Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Gorzów Wlkp.: Dostawa Urządzenia ( stacji ) do dezynfekcji ścieków laboratoryjnych wraz z adaptacją pomieszczenia garażowego przeznaczonego na cele podczyszczalni
Numer ogłoszenia: 64480 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gorzowie Wlkp., ul. Zieleniecka 11, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 0-95 7239008, fax 0-95 7239008.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Urządzenia ( stacji ) do dezynfekcji ścieków laboratoryjnych wraz z adaptacją pomieszczenia garażowego przeznaczonego na cele podczyszczalni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia ( stacji ) do dezynfekcji ścieków laboratoryjnych wraz z adaptacją pomieszczenia garażowego przeznaczonego na cele podczyszczalni ( dezynfekcji). Zadaniem urządzenia jest utylizacja drobnoustrojów ( bakterii, grzybów, wirusów) oraz nicieni znajdujących się w ściekach laboratoryjnych. Utylizacji podlegać będą nieczystości płynne oraz frakcje stale (piasek, gleba, części organiczne) znajdujące się w dużej ilości w ściekach laboratoryjnych. W minimalnej ilości w ściekach mogą też występować związki chemiczne (odczynniki używane do analiz). Laboratorium nie używa substancji niebezpiecznych i żrących.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 29.87.30.00 - Urządzenia do obróbki ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 39.35.00.00 - Urządzenia do obróbki ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń oraz informacji (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1) wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1; 2) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zgodnego ze wzorem - załącznik nr 2; 3) oświadczenie o warunkach gwarancji z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykonawca mający swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 150.000,00 zł.(odpowiedzialność cywilna z tytułu wykonywania zawodu z włączeniem odpowiedzialności za wadliwe nienależyte wykonanie oraz szkody w mieniu);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji stacji dezynfekcji tj. dostarczonego urządzenia oraz towarzyszących jego montażowi robót budowlanych - 10
- 3. Warunki gwarancji urządzenia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/gorzow-wlkp/, www.bip.piorin.gov.pl/gorzow-wlkp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roslin i Nasiennictwa w Gorzowie Wlkp. ul. Zieleniecka 11 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roslin i Nasiennictwa w Gorzowie Wlkp. ul. Zieleniecka 11 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.