To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-31
Ogłoszenie nr 500308665-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645218-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych, Krajowy numer identyfikacyjny 366212081,
ul. Kołłątaja
9,
83-110
Tczew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587759456, e-mail
ambroziak@cuw.tczew.pl, faks
587759484.
Adres strony internetowej (url): cuwtczew.bipstrona.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Szkół Podstawowych Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych - z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa - powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. 2.Podane szacunkowe potrzeby są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. 3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar opisany w niniejszej specyfikacji, na warunkach w niej określonych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania korekt zamawianych ilości poszczególnych asortymentów w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. 4.Zamówienia będą składane telefonicznie, faksem, e-mailem lub pisemnie. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego (e-mailem lub faksem) potwierdzenia otrzymania zamówienia. Termin realizacji zamówienia - 24 godziny od godziny zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły i przedszkole , dla zadania nr 14 dwa dni robocze od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez szkoły i przedszkole od poniedziałku do piątku na adres jednostek obsługiwanych w godzinach: od 06.00 do 09.30 na adres: Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczew od 06.00 do 09.30 na adres: Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Gdańska 2 oraz ul. Południowa 6, Tczew od 06.00 do 08.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 8, Tczew od 06.00-07.00 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18, Tczew od 07.00-09.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a, Tczew od 06.00-09.00 na adres: Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 70, Tczew od 06.00-07.00 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczew od 06.00-09.30 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12, Tczew od 06.00-09.00 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23, Tczew od 06.30-07.10 - nabiał , mięso i wędliny, od 07.00 -10.00 pozostałe produkty na adres: Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw w innych godzinach niż określone wyżej. 6.Dostarczone artykuły spożywcze winne być wytwarzane zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171, poz. 1225 z dn. 27 września 2006r.) i podległymi jej aktami wykonawczymi. Towar musi być pełnowartościowy , wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami z zachowaniem dobrych praktyk produkcyjnych (GMP) / dobrych praktyk higienicznych (GHP) oraz zasad systemu bezpieczeństwa żywności - systemu HACCP. 7.Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 8.Wykonawca dostarczy towar transportem własnym lub innego przewoźnika spełniającym obowiązujące wymagania sanitarne. 9.Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu towaru, oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 10.Zamawiający zamawia u Wykonawcy towar z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11.Dostarczany asortyment musi spełniać wymagania Polskich Norm (PN) lub Polskich Norm zharmonizowanych z Normami Europejskimi (PN-EN) oraz wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia 12.Ilościowy i jakościowy odbiór towaru będzie dokonywany przez Zamawiającego w szkołach i przedszkolu, w oparciu o złożone zamówienie. Dostarczone produkty muszą być oznaczone w sposób umożliwiający jego identyfikację bez konieczności naruszania opakowania (ilość, rodzaj) 13.Zrealizowanie zamówienia oznacza: 1. faktyczne dostarczenie zamówionego towaru, 2.dostarczenie w chwili dostawy faktury lub rachunku zgodnego z dostarczonym asortymentem według zamówienia. 14.Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy, podczas oceny ilościowej zostaną stwierdzone uchybienia ilościowe dostarczonego asortymentu, Zamawiający ma prawo: 1.nie przyjąć danego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy droga faksową lub e- mailową, 2.przyjąć niższą od zamówionej ilość asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na dowodzie zapłaty w chwili dostawy drogą faksową lub e-mailowa, 3.w przypadku stwierdzenia nadwyżki dostarczanego asortymentu przyjąć tylko ilość zgodną ze złożonym zamówieniem i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania ilości przedmiotowego asortymentu na dowodzie zapłaty w chwili dostawy droga faksową lub e- mailową. 15.Jeżeli w trakcie przyjęcia dostawy podczas oceny jakościowej zostaną stwierdzone uchybienia jakościowe Zamawiający ma prawo: 1.zobowiązać Wykonawcę do wymiany zakwestionowanego asortymentu w czasie 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego drogą e-mailowa lub faksową, a w razie nie spełnienia powyższego obowiązku, Zamawiający ma prawo zakupić przedmiotowy asortyment u innego Wykonawcy, a kosztami zakupu obciążyć Wykonawcę. 2. nie przyjąć zakwestionowanego asortymentu dostawy i zobowiązać Wykonawcę do skorygowania dowodu zapłaty w przedmiotowym zakresie w chwili dostawy drogą faksowa lub e- mailowa. 16.O uchybieniach stwierdzonych w trakcie realizacji oraz o podjętej decyzji przez Zamawiającego, Wykonawca zostanie niezwłocznie zawiadomiony telefonicznie, w formie e- mailowej lub faksowej oraz pisemnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15100000-9, 15112100-7, 15114000-0, 15130000-8, 15500000-3, 15800000-6, 15896000-5, 03222321-9, 03212100-1, 15300000-1, 15300000-1, 15330000-0, 03142500-3, 15810000-9, 15894200-3, 03311000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, był zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3 % wartości (ceny łącznie z podatkiem VAT) zamówienia objętego ofertą. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej/kilku formie/formach: ? pieniądzu; ? poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; ? gwarancjach bankowych; ? gwarancjach ubezpieczeniowych; ? poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121901.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE EL-HURT PRODUKCJA I HANDEL JOLANTA GRUDZIEŃ, ZBIGNIEW GRUDZIEŃ SP.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127996.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Drób i podroby |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88932.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE EL-HURT PRODUKCJA I HANDEL JOLANTA GRUDZIEŃ, ZBIGNIEW GRUDZIEŃ SP.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93379.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pozostałe produkty mięsne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20051.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE EL-HURT PRODUKCJA I HANDEL JOLANTA GRUDZIEŃ, ZBIGNIEW GRUDZIEŃ SP.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21054.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Produkty mleczarskie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75956.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE EL-HURT PRODUKCJA I HANDEL JOLANTA GRUDZIEŃ, ZBIGNIEW GRUDZIEŃ SP.J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79862.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Różne produkty spożywcze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128446.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SENDI W i A Sandach sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145967.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Jabłka |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4650
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pomorska Grupa Producencka SAD sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4882.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Produkty mrożone |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71881.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Lodów i Mrożonek Bambino s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75475.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Ziemniaki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36836.19
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAD Hurtownia Owocowo-Warzywna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38678.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Warzywa i owoce |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68238.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAD Hurtownia Owocowo-Warzywna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71982.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Owoce tropikalne, warzywa i owoce przetworzone i zakonserwowane |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107799.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAD Hurtownia Owocowo-Warzywna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115122.11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Jaja |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7550.57
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SAD Hurtownia Owocowo-Warzywna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7928.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Artykuły piekarnicze |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34416.86
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Piekarnia Sambor sp. z o.o. Sp.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36137.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dla zadania nr 12 zastosowano art. 66 ust. 1 |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Wyroby garmażeryjne gotowe mączne, chłodzone |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56778.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Lodów i Mrożonek Bambino s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59617.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Ryby świeże |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49863.81
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sklep Rybny Handel Obwoźny Sławomir Moder
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52357.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dla zadania nr 14 został zastosowany art. 66 ust.1 PZP |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 pkt.4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego dla zadań nr 12 i 14 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- "Sprzątanie wewnętrzne budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie"
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów dla KP PSP w Tczewie
- Dostawa toalet mobilnych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
- Odbiór odpadów komunalnych z Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew oraz jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2026-2027.
- Dostawa masztów oświetleniowych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację Wieży Ciśnień przy ul. Bałdowskiej 1 w Tczewie na cele kulturalno-społeczne
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - w podziale na części - postępowanie nr DPS.ZP.221.18.2025
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





