Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-11-07
Ogłoszenie nr 645218-N-2018 z dnia 2018-11-07 r.
Centrum Usług Wspólnych: sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych, krajowy numer identyfikacyjny
366212081, ul.
Kołłątaja
9
,
83-110
Tczew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587759456, e-mail
ambroziak@cuw.tczew.pl, faks
587759484.
Adres strony internetowej (URL): cuw.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
cuwtczew.bipstrona.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
cuwtczew.bipstrona.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
14
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych - z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa - powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. 2. Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar opisany w niniejszej specyfikacji, na warunkach w niej określonych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnych asortymentów w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. 4. Zamówienia będą składane telefonicznie, faksem, e-mailem lub pisemnie. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (e-mailem lub faksem) potwierdzenia otrzymania zamówienia. Termin realizacji zamówienia - 24 godziny od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły i przedszkole , dla zadania nr 14 dwa dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły i przedszkole od poniedziałku do piątku na adres jednostek obsługiwanych w godzinach: od 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczew od 06.00 do 09.30 na adres: Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Gdańska 2 oraz ul. Południowa 6, Tczew od 06.00 do 08.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 8, Tczew od 06.00-07.00 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18, Tczew od 07.00-09.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a, Tczew od 06.00-09.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 70, Tczew od 06.00-07.00 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczew od 06.00-09.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12, Tczew od 06.00-09.00 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23, Tczew od 06.30-07.10 - nabiał , mięso i wędliny, od 07.00 -10.00 pozostałe produkty na adres: Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw w innych godzinach niż określone wyżej. 6. Dostarczone artykuły spożywcze winne być wytwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z dn. 27 września 2006r.) i podległymi jej aktami wykonawczymi. Towar musi być pełnowartościowy , wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami z zachowaniem dobrych praktyk produkcyjnych (GMP) / dobrych praktyk higienicznych (GHP) oraz zasad systemu bezpieczeństwa żywności - systemu HACCP. 7. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 8. Wykonawca dostarczy towar transportem własnym lub innego przewoźnika spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne. 9. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru, oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 10. Zamawiający zamawia u Wykonawcy towar z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Dostarczany asortyment musi spełniać wymagania Polskich Norm (PN) lub Polskich Norm zharmonizowanych z Normami Europejskimi (PN-EN) oraz wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia 12. Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego w szkołach i przedszkolu, w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj) 13. Zrealizowanie zamówienia oznacza: 1. faktyczne dostarczenie zamówionego towaru, 2. dostarczenie w chwili dostawy faktury lub rachunku zgodnego z dostarczonym asortymentem według zamówienia. 14. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy, podczas oceny ilościowej zostaną stwierdzone uchybienia ilościowe dostarczonego asortymentu, Zamawiający ma prawo: 1. nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy droga faksową lub e- mailową, 2. przyjąć niższą od zamówionej ilość asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na dowodzie zapłaty w chwili dostawy drogą faksową lub e-mailowa, 3. w przypadku stwierdzenia nadwyżki dostarczanego asortymentu przyjąć tylko ilość zgodną ze złożonym zamówieniem i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na dowodzie zapłaty w chwili dostawy droga faksową lub e- mailową. 15. Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy podczas oceny jakościowej zostaną stwierdzone uchybienia jakościowe Zamawiający ma prawo: 1.zobowiązać Wykonawcę do wymiany zakwestionowanego asortymentu w czasie 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego drogą e-mailowa lub faksową, a w razie nie spełnienia powyższego obowiązku, Zamawiający ma prawo zakupić przedmiotowy asortyment u innego Wykonawcy, a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę. 2. nie przyjąć zakwestionowanego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy drogą faksowa lub e- mailowa. 16. O uchybieniach stwierdzonych w trakcie realizacji oraz o podjętej decyzji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie zawiadomiony telefonicznie, w formie e- mailowej lub faksowej oraz pisemnie.
II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 03142500-3 |
| 03311000-2 |
| 15100000-9 |
| 15112100-7 |
| 15114000-0 |
| 15500000-3 |
| 15800000-6 |
| 15896000-5 |
| 15300000-1 |
| 15330000-0 |
| 15300000-1 |
| 15810000-9 |
| 15894200-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-02 lub zakończenia: 2019-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust 1 ustawy dotyczące :
* kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Za spełniających powyższe warunki zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych zadań w wysokości:
Zadanie 1 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne - 3 600,00 zł
Zadanie 2 - Drób i podroby - 2 600,00 zł
Zadanie 3 - Pozostałe produkty mięsne - 500,00 zł
Zadanie 4- Produkty mleczarskie - 2 200,00 zł
Zadanie 5 - Różne produkty spożywcze - 4 000,00 zł
Zadanie 6 - Produkty mrożone - 2 000,00 zł
Zadanie 7 - Jabłka - 350,00 zł
Zadanie 8 - Ziemniaki - 1 200,00 zł
Zadanie 9 -Warzywa i owoce krajowe - 1 700,00 zł
Zadanie 10 - Owoce tropikalne, warzywa i owoce przetworzone - 3 300,00 zł
Zadanie 11 - Jaja - 150,00 zł
Zadanie 12 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - 900,00 zł
Zadanie 13 - Wyroby garmażeryjne gotowe mączne, chłodzone - 1 700 ,00zł
Zadanie 14 - Ryby świeże - 1 400,00 zł
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
- pieniądzu;
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że, zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
2. Wadium płatne jest przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 w terminie do dnia 15.11.2018 r do godz.9.00 (ostateczny termin wpływu środków na konto CUW), pod rygorem niedopuszczenia do uczestnictwa w przetargu. Wpłata wadium przez uczestnika przetargu jest równoznaczna z potwierdzeniem przez niego faktu zapoznania się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i ich akceptacją.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", zamawiający informuje, że: 2. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew, 83-110 Tczew, ul Kołłątaja 9 inspektor ochrony danych osobowych Centrum Usług Wspólnych ,nr e-mail: inspektor@um.tczew.pl, tel: 696 011 969;
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Drób i podroby |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15112100-7, 15114000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Pozostałe produkty mięsne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15130000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktur | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Produkty mleczarskie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktur | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Różne produkty spożywcze |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktur | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Produkty mrożone |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15896000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 7 | Nazwa: | Jabłka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03222321-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 8 | Nazwa: | Ziemniaki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 9 | Nazwa: | Warzywa i owoce krajowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 10 | Nazwa: | Owoce tropikalne, warzywa i owoce przetworzone |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 11 | Nazwa: | Jaja |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 12 | Nazwa: | Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 13 | Nazwa: | Wyroby garmażeryjne gotowe mączne, chłodzone |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15894200-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
| Część nr: | 14 | Nazwa: | Ryby |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03311000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin płatności za dostawę od dnia wystawienia faktury | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.W przypadku złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gotówki, płatne przelewem bankowym na konto Zamawiającego Bank Pekao SA 48 1240 1268 1111 0010 7276 5727 Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego (data potwierdzenia wpływu środków na rachunek Zamawiającego). Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach przewidzianych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 3.W przypadku wniesienia wadium (o ile jest wymagane) w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 4.Dokument gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi reprezentować nieodwołalną i bezwarunkową gwarancję płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 5.Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- NADZÓR INWESTORSKI PRZY ROBOTACH BUDOWLANYCH BUDYNKU ZST W TCZEWIE PRZY UL. PARKOWEJ W RAMACH ZADANIA PN. "POPRAWA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W SZKOŁACH PONADPODSTAWOWYCH POWIATU TCZEWSKIEGO(...)"
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Tczewie
- "Sprzątanie wewnętrzne budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie"
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów dla KP PSP w Tczewie
- Dostawa toalet mobilnych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
- Odbiór odpadów komunalnych z Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew oraz jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2026-2027.
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 Promyczek w Słupsku
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wody mineralnej, soków, napojów, przetworów owocowych i warzywnych, towarów sypkich, przypraw i deserów) dla statku Nawigator XXI
- Dostawa ryb morskich i pokarmu dla ryb akwariowych w Holding Łódź Sp. z o.o. w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mrożonych) dla statku Nawigator XXI
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





