eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-11

Wrocław: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych.
Numer ogłoszenia: 67305 - 2015; data zamieszczenia: 11.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39827 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i materiałów biurowych. II. Zamówienie podzielono na następujące części: II.1. Część 1 obejmuje dostawę asortymentu (23 pozycje) wyszczególnionego w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 1.1. do SIWZ. II.2. Część 2 obejmuje dostawę asortymentu (7 pozycji) wyszczególnionego w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 1.2. do SIWZ. II.3. Część 3 obejmuje dostawę asortymentu (149 pozycji) wyszczególnionego w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 1.3. do SIWZ. II.4. Część 4 obejmuje dostawę asortymentu (25 pozycji) wyszczególnionego w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 1.4. do SIWZ. III. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia, wymagane ilości, w szczególności minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych (załączniki od numer 1.1. - 1.4. do SIWZ). III.1. Oferowane materiały biurowe lub papier są fabrycznie nowe, tj. są wyprodukowane nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed dniem zawarcia umowy, zgodnie z § 1 Istotnych Postanowień Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). IV. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo na więcej części zamówienia. Wymaga się złożenia oferty obejmującej całość asortymentu w danej części. V. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 30197644-2 (papier kserograficzny); 30197642-8 (papier fotokopiujący i kserograficzny); 30197630-1 (papier do drukowania); 30199120-7 (papier samokopiujący); 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe); 30192000-1 (wyroby biurowe); 22800000-8 (rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury); 22600000-6 (tusz); 30197320-5 (zszywacze); 30197100-7 (zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie); 24910000-6 (kleje); 30237430-2 (markery); 30192121-5 (długopisy kulkowe); 30199230-1 (koperty); 30197220-4 (spinacze do papieru); 22816000-3 (bloki papierowe); 30100000-0 (maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli); 30191100-5 (urządzenia do przechowywania akt); 18930000-7 (worki i torby); 39241000-3 (noże i nożyczki). VI. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach przedmiot zamówienia - ze względu na specyfikę (cechy) zamawianego przedmiotu - został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego jest przedstawienie typu (cech) materiału lub technologii oraz efektywniejsza i bardziej adekwatna charakterystyka przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Zamawiający wskazuje na produkt referencyjny jako na szablon, którego cechy i parametry są istotne dla zamawiającego i w pełni oddają potrzeby zamawiającego uzasadnione specyfiką zamówienia. W tym przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych bądź lepszych, które zostały zamieszczone w SIWZ, ale oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub innego pochodzenia. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. VII. Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia (określonych prac bądź czynności) podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.42-8, 30.19.76.30-1, 30.19.91.20-7, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 22.60.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4, 22.81.60.00-3, 30.10.00.00-0, 30.19.11.00-5, 18.93.00.00-7, 39.24.10.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.76.42-8, 30.19.76.30-1, 30.19.91.20-7, 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 22.80.00.00-8, 22.60.00.00-6, 30.19.73.20-5, 30.19.71.00-7, 24.91.00.00-6, 30.23.74.30-2, 30.19.21.21-5, 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4, 28.16.60.00-3, 30.10.00.00-0, 30.19.11.00-5, 18.93.00.00-7, 39.24.10.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 obejmuje dostawę asortymentu (23 pozycje) wyszczególnionego w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 1.1. do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36937,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17134,70

  • Oferta z najniższą ceną: 17134,70 / Oferta z najwyższą ceną: 20490,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 obejmuje dostawę asortymentu (7 pozycji) wyszczególnionego w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 1.2. do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Celta Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp. j., Ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246472,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265880,90

  • Oferta z najniższą ceną: 265880,90 / Oferta z najwyższą ceną: 267525,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 obejmuje dostawę asortymentu (149 pozycji) wyszczególnionego w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 1.3. do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Celta Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp. j., Ul. Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17669,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15192,29

  • Oferta z najniższą ceną: 15192,29 / Oferta z najwyższą ceną: 15192,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.