Ogłoszenie z dnia 2005-12-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubin: usługi w zakresie transportu drewna stosowego średniowymiarowego i wielkowymiarowego kłodowanego przeznaczonego do spedycji kolejowej w latach 2006 -2008 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, do kontaktów: Zbigniew Szyszyński, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, tel. 076 8412300, 01,02, fax 076 8412301, e-mail: biuro.lubin@lasy-wroclaw.pl, www.lasy-wroclaw.pl/lubin. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 2. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie transportu drewna stosowego średniowymiarowego i wielkowymiarowego kłodowanego przeznaczonego do spedycji kolejowej w latach 2006 -2008. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie transportu drewna z miejsca jego pozyskania i składowania w lesie, wg zasad "Instrukcji bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej" wprowadzonej Zarządzeniem nr 19 Dyrektora GDLP z dnia 14 lipca 1997 r., na wskazane, do załadunku na wagony, miejsce oraz jego załadunek i zabezpieczenie zgodnie z zasadami określającymi te czynności w obowiązujących, przy transporcie kolejowym przepisach, o łącznej, maks. masie 13650 m sześc. w 2006 roku, maks. 16700 m sześc. w 2007 roku i maks. 16700 m sześc. w 2008 roku. Przewidziano zamówienia uzupełniające w wysokości 20% podanych ilości. Transport będzie odbywać się z terenu całego nadleśnictwa Lubin w zależności od lokalizacji prac pozyskania drewna, zgodnie z planem cięć na poszczególne lata. Wykonanie czynności będących przedmiotem zamówienia będzie się odbywać wyłącznie we wskazany dzień ( dni ) miesiąca, przez pracownika nadleśnictwa upoważnionego do kierowania spedycją drewna. W dniu podstawienia wagonów na bocznicę kolejową, wykonawca dostarczy drewno ze wskazanych na terenie nadleśnictwa miejsc, w ilości niezbędnej do pokrycia możliwości załadowczej zamówionych wagonów. ( przec. ok. 100 m sześc. - 150 m sześc. jednorazowo ). Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za surowiec drzewny odebrany z leśnictwa do czasu zatwierdzenia poprawności załadunku pod względem jakości i ilości i sporządzenia dokumentacji wysyłkowej. Załadunku drewna wykonawca dokona mechanicznie przy użyciu żurawi hydraulicznych zamontowanych na zestawach samochodowych. Ze względu na możliwość niedokładnego ułożenia się drewna w wagonie przy mechanicznym załadunku, zatrudnieni przez wykonawcę pomocnicy poprawią ręcznie ładowany surowiec ( skrzyżowane wałki drewna, nie zachowana pozioma płaszczyzna ładunku istotna dla pomiaru załadowanego drewna - wymogi normy kolejowej ). Wykonawca zapewni wykonanie tych prac zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Za niewłaściwy załadunek drewna wykonawca odpowiada nawet, jeżeli wstępny odbiór prawidłowości załadunku dokonany przez pracownika nadleśnictwa zatwierdził wagon(y) do wysyłki. Dotyczy to szczególnie drewna wysyłanego za granicę kraju, jeżeli przewoźnik (PKP) zareklamuje załadunek. Wykonawca na własny koszt dokona poprawy załadunku lub zleci taką poprawę przewoźnikowi, pokrywając związane z tym koszty. Miejscem poprawy załadunku będzie stacja zgłaszająca reklamację lub miejsce odprawy celnej drewna. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia rampy kolejowej po wywozie. Wykonawca odpowiada za drewno, które pozostało po załadunku wagonów w wyniku różnic pojemności ładunkowej zamówionych wagonów a dowiezionych ładunków samochodowych. Różnice te nie powinny przekraczać 10 % dowiezionego do załadunku drewna ( ok. 15 m sześc.). Wykonawca, ma obowiązek zabezpieczyć takie drewno na własny koszt ( "drewno w drodze do załadunku" ) do czasu ponowienia wysyłki. Drewno pozostałe z różnic załadunkowych Wykonawca będzie składował na wydzielonym terenie byłej składnicy drewna nadleśnictwa, o powierzchni 500 m kw., za który będzie pobierany czynsz dzierżawny w wysokości 50 zł za każdy miesiąc. Wykonawca będzie również uiszczał podatek od nieruchomości za wymieniony teren, w wysokości wg obowiązujących przepisów. Na żądanie zamawiającego wykonawca ma obowiązek w każdej chwili okazać zabezpieczony surowiec, jeżeli zaistnieje konieczność skontrolowania i potwierdzenia zgodności ilości drewna wynikającej z dokumentacji a pozostającej w odpowiedzialności przewoźnika. Drewno nie może opuszczać teren nadleśnictwa. Wyjątkiem mogą być sytuacje, w których na zlecenie nadleśnictwa wykonawca zostanie zobowiązany do załadunku drewna poza zasięgiem administracyjnym Nadleśnictwa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren administrowany przez Nadleśnictwo Lubin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew - 32 dni od daty dostarczenia faktury na konto usługodawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Posiadanie aktualnej licencji na świadczenie usług transportowych. 2) Posiadanie przez pracowników właściwych uprawnień do kierowania pojazdami wymaganymi w pkcie 3. 3) Wykonawcy wykażą i udokumentują dysponowanie następującymi maszynami i urządzeniami: a) cztery zestawy samochodowe do transportu drewna (samochody z napędem na 2 osie, przystosowane do transportu drewna w trudnych warunkach terenowych, posiadające żurawie hydrauliczne do mechanicznego załadunku drewna każdy ( "samozaładowcze" ) z przyczepą o łącznej ładowności całkowitej min. 25 m sześc.); b) jeden zestaw ciągnikowy (ciągnik + przyczepa o ład. min. 6 m sześc. drewna), wyposażony w żuraw hydrauliczny do mechanicznego załadunku drewna służący, do podwozu drewna z miejsc trudnodostępnych dla samochodów wysokotonażowych na miejsce załadunku. 4) Wykonawcy wykażą i udokumentują dysponowanie osobami o następujących kwalifikacjach: a) pięciu kierowców z odpowiednimi kwalifikacjami. b) dwóch pomocników niezbędny przy załadunku wagonów - do poprawiania ułożenia ładowanego drewna oraz mocowania pasów zabezpieczających ładunek. 5) Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat usług o podobnym charakterze (transport drewna samochodami i/lub załadunek drewna na wagony) na kwotę min. 800 000 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w Rozporządzeniu PRM z dnia 7 kwietnia 2004 r. "W sprawie rodzajów dokumentów..". ( Dz. U. Nr 71, poz. 645 ), w par. 1, ust. 1, pkt: 1, 2, 3, 4, 5, 6. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty wymienione w Rozporządzeniu PRM z dnia 7 kwietnia 2004 r. "W sprawie rodzajów dokumentów..". ( Dz. U. Nr 71, poz. 645 ), w par. 1, ust. 2, pkt: 2, 3, 5. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-2710-11/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.01.2006, cena - 12,20 PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Nadleśnictwa Lubin lub przelew na konto nr: 52 1090 2082 0000 0005 4601 2808. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 16.03.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.01.2006, godzina 10:30, Świetlica Nadleśnictwa Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.11.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 101157D w m. Gola w zakresie budowy ścieżki rowerowej.
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Lubińskiego z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zimnej Wodzie.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: "Budowa świetlicy wiejskiej w Szklarach Górnych".
- "Remont drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej na terenie powiatu lubińskiego w obrębie Jurcz".
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie dróg położonych na terenie gminy Gzy emulsją asfaltową
- Dostawa opału do budynków Urzędu Gminy, OSP Dębowa Kłoda oraz szkół podstawowych na terenie gminy Dębowa Kłoda w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika paliw na terenie PGK w Końskich
- Budowa drogi leśnej pożarowej nr 12 w Leśnictwach Przewodnik i Rynków - II etap.
- Usługa transportu sanitarnego
- Wykonanie usług przewozu dzieci i młodzieży w 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.