To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Jasło: Administrowanie targowiskami w Jaśle
Numer ogłoszenia: 6713 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 505574 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie targowiskami w Jaśle.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a. Administrowanie od 01.01.2013r. - 30.04.2013r. targowiskiem /Zielony Rynek/ zlokalizowanym na części parkingu przy ul. Farnej, obejmującym część działki ewid. nr 2365/1 obręb 8 Centrum. b. Administrowanie od 01.05.2013r.- 31.12.2013r. targowiskiem /Mój Rynek/ na Placu Bartłomieja w Jaśle, Obręb Nr 8 - Centrum obejmującym działkę ewidencyjną nr 2409 o pow. 1 852 m2 i skwer przy ul. Stromej - północna część działki ewidencyjnej nr 2222 przylegająca do ul. Wałowej oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Gołębia, Modrzejewskiego oraz teren należący do Miasta Jasła wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, c. Administrowanie od 01.01.2013r. - 31.12.2013r. targowiskiem /Bazar/ przy ul. Targowej w Jaśle, obejmującym działki ewidencyjne nr 2429/1, 2426/9, 2428/1 i 2430 Obręb Nr 8 - Centrum o łącznej pow. 6 292 m2 i część działki ewidencyjnej nr 2425/3 oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Targowej i Zielonej - teren należący do Miasta Jasła z wyłączeniem pasów gruntu objętych umowami najmu pod pawilony /DUO/, wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, d. Administrowanie od 01.01.2013r. - 31.12.2013r. targowiskiem artykułów wielkogabarytowych przy ul. Szajnochy w Jaśle, Obręb Nr 6 - Zachód obejmującym działki ewidencyjne nr 157/6 i 161 o łącznej pow. 1 418 m2 - teren należący do Miasta Jasła. Lokalizację w/w targowisk określa załącznik nr 1 do umowy. 2. W ramach administrowania placami targowymi do podstawowych obowiązków Administratora Targowisk należy w szczególności: 1) organizacja handlu zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, 2) przestrzeganie w szczególności wymogów porządkowych, sanitarnych, weterynaryjnych i przeciwpożarowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 3) utrzymanie w odpowiednim stanie porządkowym, sanitarnym i czystości powierzchni targowisk wraz z przyległymi terenami określonych w załączniku nr 1 do umowy, 4) utrzymanie w odpowiednim stanie technicznym, sanitarnym, porządkowym i czystości oraz prowadzenie konserwacji, napraw i bieżących remontów przekazanych urządzeń i wyposażenia, określonych w załączniku nr 2 do umowy, 5) pokrywanie kosztów związanych z realizacją obowiązków określonych w ppkt 3 i ppkt 4, 6) zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz wywóz odpadów i nieczystości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, 7) zimowe utrzymanie powierzchni targowisk określonych w załączniku nr 4 do umowy, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, 8) utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na terenie targowisk oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, 9) usuwanie skutków aktów wandalizmu na targowiskach, 10) przestrzeganie godzin funkcjonowania targowisk zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, a za tym przestrzeganie godzin pracy Administratora Targowisk, 11) ścisłe współdziałanie z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Jaśle, Komendą Powiatową Policji w Jaśle i Strażą Miejską w Jaśle w zakresie prowadzenia targowisk, 12) wyznaczanie stanowisk do sprzedaży poszczególnych grup towarów na targowisku /Zielony Rynek/ i /Mój Rynek/, 13) w okresie wysypu grzybów surowych dysponowanie przez okres co najmniej 2 godzin dziennie kwalifikowanym grzyboznawcą, 14) zawieranie indywidualnych umów na rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach, 15) pobieranie i odprowadzanie na rachunek miasta opłat za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach wg stawek określonych każdorazowo przez Burmistrza Miasta Jasła, 16) w przypadku zmiany organizacji handlu uzgadnianie ze Zleceniodawcą i sprzedającymi lub ich przedstawicielami tych zmian, 17) wykonywanie innych obowiązków nie wymienionych powyżej a wynikających z Regulaminu Targowisk. 3. Z tytułu administrowania targowiskami w Jaśle wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne stanowiące, określoną w procentach w Formularzu Oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), część rzeczywistych miesięcznych przychodów pomniejszonych o podatek VAT z opłat określonych w pkt 3.2 ppkt 15 SIWZ pobieranych za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach wg stawek określonych każdorazowo przez Burmistrza Miasta Jasła, które na dzień zawarcia umowy określa załącznik Nr 5 do umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo- Handlowa "ATENA" Aneta Kobak
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo- Handlowa "ATENA" Aneta Kobak
- Firma Usługowo-Handlowa ATENA Aneta Kobak, ul. Kopernika 4/23, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194400,00
Oferta z najniższą ceną: 194400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie i administrowanie budynkami pozostającymi w posiadaniu Gminy Miejskiej Piastów oraz lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Miejskiej Piastów.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





