eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzêtu komputerowego dla IAS K-ce i ¦UCS

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-10-31



Og³oszenie nr 643052-N-2018 z dnia 2018-10-31 r.

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Dostawa sprzêtu komputerowego dla IAS K-ce i ¦UCS
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 102123400000, ul. Damrota  25 , 40-022   Katowice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 2076000, , e-mail kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl, , faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (URL): www.slaskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.slaskie.kas.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, budynek A, pokój nr 6


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego dla IAS K-ce i ¦UCS
Numer referencyjny: ZKP-39/2018, 2401-ILZ2.260.40.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±: - dla Czê¶ci I - Dostawa 155 szt. laptopów 15": Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Za³±cznik nr 4/I do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci I; Za³±cznik nr 5/I do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci I - dla Czê¶ci II - Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Za³±cznik nr 4/II do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci II; Za³±cznik nr 5/II do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci II - dla Czê¶ci III - Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Za³±cznik nr 4/III do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci III; Za³±cznik nr 5/III do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci III - dla Czê¶ci IV - Dostawa 12 szt. dysków twardych do serwerów: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Za³±cznik nr 4/IV do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci IV; Za³±cznik nr 5/IV do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci IV - dla Czê¶ci V - Dostawa 3 szt. baterii do kontrolera: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/V do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci V, Za³±cznik nr 5/V do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci V - dla Czê¶ci VI - Dostawa 3 szt. dedykowanych dysków twardych wraz z ramkami do macierzy Fujitsu Ethernus DX 60: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Za³±cznik nr 4/VI do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci VI; Za³±cznik nr 5/VI do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci VI - dla Czê¶ci VII - Dostawa 5 szt. dysków twardych dedykowanych do macierzy QNAP TS -421U: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty; Za³±cznik nr 4/VII do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci VII; Za³±cznik nr 5/VII do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci VII

II.5) G³ówny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213100-6
30213300-8
30211000-1
30234500-3
31422000-0
30234500-3
30234000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-12-07

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy spe³niaj±cy warunek tj. znajduj±cy siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub finansowej umo¿liwiaj±cej realizacjê przedmiotu zamówienia - na potwierdzenie powy¿szego Wykonawca sk³ada w ofercie o¶wiadczenie potwierdzenie, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub ma zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej: dla czê¶ci I - 300 000,00 z³; dla czê¶ci II - 15 000,00 z³ dla czê¶ci III - 7 000,00 z³; dla czê¶ci IV - 9 000,00 z³; dla czê¶ci V - 400,00 z³; dla czê¶ci VI - 3 000,00 z³; dla czê¶ci VII - 1 300,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowania Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza zamawiaj±cy za¿±da odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp chyba, ¿e Wykonawca poda³ w pkt XII formularza oferty informacje pozwalaj±ce na weryfikacjê tych danych przez Zamawiaj±cego.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dla czê¶ci od II do VII dokumentu potwierdzaj±cego d³ugo¶æ gwarancji, przy czym takim dokumentem mo¿e byæ kopia karty gwarancyjnej, wydruk ze strony producenta potwierdzaj±cy d³ugo¶æ gwarancji z podaniem adresu strony i daty wydruku lub o¶wiadczenie producenta albo autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce potwierdzaj±ce, ¿e oferowane elementy objête s± w ca³o¶ci gwarancj± producenta na wskazany w ofercie okres gwarancji i w razie niemo¿liwo¶ci wywi±zania siê Wykonawcy z postanowieñ gwarancyjnych wobec Zamawiaj±cego przejmie na siebie ich realizacjê bez dodatkowych op³at ze strony Zamawiaj±cego - powy¿sze o¶wiadczenie musi byæ z³o¿one w oryginale i podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania producenta lub autoryzowanego przedstawiciela. Nie dopuszcza siê kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcê, chyba ¿e jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego sprzêtu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz oferty - Za³±cznik nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy dla czê¶ci od I-VII - Za³±cznik nr 4/I-4/VII do SIWZ, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia do czê¶ci I-VII - Za³±cznik nr 5/I-5VII do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest: dla czê¶ci I: wniesienie wadium w wysoko¶ci 10 600,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy sze¶æset z³otych 00/100) dla czê¶ci II: wniesienie wadium w wysoko¶ci 500,00 z³ (s³ownie: piêæset z³otych 00/100) dla czê¶ci III: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium dla tej czê¶ci dla czê¶ci IV: wniesienie wadium w wysoko¶ci 400,00 z³ (s³ownie: czterysta z³otych 00/100) dla czê¶ci V: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium dla tej czê¶ci) dla czê¶ci VI: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium dla tej czê¶ci dla czê¶ci VII: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium dla tej czê¶ci Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach: w pieni±dzu - przelewem na rachunek Zamawiaj±cego Okrêgowy Oddzia³ NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieni±dzu (przelew) Wykonawca winien podaæ nazwê przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ oraz numer czê¶ci. W przypadku przelewów bankowych za datê z³o¿enia wadium przyjmuje siê datê wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego, w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z pó¼n. zm.). Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu do sk³adania ofert. Wadium musi obejmowaæ minimum okres zwi±zania ofert±. Dowód wniesienia wadium nale¿y za³±czyæ do oferty lub przed³o¿yæ najpó¼niej przed terminem sk³adania ofert. Wadium wniesione w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. Wadium w formie niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u wraz z ofert± lub bezpo¶rednio w siedzibie Zamawiaj±cego w Kancelarii g³ównej pokój nr 11, budynek "A". W przypadku sk³adania wadium w formie niepieniê¿nej w siedzibie Zamawiaj±cego, nale¿y je spakowaæ i opisaæ, tak jak ofertê (wg wzoru w pkt 15 SIWZ) z dopiskiem WADIUM zamiast "Nie otwieraæ przed 8 listopada 2018 r.".Porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, w tym równie¿ na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert± lub nie zgodzi siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert±, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza lub uniewa¿nieniu postêpowania. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn le¿±cych po jego stronie nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena0,60
gwarancja i rêkojmia0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w tre¶ci umowy zgodnie z Kodeksem Cywilnym i art. 144 Pzp. Zmiana mo¿liwa jest równie¿ w zakresie zmiany oferowanego elementu na inny o identycznych lub lepszych parametrach lub zaoferowania lepszych warunków gwarancji i serwisu przy niepodwy¿szonej cenie ofertowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-08, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: dostawa 155 szt. laptopów 15"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±: - dla Czê¶ci I - Dostawa 155 szt. laptopów 15": Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/I do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci I, Za³±cznik nr 5/I do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci I
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213000-5, 30213100-6

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena1,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±: - dla Czê¶ci II - Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/II do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci II, Za³±cznik nr 5/II do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci II
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213000-5, 30213300-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
gwarancji i rêkojmi0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±:- dla Czê¶ci III - Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/III do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci III, Za³±cznik nr 5/III do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci III
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213000-5, 30211000-1

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
gwarancji i rêkojmi0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Dostawa 12 szt. dysków twardych do serwerów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±: - dla Czê¶ci IV - Dostawa 12 szt. dysków twardych do serwerów: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/IV do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci IV, Za³±cznik nr 5/IV do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci IV
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213000-5, 30234500-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
gwarancji i rêkojmi0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Dostawa 3 szt. baterii do kontrolera
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±: - dla Czê¶ci V - Dostawa 3 szt. baterii do kontrolera: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/V do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci V, Za³±cznik nr 5/V do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci V
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213000-5, 31422000-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 6Nazwa: Dostawa 3 szt. dedykowanych dysków twardych wraz z ramkami do macierzy Fujitsu Ethernus DX 60
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±: - dla Czê¶ci VI - Dostawa 3 szt. dedykowanych dysków twardych wraz z ramkami do macierzy Fujitsu Ethernus DX 60: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/VI do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci VI, Za³±cznik nr 5/VI do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci VI
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213000-5, 30234500-3

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
gwarancji i rêkojmi0,60

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 7Nazwa: Dostawa 5 szt. dysków twardych dedykowanych do macierzy QNAP TS -421U
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalno¶ci, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposa¿enia okre¶laj±:- dla Czê¶ci VII - Dostawa 5 szt. dysków twardych dedykowanych do macierzy QNAP TS -421U: Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, Za³±cznik nr 4/VII do SIWZ - Formularz cenowy dla czê¶ci VII, Za³±cznik nr 5/VII do SIWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci VII
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213000-5, 30234000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-12-07
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena0,60
gwarancji i rêkojmi0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.