Ogłoszenie z dnia 2005-12-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa skrzyżowania w Piątnicy w ramach projektu SPO-T nr SPOT/2.3/155/05
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Dorota Mielczarektel, (+48 22) 3758802, faks (+48 22) 3758803, e-mail: dmielczarek@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, Halina Mendyk, tel. +48 85 6645815, ul. Zwyciestwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. +48 85 6645800, fax +48 85 6526157, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, Ewa Kozłowska, tel. +48 85 6645816, ul. Zwyciestwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. +48 85 6645800, fax +48 85 6526157, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, Halina Mendyk, tel. +48 85 6645815, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok, woj. podlaskie, tel. +48 85 6645800, fax +48 85 6526157, e-mail: zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa skrzyżowania w Piątnicy w ramach projektu SPO-T nr SPOT/2.3/155/05. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa skrzyżowania drogi krajowej Nr 64 Piątnica - Jeżewo z drogą powiatową Nr 371 Piątnica - Kalinowo w Piątnicy w ramach projektu SPO-T nr SPOT/2.3/155/05 W ramach prac należy wykonać następujące roboty: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowy, - roboty nawierzchniowe, - oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - elementy ulic, - zieleń drogowa, - przebudowę sieci wodociągowej, - przebudowę kanalizacji deszczowej, - przebudowę napowietrznej linii nN i rozbudowę oświetlenia skrzyżowania, - przebudowę sieci telefonicznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga krajowa Nr 64 Piątnica - Jeżewo z drogą powiatową Nr 371 Piątnica - Kalinowo w Piątnicy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;
III.1) Wymagane wadium: 13 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004 r Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: 1.0. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 4,0 mln PLN. 2) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). 3) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln PLN. 4) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,5 mln PLN. 2.0. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. Lp.- Stanowisko - Wymagana liczba osób - Doświadczenie w realizacji podobnych robót(w latach) - Doświadczenie jako kierownik lub z-ca kierownika podobnych robót (w latach) 1 - 2 - 3 - 4 - 5 1. Kierownik budowy lub robót drogowych - 1 - 5 - 3 (w tym co najmniej 1 obiekt o porównywalnym charakterze i zakresie) 2. Kierownik robót wodno. - kanalizacyjnych - 1 - 5 - 3 3. Kierownik robót teletechnicznych - 1 - 5 - 3 4. Kierownik robót energetycznych - 1 - 5 - 3 5. Geodeta uprawniony (upr. 1,4) - 1 - 3 Uwaga: Przez wymagane doświadczenie zawodowe, dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika). Przez doświadczenie w zakresie podobnych robót rozumie się doświadczenie w pracach związanych z budową lub przebudową dróg ( z remontami, modernizacjami dróg) klasy nie niższej niż G. 3.0. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Lp - Wyszczególnienie (parametry) - Min. liczba jednostek 1 - 2 - 3 A - Sprzęt Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min. 80 Mg/h z automatycznym sterowaniem oraz systemem dozowania stabilizatora zlokalizowana w odległości zapewniającej spełnienie warunku zachowania temperatury wbudowania mieszanki mineralno-bitumicznej - 1 układarka z podgrzewaną płytą wibracyjną i sprawną automatyką - 1 4.0. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzonych datą składania ofert, co najmniej przebudowę 2 zadań o zakresie, i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu oraz każde o wartości nie niższej niż 1,5 mln PLN, a ponadto wykonał minimum 2000 m2 nawierzchni z SMA na jednym zadaniu. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się roboty związane z budową lub przebudową dróg klasy nie niższej niż G. DOKUMENTY WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEZ WYKONAWCÓW a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. g) Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy spełnia warunki Zamawiającego. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. i) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych we właściwych dla zakresu robót specjalnościach (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa), dla geodety - kopie uprawnień geodezyjnych. j) Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu ("Potencjał techniczny") wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. k) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("Doświadczenie zawodowe"). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2) b), III.2) d), i III.2) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2) b) - III.2) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt III.2) a) - III.2) f) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2) g) - III.2) k) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.01.2006, cena - 850 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.01.2006 godzina 09:50. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.01.2006, godzina 10:00, GDDKiA Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, sala konferencyjna (parter).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie jest finansowane z EFRR w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego - Transport. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Przebudowa chodnika w ulicy Staszica w ramach zadania pn. "Sadźmy drzewa, budżet obywatelski dzielnic edycja VIII" - w ramach programu budowy chodników.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.