eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › RATUNKOWA RENOWACJA ZABYTKOWYCH GOTYCKICH OKIEN WRAZ Z KAMIENNYMI LASKOWANIAMI I OBRAMOWANIAMI W KOŚCIELE PARAFIALNYM P.W. ŚW. ERAZMA I PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY PLACU KOŚCIELNYM 1-2 Etap I - okna i witraże w prezbiterium

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-27

Jelenia Góra: RATUNKOWA RENOWACJA ZABYTKOWYCH GOTYCKICH OKIEN WRAZ Z KAMIENNYMI LASKOWANIAMI I OBRAMOWANIAMI W KOŚCIELE PARAFIALNYM P.W. ŚW. ERAZMA I PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY PLACU KOŚCIELNYM 1-2 Etap I - okna i witraże w prezbiterium
Numer ogłoszenia: 67017 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Erazma i Pankracego , Plac Kościelny 1-2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7522160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafia.jelenia-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Kościoła katolickiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RATUNKOWA RENOWACJA ZABYTKOWYCH GOTYCKICH OKIEN WRAZ Z KAMIENNYMI LASKOWANIAMI I OBRAMOWANIAMI W KOŚCIELE PARAFIALNYM P.W. ŚW. ERAZMA I PANKRACEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY PLACU KOŚCIELNYM 1-2 Etap I - okna i witraże w prezbiterium.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okna gotyckie z kamiennymi laskowaniami, wypełnione oszkleniami witrażowymi pochodzacymi z lat trzydziestych XX wieku. W części prezbiterialnej są to witraże geometryczne, a w nawie figuralne. I etap obejmuje wykonanie okien i witraży w prezbiterium , o pow. łącznej 142,32 m2 , w tym: 13,4 m x 1,2 m = 16,08 m2 x 7 szt = 112,56 m2 i 12,4 m x 1,2 m = 14,88 m2 x 2 szt = 29,76 m2. Renowacja kamieniarki : -po demontazu kwater witrażowych: laskowania kamienne do oczyszczenia z luźnych produktów utleniania za pomoca miękkich szczotek drucianych, odspojone elementy do delikatnego zdemontowania, do usunięcia fleki cementowe, do oczyszczenia i pomalowania farbą antykorozyjną sztaby metalowe, -uzupełnienie laskowań za pomoca zaprawy do renowacji pisakowca Zloty Wiek i zaimpregnowania preparatem hydrofobowym Funcosil SL. Renowacja witraży : - przerysowanie kwater uprzednio zdemontowanych oraz rozebranie starego ołowiu, umycie szkieł i rozłożenie na przygotowanych rysunkach,-docięcie ze szkieł antycznych i katedralnych brakujacych elementów ( do zastosowania szkła typu Jaslo, Lamberts i Wissmach). - na dorobionych szklach, które należy malować, nanieść warstwy malarskie farbami szkliwnymi i wypalic w piecu, - elementy kompletne, ale popekane -do sklejenia za pomocą zywicy lub taśmy miedzianej, - przygotowane kwatery należy złożyć w nowy olów i zlutować ( szer.ołowiu jak w oryginale: 6,8,i 10 mm, cyna użyta do lutowania 60%),- do zakitowania kwatery i oczyszczenia trocinami,- przylutowanie drutów miedzianych do montażu wiatrownic, po ich uprzednim oczyszczeniu i pomalowaniu farbą antykorozyjną, przy czym :w miejsca brakujace lub skorodowane nalezy wykonać nowe z okragłego pręta stalowego o średnicy 8 mm, -gotowe kwatery do sklejenia po zewnętrznej stronie -szybą bezbarwną o gr.4 mm za pomocą butylu szklarskiego,-przygotowane pakiety do zamontowania w przygotowanych uprzednio laskowaniach kamiennych ,za pomocą zaprawy Złoty Wiek, - do wykonania uszczelnienia za pomocą silikonu szklarskiego-bezbarwnego W przypadku , kiedy najniższa oferowana przez wykonawcę kwota przekroczy środki finansowe, jakimi dysponuje Zamawiający -zakres rzeczowy prac objęty I etapem zostanie odpowiednio ograniczony, jednak nie więcej niż 20%..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.10.00 - Dzieła sztuki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przy czym warunkiem udziału w postępowaniu jest: a- wykazanie dysponowania osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe związane z prowadzeniem prac restauratorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z 09. 06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych___ (Dz.U.2004 Nr 150, poz.1579) b- wykazanie co najmniej 300 m2 renowacji zabytkowych witraży i co najmniej 100 m2 nowych witraży - w oknach o wysokości co najmniej 10m i w obiektach sakralnych, przy czym co najmniej 150 m2 witraży musi być wykonanych w oknach o obramieniach kamiennych. Zrealizowane zamówienia muszą odpowiadać swoim rodzajem i wartością usłudze konserwatorskiej stanowiącej przedmiot zamówienia oraz muszą posiadać dokument potwierdzający, że zostały wykonane należycie . Przez pojęcie wykonane należycie należy rozumieć nie tylko należyte wywiązanie się wykonawcy z zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, ale również terminowe przekazanie Konserwatorowi Zabytków dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia _nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad. 1. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad. 2. a) - wykaz wszystkich osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe związane z prowadzeniem prac konserwatorskich, restauratorskich lub badań konserwatorskich. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV według wzoru stanowiącego załącznik 3.1 do niniejszej IDW. b) - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców sporządzony według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 4 do niniejszej IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie . ad. 4. - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87,poz. 605, z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt. ad. 1. - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafia.jelenia-gora.pl zakladka: przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze strony internetowej Parafii lub po uprzednim złoszeniu na: jhanusz@o2.pl -pocztą elektroniczną.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 12:15, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka Św. Erazma i Pankracego , 58-500 Jelenia Góra, Plac Kościelny 1-2 - Kancelaria - lub za pośrednictwem np. operatora publicznego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.