Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Warszawa: Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r. - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZGN/TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r.
Numer ogłoszenia: 66722 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r. - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZGN/TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Celem posiedzenia komisji było dokonanie wyboru Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez negocjowanie warunków umowy do zamówienia podstawowego TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r. na wymianę stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ADRO" KOLANEK I S-KA SPÓŁKA JAWNA
- ADRO-Kolanek Sp. jawna, ul. Świetlana 27, 02-427 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6638,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6638,00
Oferta z najniższą ceną: 6638,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6638,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) na wymianę stolarki okiennej na okna PCV w umowie ramowej do umowy ramowej nr D01/D02/D04/D05/D07/D09/TZ-10/181-G/2012 z dnia 26 czerwca 2012 r. - zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZGN/TZ/III/44/2012 data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.06.2012r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Orla 3 m 5, część nr 2: Jezuicka 6/8 m 28
- Dostawa urządzeń spełniających wymagania normy SDIP-27 Level A
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Naprawa elewacji wraz z jej malowaniem oraz naprawa balkonów w budynkach w Poznaniu przy ulicy Smardzewska 16 oraz naprawa i malowanie elewacji w budynku w Swarzędzu przy ulicy Grudzińskiego 18 E
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana okien w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 1 Dom Dziecka w Bąkowie - elewacja frontowa - Etap I
- Budowa hali wielofunkcyjnej w Gamowie - etap II ( 2 postępowanie)
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko Orlik 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Wykonanie robót budowlano - konserwatorskich w budynku terapeutycznym w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. St. Kryzana w Starogardzie Gdańskim
- Budowa hali sportowej przy CKZiU w Mrągowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi w ramach zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji ...
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.