Og³oszenie z dnia 2025-10-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Ko¶ciuszki 27 w Wo³owie na potrzeby utworzenia bazy magazynowej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Wo³owski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wo³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku przy ul. Ko¶ciuszki 27 w Wo³owie na potrzeby utworzenia bazy magazynowej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-09de6136-e40b-462c-a98e-31a0b0ba5ff4
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00464655
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045579/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Modernizacja budynku przy ul. Ko¶ciuszki 27 w Wo³owie na potrzeby utworzenia bazy magazynowej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
W sytuacjach awaryjnych z wyj±tkiem sk³adania ofert zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê elektroniczn± poprzez e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
Szczegó³y zawarte w Rozdz. 13 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uzna-je go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Szczegó³y zawarte w Rozdz. 13 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wo³owski, z siedzib± w: 56 – 100 Wo³ów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, ¿e wyznaczyli¶my Inspektora Ochrony Danych. Mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê z nim poprzez wiadomo¶æ wys³an± na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wo³owie, 56 – 100 Wo³ów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
-art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp’’, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku z³o¿enia najkorzystniejszej oferty Administrator bêdzie przetwarza³ dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak równie¿ do dochodzenia potencjalnych roszczeñ zwi±zanych z zawart± umow± (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagaj± od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
-podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa,
-osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja niniejszego postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
-podmioty wykonuj±ce zadania zlecone przez Administratora, w szczególno¶ci: dostawcy us³ug IT, podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi prawnicze, przy czym takie podmioty bêd± przetwarzaæ dane na podstawie umowy i wy³±cznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie zosta³a wybrana - przez okres 5 lat od dnia za-koñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowi±zywania umowy zawartej w wyniku prze-prowadzonego postêpowania, a tak¿e po jej zakoñczeniu, tj.:-przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia niniejszego postêpowania,-dane zawarte na umowie– do czasu przedawnienia lub wyga¶niêcia na innej podstawie ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy, -w celach wynikaj±cych z przepisów prawa, w szczególno¶ci obowi±zku przechowywania dokumentów ksiêgowych, wystawienia faktur itp.,6)Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w po-stêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich, nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie bêd± poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9)Nie przys³uguje Pani/Panu:a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIT.272.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przy ul. Ko¶ciuszki 27 w Wo³owie na potrzeby utworzenia bazy magazynowej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu za-mówienia, przedmiarem oraz Specyfikacj± Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki:
1) Przedmiar robot – za³±cznik nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
2) Opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - za³±cznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4. Miejsce wykonania robót:
1) ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 27, 56 – 100 Wo³ów
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45422100-2 - Stolarka drewniana
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ poni¿szym kryterium oceny:
l.p. Kryterium Opis Waga – udzia³ w ocenie
1 Cena Cena oferty (z podatkiem VAT) za realizacjê przed-miotu zamówienia, na któr± powinny sk³adaæ siê wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê 60% = 60 pkt
2 Gwarancja Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcê na formularzu oferty. 40% = 40 pkt
2. W kryterium ceny ocenie poddana zostanie cena oferty brutto obliczona przez wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, zasadami okre¶lonymi w Rozdziale 16 SWZ i podana w „Formularzu ofertowym” (wg wzoru za³. nr 1 do SWZ).
Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
Cena brutto najni¿szej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 60
Cena brutto oferty badanej
3. W kryterium okres gwarancji ocenie zostanie poddany okres gwarancji.
Wykonawca zobowi±zany jest do podania w „Formularzu ofertowym” okresu gwarancji.
Oferty Wykonawców, którzy zaoferuj± okres gwarancji krótszy ni¿ wskazany w SWZ przez Zamawiaj±cego zostan± odrzucone jako niezgodne z zapisami SWZ. Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Okres gwarancji oferty badanej
Liczba punktów = ................................................................ x 40
Okres gwarancji najwy¿szy
Wykonawca udzieli minimum 36 miesiêcy gwarancji, maksymalnie 60 miesiêcy gwarancji na prace objête umow± licz±c od daty dokonania odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego.
Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie okres 60 miesiêcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie przyjêty okres gwarancji zgodnie ze z³o¿on± ofert±.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny minimalny (wymagany) 36-miesiêczny okres gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie uwzglêdniony w umowie.
£¡CZNA LICZBA PUNKTÓW = KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI
4. Uzyskana liczba punktów w ramach danego kryterium zaokr±glana bêdzie do drugiego miejsca po przecinku.
5. Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów przyznanych w ramach wszystkich ustalonych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w zakresie remontu dachu z dachówki karpiówki, o ³±cznej warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³ brutto, w tym w zakresie remontu dachu z dachówki karpiówki o warto¶ci min. 250 000 z³
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia do oferty – za³±cznik nr 2 do SWZ
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca przy realizacji zamówienia zapewni³ udzia³ osób posiadaj±cych uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w nastêpuj±cych specjalno¶ciach:
- kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci : konstrukcyjno - budowlanej, który posiada co najmniej 5 letnie do¶wiadczenie
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia do oferty – za³±cznik nr 2 do SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê Wykonawcy powinny sk³adaæ siê co najmniej nastêpuj±ce dokumenty (katalog nie jest zamkniêty, stanowi listê pomocnicz± przy sporz±dzaniu oferty):1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ - Za³±cznik Nr 2 do SWZ;
3) O¶wiadczenie wskazane w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ - Za³±cznik Nr 7 do SWZ;
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (w przypadku, gdy dotyczy);
5) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego - za³±cznik nr 3 do SWZ (je¶li dotyczy);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiaj±cy przygotowa³ stosown± sekcjê formularza ofertowego.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y we wzorze umowy Za³±czniku nr 4 do SWZ.2. Zakres oraz warunki dopuszczalnych zmian umowy zawarte s± we wzorze umowy.
3. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
4. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-23 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê, za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-21
INNE PRZETARGI Z WO£OWA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wo³owskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Modernizacja budynku przy ul. Ko¶ciuszki 27 w Wo³owie na potrzeby utworzenia bazy magazynowej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJ¡CYCH NA KOMPLEKSOWYM WYKOñCZENIU CZTERNASTU LOKALI MIESZKALNYCH ZNAJDUJ¡CYCH SIÊ W BUDYNKU PRZY UL. KS. B. WYSOKIEGO 1 B W LUBI¡¯U
wiêcej: przetargi w Wo³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposa¿enie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnêtrza sali konferencyjnej w Urzêdzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z gara¿em podziemnym i czê¶ci± us³ugow± w parterze wraz z infrastruktur± towarzysz±c± przy ul. Szarych Szeregów w Jaros³awiu"
- Przebudowa czê¶ci budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepe³nosprawno¶ciami i do obowi±zuj±cych przepisów ppo¿., ul. Che³moñskiego 43 we Wroc³awiu.
- Remont posadzki gara¿u bojowego Jednostki Ratowniczo - Ga¶niczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont dachu budynku internatu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.