Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2018-12-31
Og³oszenie nr 664972-N-2018 z dnia 2018-12-31 r.
Gmina P³oty: Budowa instalacji fotowoltaicznej i pompy ciep³a na oczyszczalni ¶cieków w P³otach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
4. Realizacja zamówienia wspó³finansowana jest przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa o dofinansowanie Projektu nr RPZP.02.10.00-32-A033/16-00 pn.: "Budowa instalacji fotowoltaicznej i pompy ciep³a na oczyszczalni ¶cieków w P³otach" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 - 2020 O¶ priorytetowa II Gospodarka Niskoemisyjna Dzia³anie 2.10 Zwiêkszenie wykorzystania odnawialnych ¼róde³ na podstawie umowy o dofinansowanie nr RPZP.02.10.00-32-A033/16-00 z dnia 20.12.2016 r.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina P³oty, krajowy numer identyfikacyjny
85718232420000, ul.
Pl. Konstytucji 3 Maja
1
,
72310
P³oty, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
913 851 415, e-mail
i.majewska@ploty.pl, faks
913 851 866.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ploty.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.ploty.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ploty.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie, poczt± tradycyjn± lub kuriersk± w zamkniêtej i oznakowanej kopercie
Adres:
Adres: Urz±d Miejski w P³otach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 P³oty, SEKRETARIAT URZÊDU
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa instalacji fotowoltaicznej i pompy ciep³a na oczyszczalni ¶cieków w P³otach
Numer referencyjny:
ZP.271.26.2018.IM
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na dostawie i monta¿u instalacji fotowoltaicznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 O¶ priorytetowa II Gospodarka niskoemisyjna, Dzia³anie 2.10 Zwiêkszanie wykorzystywania ¼róde³ odnawialnych. 2. Zakres projektu obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 300,16 kWp z instalacj± elektryczn± i pomp± ciep³a o mocy min 60 kW wraz z uk³adem technologicznym dla oczyszczalni ¶cieków przy ulicy. Koszaliñskiej w P³otach, na dzia³ce o numerze geodezyjnym 55/2 w obrêbie P³oty 2. 3. Opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± nastêpuj±ce dokumenty: a. dokumentacja budowlano wykonawcza - Za³±cznik Nr 8 do SIWZ, b. warunki przy³±czenia ENEA Operator sp. z o.o.| za³±czone do czê¶ci dokumentacji bran¿y elektrycznej - Za³±cznik Nr 8 do SIWZ,), c. przedmiar robót - Udostêpniony przez ZAMAWIAJ¡CEGO przedmiar pe³ni jedynie rolê pomocnicz±, Za³±cznik Nr 8 do SIWZ, d. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Za³±cznik Nr 8 do SIWZ, 4. Inwestycja objêta jest nastêpuj±cymi pozwoleniami na budowê: Decyzja nr 255/2016 z dnia 31.05.2016 roku wydana przez Starostwo Powiatowe w Gryficach, Szczegó³owy opis zamówienia Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na dostawie i monta¿u instalacji fotowoltaicznej o mocy 300,16kW oraz dostawie i monta¿u instalacji pompy ciep³a o mocy min. 60kW. Instalacja fotowoltaiczna o mocy docelowej 300,16 kWp zostanie wykonana na gruncie przy obiekcie. Jako ¼ród³o energii odnawialnej zastosowane zostan± modu³y fotowoltaiczne monokrystaliczne PV o mocy min. 280 Wp. Modu³y zostan± zamocowane za pomoc± systemu monta¿owego na konstrukcji stalowej wolnostoj±cej. Konstrukcja stalowa posadowiona bêdzie na stopach ¿elbetowych. Modu³y PV nale¿y po³±czyæ ze sob± w odpowiednio dobrane ³añcuchy wed³ug schematu po³±czeniowego, które nastêpnie razem zebrane bêd± tworzy³y generator s³oneczny i zostan± pod³±czone do falowników. Budowa instalacji fotowoltaicznej obejmuje tak¿e dostawê lokalnego systemu SCADA obs³uguj±c± farmê fotowoltaiczn± w zakresie automatyki, pomiarów, sterowania, rejestracji i analizy danych oraz dostawê lokalnej stacji meteorologicznej niezbêdnej do okre¶lenia rzeczywistej wydajno¶ci farmy i umo¿liwiaj±cej pomiar parametrów ¶rodowiskowych tj. pomiar natê¿enia promieniowania s³onecznego, pomiar temperatury modu³ów PV i otoczenia oraz pomiar prêdko¶ci wiatru. Pole elektrowni wyposa¿one s± we wszystkie niezbêdne do prawid³owego funkcjonowania instalacje, tj.: 1. Elektryczne (¶redniego i niskiego napiêcia AC oraz DC), 2. Odgromowe oraz ochrony przepiêciowej, 3. Ograniczenia wyp³ywu energii do sieci operatora, 4. Monitoringu pracy instalacji fotowoltaicznej oraz stacja pogodowa, 5. Sanitarne. W zakresie dostawy i monta¿u instalacji pompy ciep³a nale¿y uwzglêdniæ, i¿ budynek objêty opracowaniem zasilany bêdzie w ciep³o do ogrzewania pomieszczeñ z projektowanej 2-stopniowej pompy ciep³a powietrze-woda z napêdem elektrycznym do ogrzewania i podgrzewu wody u¿ytkowej. Dodatkowo, z uwagi na zmianê parametrów zasilania, projektuje siê wymianê grzejników w ca³ym budynku. Do gromadzenia wody w instalacji co. zaprojektowano bufor o pojemno¶ci 1000l, natomiast do instalacji cwu zbiornik 200l. Nie przewiduje siê demonta¿u kot³a, który ma s³u¿yæ jako ogrzewanie awaryjne. Instalacjê nale¿y pod³±czyæ wiêc do dwóch ¼róde³, zapewniaj±c mo¿liwo¶æ zdalnego prze³±czania ¼ród³a. Instalacja bêdzie zabezpieczona zaworem bezpieczeñstwa (wg. wytycznych producenta pompy ciep³a), istniej±cym naczyniem przeponowym oraz projektowanym naczyniem przeponowym 100l. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa budowlana i wykonawcza oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±ce za³±czniki do SIWZ Warunki Wykonawstwa: 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie budowlanego projektu wykonawczego oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i sztuk± budowlan±. Elementy wchodz±ce w sk³ad instalacji fotowoltaicznej musz± byæ fabrycznie nowe oraz musz± posiadaæ instrukcjê w jêzyku polskim oraz wszelkie certyfikaty i inne dokumenty dopuszczaj±ce sprzêt do u¿ytku. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej pod warunkiem ¿e spe³niaj± te same za³o¿enia technologiczne oraz zagwarantuj± one uzyskanie parametrów nie gorszych od za³o¿onych w projekcie. Uwaga: wszystkie u¿yte znaki towarowe, patenty, nazwy w³asne, pochodzenie (np. atlas, sigenia, ceresit) u¿yte w dokumentacji projektowej, nale¿y rozumieæ jako przyk³adowe, tzn. ¿e mo¿liwe jest zastosowanie materia³ów budowlanych, urz±dzeñ, rozwi±zañ technologicznych itp. - innych, pod warunkiem, ¿e bêd± one co najmniej równowa¿ne, tj. o bezsprzecznie takich samych lub lepszych parametrach technicznych i cechach jako¶ciowo-eksploatacyjnych. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia, rozwi±zania technologiczne spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wszelkie produkty równowa¿ne zastosowane przez Wykonawcê musz± posiadaæ niezbêdne deklaracje zgodno¶ci i jako¶ci z aktualnymi europejskimi normami. Pe³ny opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w SIWZ i za³±czniku nr 8 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71000000-8 |
09331200-0 |
45300000-0 |
45223810-7 |
45231000-5 |
45310000-3 |
45311200-2 |
45311100-1 |
45315100-9 |
45315300-1 |
45315700-5 |
71314100-3 |
71326000-9 |
71334000-8 |
50930000-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-06-14
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-06-14 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 3 000 000,00 z³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
b) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 3 000 000,00 z³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± mog± spe³niaæ ³±cznie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) wykonywa³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie minimum 3 roboty budowlane, polegaj±ce na budowie instalacji fotowoltaicznych o ³±cznej mocy 600 kW, w tym co najmniej jedn± z wykazanych instalacji o mocy min. 300 kW.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych i zawodowych podmiotów trzecich na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy pzp, powy¿sze zastrze¿enie dotyczy równie¿ tych podmiotów.
oraz
2) dysponuje lub bêdzie dysponowaæ minimum 1 osob± na ka¿de z wymienionych poni¿ej stanowisk:
- posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba;
- posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba;
- posiadaj± ¶wiadectwo kwalifikacyjne D uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji - min. 1 osoba;
- posiadaj± ¶wiadectwo kwalifikacyjne E uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji - min. 1 osoba;
- posiadaj± Certyfikat Instalatora Odnawialnych ¬róde³ Energii wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego - min. 1 osoba;
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± w oryginale jeden wspólny wykaz. Natomiast dowody w kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± w oryginale jeden wspólny wykaz.
c) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 3 000 000,00 z³
d) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
o opisów kluczowych dostaw, w szczególno¶ci: kart katalogowych, specyfikacji technicznych lub innych dokumentów zawieraj±cych opis parametrów technicznych paneli fotowoltaicznych, falowników, pomp ciep³a oraz elementów konstrukcji pod panele, ze wskazaniem podmiotów uprawnionych do sprawowania serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, o karty gwarancyjnej na oferowane panele fotowoltaiczne wystawionej przez ich producent; o certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê, jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia - dotyczy modu³ów fotowoltaicznych i falowników, dla modu³ów nale¿y do³±czyæ dokumenty stwierdzaj±ce zgodno¶æ modu³ów fotowoltaicznych z normami IEC 61215:2016, IEC 61730:2016 i IEC 62804, IEC 61701, IEC 62716. UWAGI: ZAMAWIAJ¡CY wymaga aby w/w dokumenty (z ppkt. "d") by³y przed³o¿one w jêzyku polskim. Ponadto kluczowe dostawy (panele fotowoltaiczne, pompa ciep³a, konstrukcja pod panele) winny byæ objête serwisem maj±cym siedzibê na terenie Polski. Dokumenty powinny jednoznacznie wskazywaæ na zgodno¶æ przedmiotu dostawy z dokumentacj± projektow±, lub warunkami równowa¿no¶ci okre¶lonymi w tre¶ci niniejszej specyfikacji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2. zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, który udowodni Zamawiaj±cemu rzeczywisty dostêp Wykonawcy do zasobów innego podmiotu na potrzeby nale¿ytego wykonania zamówienia. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamierza polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w szczególno¶ci dokument okre¶laj±cy: zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wzór przyk³adowego zobowi±zania innego podmiotu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ; Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 3. pe³nomocnictwo do podpisania oferty cenowej i za³±czników oraz po¶wiadczania "za zgodno¶æ z orygina³em" dokumentów sk³adanych wraz z ofert± (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym) Ww. pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 60 000,00 z³ (s³ownie: sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy w Gryficach
Filia P³oty
rachunek bankowy nr 53 9376 0001 2009 0030 1934 0004 z dopiskiem wadium w przetargu na: "Budowa instalacji fotowoltaicznej i pompy ciep³a na oczyszczalni ¶cieków w P³otach" nr ZP.271.26.2018.IM
4. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz Wykonawca mo¿e z³o¿yæ w formie orygina³u
w osobnej kopercie i z³o¿yæ Sekretariacie Urzêdu. Wówczas kopiê dokumentu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli do terminu sk³adania ofert wymagana kwota znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego i bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela (np. banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³anie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci.
7. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert.
8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na, termin wa¿no¶ci wystawionego dokumentu powinien byæ zgodny z terminem zwi±zania ofert±.
9. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP tak¿e, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe
z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
11. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
12. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
13. Zamawiaj±cy za¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 50,00 |
okres gwarancji paneli fotowoltaicznych | 20,00 |
sprawno¶æ modu³ów fotowoltaicznych | 20,00 |
liczba bus barów (szynowodów) w module PV | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, w szczególno¶ci zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 4) zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku niezrealizowania w pe³ni przedmiotu umowy, a tak¿e na podstawie protoko³u konieczno¶ci robót zaniechanych okre¶laj±cego zakres rzeczowo-finansowy robót zaniechanych lub niewykonanych, 5) zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczno¶ci zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy ze wzglêdu na b³êdy w dokumentacji projektowej, które ujawni³y siê w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, koniecznego do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - je¿eli ta zmiana ma wp³yw na wysoko¶æ kosztów wykonania Przedmiotu Umowy, 6) zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku konieczno¶ci wykonania prac lub zastosowania materia³ów nieobjêtych opisem przedmiotu zamówienia ze wzglêdu na b³êdy w dokumentacji projektowej, które ujawni³y siê w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - je¿eli ta zmiana ma wp³yw na wysoko¶æ kosztów wykonania Przedmiotu Umowy. 7) je¿eli w trakcie realizacji prac zaistnieje konieczno¶æ realizacji robót dodatkowych nie objêtych zamówieniem podstawowym, Wykonawca powinien przed³o¿yæ do akceptacji Inspektora Nadzoru kalkulacjê ceny jednostkowej tych robót z uwzglêdnieniem cen czynników produkcji nie wy¿szych od ¶rednich cen publikowanych w wydawnictwach bran¿owych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa zachodniopomorskiego, w którym roboty s± wykonywane, aktualnych w miesi±cu poprzedzaj±cym miesi±c, w którym kalkulacja jest sporz±dzana. 8) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy lub jego poszczególnych etapów mo¿liwa jest w nastêpuj±cych przypadkach: a) z³o¿enia przez Wykonawcê wniosku o skrócenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy, je¿eli skrócenie tego terminu nie wp³ynie negatywnie na nale¿yte wykonanie Przedmiotu Umowy, b) wyst±pienia dzia³añ i zaniechañ organów w³adzy publicznej, w tym zmiany przepisów i urzêdowych interpretacji przepisów dot. realizacji i finansowania Przedmiotu Umowy, przekroczenie terminów na wydanie odpowiednich decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, c) przed³u¿enia siê procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez ¶rodki ochrony prawnej, wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, d) wyst±pienia dzia³añ i zaniechañ instytucji zaanga¿owanych w realizacjê, kontrolê lub finansowanie zamówienia, e) warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, dzia³ania si³y wy¿szej, za któr± uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu Umowy, a których Strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wykonanie Umowy zgodnie z jej tre¶ci±, w szczególno¶ci powód¼, deszcz nawalny, po¿ar; Strona powo³uj±ca siê na stan si³y wy¿szej jest zobowi±zana do niezw³ocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a nastêpnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu, f) wykrycie b³êdów w dokumentacji projektowej, 9) zmiana zakresu i sposobu wykonania Przedmiotu Umowy mo¿liwa jest w nastêpuj±cych przypadkach: a) wyst±pienia konieczno¶ci realizowania Przedmiotu Umowy w inny sposób ni¿ zastosowany ze wzglêdu na zmianê obowi±zuj±cego prawa, b) ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy z uwagi na ograniczenie zakresu robót spowodowanego uwarunkowaniami techniczno-eksploatacyjnymi, c) zastosowania nowych lub innych technologii, je¿eli zmiana jest korzystna z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególno¶ci przyspieszaj±cych realizacjê, obni¿aj±cych koszty ponoszone przez Zamawiaj±cego na wykonanie, utrzymanie lub u¿ytkowanie Przedmiotu Umowy b±d¼ zwiêkszaj±cych u¿yteczno¶æ Przedmiotu Umowy, d) wykrycie b³êdów w dokumentacji projektowej. 2. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 8 lit b-f termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, jednak¿e o czas nie d³u¿szy ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci lub czas niezbêdny do usuniêcia zaistnia³ych przeszkód. 3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie niedotycz±cym istotnych postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy, a w szczególno¶ci: a) zmian redakcyjnych Umowy, b) zmian bêd±cych nastêpstwem sukcesji uniwersalnej albo przejêcia z mocy prawa pe³ni praw i obowi±zków dotycz±cych którejkolwiek ze Stron, c) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 4. Dopuszczalna jest zmiana osób wskazanych w ofercie na wniosek Wykonawcy z uwagi na istotne okoliczno¶ci, uniemo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia przez te osoby. Warunkiem dokonania powy¿szej zmiany jest spe³nienie warunków postawionych na etapie postêpowania przetargowego, a w przypadku Kierownika Budowy legitymowanie siê nie mniejszym do¶wiadczeniem, ni¿ wskazane w ofercie. Akceptacja wniosku Wykonawcy nie jest obowi±zkiem Zamawiaj±cego i zastrzega on mo¿liwo¶æ nieudzielenia zgody. 5. Wszelkie zmiany wprowadzane do niniejszej Umowy dokonywane bêd± z poszanowaniem obowi±zków wynikaj±cych z obowi±zuj±cego prawa, w tym w szczególno¶ci art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rz±dz±cych t± ustaw±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-01-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i mêskich piêtra pierwszego i drugiego w Zespole Szkó³ Budowlanych i Odzie¿owych w Tczewie - II postêpowanie"
- Malowanie ¶cian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w My¶liborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z modernizacj± dachów budynków Szko³y Podstawowej nr 34 przy ul. Op³awiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piêtrze internatu w O¶rodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mys³akowicach
- Remont pomieszczeñ w XV Liceum Ogólnokszta³c±cym w Krakowie przy al. Dygasiñskiego 15
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.