eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu komputerowego dla IAS K-ce i Ś UCS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500303833-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Dostawa sprzętu komputerowego dla IAS K-ce i Ś UCS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 643052-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500264260-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 102123400000, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2076000, e-mail kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl, faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (url): www.slaskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla IAS K-ce i Ś UCS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZKP-39/2018, 2401-ILZ2.260.40.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- dla Części I - Dostawa 155 szt. laptopów 15":Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/I do SIWZ - Formularz cenowy dla części I Załącznik nr 5/I do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - dla Części II - Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/II do SIWZ - Formularz cenowy dla części II Załącznik nr 5/II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II - dla Części III - Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/III do SIWZ - Formularz cenowy dla części III Załącznik nr 5/III do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III - dla Części IV - Dostawa 12 szt. dysków twardych do serwerów: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/IV do SIWZ - Formularz cenowy dla części IV Załącznik nr 5/IV do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV - dla Części V - Dostawa 3 szt. baterii do kontrolera: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/V do SIWZ - Formularz cenowy dla części V Załącznik nr 5/V do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V - dla Części VI - Dostawa 3 szt. dedykowanych dysków twardych wraz z ramkami do macierzy Fujitsu Ethernus DX 60: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/VI do SIWZ - Formularz cenowy dla części VI Załącznik nr 5/VI do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI - dla Części VII - Dostawa 5 szt. dysków twardych dedykowanych do macierzy QNAP TS -421U: Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty Załącznik nr 4/VII do SIWZ - Formularz cenowy dla części VII Załącznik nr 5/VII do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30213300-8, 30211000-1, 30234500-3, 31422000-0, 30234500-3, 30234000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa 155 szt. laptopów 15":

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 430894.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DIGITUS Krzysztof Olejniczak
Email wykonawcy: biuro@digitus.com.pl
Adres pocztowy: ul. Krasińskiego 29/9a
Kod pocztowy: 40-019
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 523524.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 523524.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 523524.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa 3 szt. zestawów komputerowych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. ze względu na odstąpienie Wykonawcy od podpisania umowy

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku art. 94 ust. 3 ustawy Pzp ze względu na odstąpienie Wykonawcy od podpisania umowy

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa 12 szt. dysków twardych do serwerów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa 3 szt. baterii do kontrolera

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa 3 szt. dedykowanych dysków twardych wraz z ramkami do macierzy Fujitsu Ethernus DX 60

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa 5 szt. dysków twardych dedykowanych do macierzy QNAP TS -421U

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.)ponieważ nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.