Ogłoszenie z dnia 2005-12-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Radom: pomoc techniczna Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., do kontaktów: mgr inż. Justyna Bisińska, ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3831602, fax 048 3831601, e-mail: bartekg@woda.radom.pl, www.wodociagi.radom.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 11. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pomoc techniczna. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie SIWZ na wyłonienie w drodze przetargu nieograniczonego Inżyniera Kontraktu dla kompleksowej obsługi przy realizacji robót budowlano - montażowych prowadzonych wg Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 określane jako czerwony FIDIC (lub RED FIDIC), obejmujących przedsięwzięcia budowlane wskazane w części III SIWZ. Termin realizacji 3 miesiące od daty podpisania umowy. 2. Opracowanie SIWZ dla robót budowlanych przeprowadzanych wg Warunków Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des In-génieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004 określane jako czerwony FIDIC (lub RED FIDIC), na wykonanie instalacji odwadniania i suszenia osadów ściekowych dla oczyszczalni ścieków w Radomiu, na zasadach określonych w części III SIWZ. Termin realizacji 3 miesiące od daty podpisania umowy. 3.Przygotowując Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., dalej u.p.z.p.) oraz aktami wykonawczymi do u.p.z.p., Wykonawca zobowiązany jest kierować się także wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej przy projektach dofinansowywanych ze środków Funduszu Spójności. Przykładowe wzory SIWZ na usługi i roboty budowlane znajdują się na stronach NFOŚiGW: www.nfosigw.gov.pl, pod hasłem: Fundusz Spójności - Zalecenia do przygotowania dokumentów przetargowych dla przedsięwzięć Funduszu Spójności (obowiązuje od 1 maja 2004r.). Przygotowując SIWZ na wybór Inżyniera Kontraktu, Wykonawca powinien skorzystać ze znajdujących się na stronach NFOŚiGW wytycznych dotyczących zakresu obowiązków Inżyniera: (http://www.nfosigw.gov.pl/site/images/Zakres_Inzyniera.pdf) oraz wytycznych do przygotowania warunków kontraktu na usługę: (http://www.nfosigw.gov.pl/site/images/Wzor_umowa_uslugi2005-01-25.doc). Ponadto Wykonawca przygotowując dokumentację przetargową dla robót budowlanych powinien skorzystać z wytycznych dotyczących warunków szczególnych kontraktu na budowę (tzw. czerwony FIDIC) dostępnych na stronie internetowej NFOŚiGW: (http://www.nfosigw.gov.pl/site/images/RedFIDIC_X05.doc oraz http://www.nfosigw.gov.pl/site/images/ZALACZNIK_DO_OFERTY_red_FIDIC_04_2005.doc). Zamieszczone wzory zawierają poprawki uzgodnione z Ministerstwem Środowiska (zaznaczone kolorem niebieskim) i wprowadzone przez NFOŚiGW w kwietniu 2005 r. (kolor czerwony). 4. Uczestnictwo przy opiniowaniu przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej lub również MŚ opracowanych przez Wykonawcę SIWZ. 5. Udział eksperta (zespołu ekspertów) w pracach Komisji Przetargowej przy postępowaniach przetargowych dotyczących zamówień publicznych opisanych w punktach 1 i 2. Termin realizacji 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 130.000,00. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN). 2. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie ze wzorem umowy dołączonej do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnoprawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm), spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oraz spełniają warunki wymienione w pkt. III.2.1.2) oraz w pkt. III.2.1.3) niniejszego ogłoszenia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 2: 1. Oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wystawione przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 1. Wykonawca w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych musi osiągnąć obroty w wysokości minimum 0,5 mln. PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć sprawozdanie finansowe (przedkłada każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną a ich sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana łącznie), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100 tys. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 tys. PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku (przedkłada każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną a ich sytuacja ekonomiczna i finansowa będzie oceniana łącznie), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Uwaga: W przypadku, gdy wartości danych finansowych i danych dotyczących wartości wykonanych usług będą wyrażone w walucie innej niż PLN podana kwota będzie przeliczana wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1. zatrudniać średniorocznie (średnia w skali roku) na umowę o pracę w okresie ostatnich trzech lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 15 pracowników. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat średniorocznej liczby (średnia w skali roku) zatrudnionych pracowników (przedkłada każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną a ich potencjał kadrowy będzie oceniany łącznie) sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. 2. wskazać do wykonania zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a) Kierownik Zespołu - niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu i/lub w realizacji inwestycji związanych z sektorem ochrony środowiska (gospodarka wodno - ściekowa), udział w ciągu ostatnich 3 lat w charakterze Kierownika Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla co najmniej 2 inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, w tym co najmniej jednej finansowanej ze środków Unii Europejskiej realizowanej w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC. Zamawiający dopuszcza udział Kierownika Zespołu w nadzorowaniu prac związanych z opracowaniem SIWZ przygotowanych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, z dnia 10 czerwca 1994r. (Dz.U. tj z 2002r. Nr 72 poz. 664 z póź. zm), ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.) lub dokumentacji przetargowych wykonanych w oparciu o inne procedury zamówień publicznych, b) Specjalista do sp. przetargów - niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, prawnicze lub ekonomiczne, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań przetargowych, udział w ciągu ostatnich 3 lat w opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla co najmniej 2 inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, realizowanych w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC. Zamawiający dopuszcza udział Specjalisty ds. przetargów w opracowywaniu SIWZ przygotowanych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, z dnia 10 czerwca 1994r. (Dz.U. tj z 2002r. Nr 72 poz. 664 z póź. zm), ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.) lub dokumentacji przetargowych wykonanych w oparciu o inne procedury zamówień publicznych, c) Inżynier - niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne w zakresie gospodarki wodno - ściekowej, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu i/lub w realizacji inwestycji związanych z sektorem ochrony środowiska (gospodarka wodno - ściekowa), udział w ciągu ostatnich 3 lat w co najmniej 2 opracowaniach (koncepcje, projekty budowlane) dotyczących budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 150 000 RLM. Uwaga: W przypadku, gdy ww. osoby, biorące udział w realizacji zamówienia, nie znają języka polskiego wymagane jest aby Wykonawca zapewnił pełną usługę tłumaczenia na i z języka polskiego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 4). W celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego Kierownika Zespołu, Specjalisty ds. przetargów i Inżyniera, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć życiorysy sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW. 3. wykonać w okresie ostatnich trzech lat (tj. w okresie ostatnich trzech lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: a) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem jest wykonanie przez Wykonawcę Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na: Inżyniera Kontraktu dla projektu, z zakresu gospodarki wodno - ściekowej realizowanego według Warunków Kontraktowych FIDIC, którego wartość robót budowlanych wynosiła min. 30.000.000 euro (bez VAT), oraz b) co najmniej jednej usługi, której przedmiotem jest wykonanie przez Wykonawcę: 1. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na roboty budowlane z zakresu budowy instalacji do termicznego suszenia osadów ściekowych o wydajności co najmniej 50 t/d osadu odwodnionego, dla inwestycji realizowanej w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC, lub 2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na roboty budowlane z zakresu modernizacji, rozbudowy lub budowy oczyszczalni ścieków wraz z instalacją do termicznego suszenia osadów ściekowych o wydajności co najmniej 50 t/d osadu odwodnionego, dla inwestycji realizowanej w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC, lub 3. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na roboty budowlane z zakresu modernizacji, rozbudowy lub budowy oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 150 000 RLM oraz opracowanie projektu budowlanego instalacji do termicznego suszenia osadów ściekowych o wydajności co najmniej 50 t/d osadu odwodnionego, dla inwestycji realizowanej w oparciu o Warunki Kontraktowe FIDIC. Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę SIWZ przygotowanych w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, z dnia 10 czerwca 1994r. (Dz.U. tj z 2002r. Nr 72 poz. 664 z póź. zm), ustawę Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.) lub dokumentacji przetargowych wykonanych w oparciu o inne procedury zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika nr 6) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Ww. dokumenty mogą być wystawione przez bezpośredniego Inwestora (odbiorcę usługi) lub głównego Wykonawcę w tym przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia realizował usługę, której dotyczą powyższe dokumenty, jako Podwykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 157 - 157037 z dnia 17.08.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2004/PL/16/C/PE/017-05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Podana cena jest ceną netto i nie zawiera kosztów przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Przedstawiciele Wykonawców oraz wszyscy zainteresowani. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.01.2006, godzina 12:30, Siedziba Wodociągów Miejskich w Radomiu Sp. z o.o., ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności - decyzja KE dla projektu 2004/PL/16/C/PE/017 Modernizacja i rozbudowa systemu wodno-kanalizacyjnego na terenie gminy Radom. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego
- Modernizacja sali spotkań Powiatowego Instytutu Kultury
- Usunięcie usterek oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w czynnych obiektach mazowieckiego garnizonu Policji po przeprowadzonym przeglądzie
- Prace remontowe związane z aranżacją istniejącego pomieszczenia w budynku radomskiego centrum sportu zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Struga 63
- Wygrodzenie sektora gości na terenie istniejącego stadionu piłkarskiego przy ul. Struga w Radomiu
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- INŻYNIER KONTRAKTU ORAZ POMOC TECHNICZNA DLA PROJEKTU FUNDUSZU SPÓJNOŚCI
- Pomoc techniczna.
- nadzór nad robotami w Będzinie - inżynier kontraktu dla Projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Będzinie"
więcej: Usługi pomocy technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.