Ogłoszenie z dnia 2018-10-26
Ogłoszenie nr 641719-N-2018 z dnia 2018-10-26 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie: Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych trasie budowy drogi ekspresowej S17 Warszawa (węzeł "Lubelska") - Garwolin (początek obwodnicy Garwolina) z podziałem na dwie części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny
1751157500161, ul.
ul. Ogrodowa
21
,
20075
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 534 92 39, e-mail
zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, faks
81 5349239, 5324467.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gdddkia.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie,
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21, w Biurze Podawczym (Parter) pokój nr 3
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie archeologicznych ratowniczych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych trasie budowy drogi ekspresowej S17 Warszawa (węzeł "Lubelska") - Garwolin (początek obwodnicy Garwolina) z podziałem na dwie części.
Numer referencyjny:
O.LU.D3.2413.14.2018.jł
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi archeologicznych ratowniczych szerokopłaszczyznowych badań wykopaliskowych na stanowiskach archeologicznych kolidujących z planowaną do budowy drogą ekspresową S17 Warszawa (węzeł "Lubelska") - Garwolin (początek obwodnicy Garwolina) z podziałem na dwie części: - Część 1: odcinek od węzła "Lubelska" - do początku obwodnicy Kołbieli (od km 4+049 do km 19+200); - Część 2: obwodnica Kołbieli (od km 19 +200 do km 27 +900).
II.5) Główny kod CPV: 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ze względu na specyfikę zamówienia, tj. badania wykopaliskowe na stanowiskach archeologicznych, których precyzyjne, rzeczywiste granice zasięgu - tj. występowania obiektów wziemnych i zabytków ruchomych, oraz wielkości ich kolizji z pasem drogowym, nie są możliwe do ustalenia przed rozpoczęciem prac terenowych (odhumusowanie wykopów i pasa drogowego), wysoce prawdopodobne jest zwiększenie decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zakresu archeologicznych badań wykopaliskowych - będących przedmiotem zamówienia. Zamówienie podobne będzie polegało na przeprowadzeniu badań wykopaliskowych i wykonaniu opracowania wyników badań na stanowiskach archeologicznych zlokalizowanych na trasie budowy drogi ekspresowej S17 Warszawa - Garwolin. Zamówienia podobne mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usługi. Udzielenie powyższych zamówień będzie uzależnione od faktu posiadania przez Zamawiającego środków finansowych oraz od uzyskania decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zmieniającej/rozszerzającej zakres badań archeologicznych. Wartość zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę: - część nr 1: 81 682,44 zł netto, - część nr 2: 45 675,80 zł netto. Wartość zamówień podobnych została uwzględniona przy obliczaniu wartości szacunkowej zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 14 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: a) wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych (prac terenowych) w terminie: do 40 dni, a maksymalnie do 60 dni od daty protokolarnego udostępnienia Wykonawcy terenu badań przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Protokolarne udostępnienie Wykonawcy terenu badań przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych nastąpi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji usługi badań archeologicznych (prac terenowych) stanowi kryterium oceny ofert b) opracowanie wyników badań wykopaliskowych: w terminie: 12 miesięcy od daty zakończenia prac terenowych na wszystkich stanowiskach. Dla Części 2: a) wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych (prac terenowych) w terminie: do 40, dni a maksymalnie do 60 dni od daty protokolarnego udostępnienia Wykonawcy terenu badań przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Protokolarne udostępnienie Wykonawcy terenu badań przez Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych nastąpi nie później niż 30 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji usługi badań archeologicznych (prac terenowych) stanowi kryterium oceny ofert b) opracowanie wyników badań wykopaliskowych: w terminie: 12 miesięcy od daty zakończenia prac terenowych na wszystkich stanowiskach.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część nr 1:
a)Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem zawodowym tj.,
w okresie trzech lat zrealizował (zakończył), co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał co najmniej jedne szerokopłaszczyznowe archeologiczne badania wykopaliskowe na stanowiskach archeologicznych, w ramach jednego zadania o minimalnej przebadanej powierzchni 150 arów, wraz z opracowaniem wyników badań.
b) osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do niżej wymienionych funkcji, jakie zostaną im powierzone:
- kierownik badań archeologicznych
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni potencjał kadrowy do realizacji zamówienia, pozwalający obsadzić wykwalifikowanymi osobami stanowisko kierownika badań archeologicznych. Wykonawca winien wskazać kandydatów na kierownika badań, posiadających uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ust.1 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2014 r. poz.1446 ze zmianami).
Wymagana ilość kierowników badań archeologicznych - 5 osób.
Minimalne doświadczenie zawodowe kierownika: samodzielna funkcja kierownika archeologicznych badań wykopaliskowych na co najmniej 1 stanowisku.
- konsultant badań archeologicznych
Wykonawca musi wskazać konsultanta badań archeologicznych posiadającego przynajmniej stopień naukowy doktora habilitowanego w zakresie archeologii.
Wymagana ilość konsultantów - 1 osoba.
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej przez tą samą osobę.
Część nr 2:
a)Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem zawodowym tj.,
w okresie trzech lat zrealizował (zakończył), co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał co najmniej jedne szerokopłaszczyznowe archeologiczne badania wykopaliskowe na stanowiskach archeologicznych, w ramach jednego zadania o minimalnej przebadanej powierzchni 130 arów, wraz z opracowaniem wyników badań.
b) osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do niżej wymienionych funkcji, jakie zostaną im powierzone:
- kierownik badań archeologicznych
Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni potencjał kadrowy do realizacji zamówienia, pozwalający obsadzić wykwalifikowanymi osobami stanowisko kierownika badań archeologicznych. Wykonawca winien wskazać kandydatów na kierownika badań posiadającego uprawnienia w do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ust.1 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2014 r. poz.1446 ze zmianami).
Wymagana ilość kierowników badań archeologicznych - 1 osoba.
Minimalne doświadczenie zawodowe kierownika: samodzielna funkcja kierownika archeologicznych badań wykopaliskowych na co najmniej 1 stanowisku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Odpis, o którym mowa w pkt 9.7.2.a) IDW powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem opisu przedmiotu wykonanej usługi, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości
Część 1: 3000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych);
Część 2: 2000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych);
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Doświadczenie kierownika badań archeologicznych | 20,00 |
| Termin wykonania wykopaliskowych prac terenowych | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony ustalają, iż w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego lub wprowadzenia w trakcie wykonywania Umowy podatku VAT za wykonanie usługi, należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie odpowiednio dostosowane. 2. Strony ustalają, że wynagrodzenie o którym mowa w § 2 ust. 1 może (poza przypadkiem określonym ust.10) ulec zmianie w przypadkach: a) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian; b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian; 3. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 10 lit. a i b Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oraz wykazać Zamawiającemu, za pomocą odpowiednich dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wpływają na koszty wykonania przedmiotu Umowy (zamówienia) przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże wpływ zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia, Strony dokonają stosownej zmiany niniejszej umowy. 4.1) Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. Pzp oraz określonych w niniejszej Umowie. 2) Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; c) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; e) zmian organizacyjnych powstałych u Zamawiającego w trakcie trwania umowy; f) o których mowa w § 3 ust. 2 umowy; g) o których mowa w § 2 ust.10 i11 umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | -Część 1: odcinek od węzła "Lubelska" - do początku obwodnicy Kołbieli (od km 4+049 do km 19+200); |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71351914-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 14
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Doświadczenie kierownika badań archeologicznych | 20,00 |
| Termin wykonania wykopaliskowych prac terenowych | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Doświadczenie kierownika badań archeologicznych" będzie rozpatrywane na podstawie deklaracji Wykonawcy w zakresie dysponowania osobami posiadającymi dodatkowe doświadczenie. Za wskazanie osób do pełnienia kierownika badań archeologicznych z doświadczeniem w kierowaniu szerokopłaszczyznowymi badaniami wykopaliskowymi na stanowisku archeologicznym o jednorazowym przebadaniu powierzchni minimum 10 arów (zwanych dalej badaniami) otrzyma punkty zgodnie z poniższymi zasadami: osoba z doświadczeniem w kierowaniu 2 i więcej badaniami - 4 pkt, osoba z doświadczeniem w kierowaniu 1 badaniem - 2 pkt. osoba bez doświadczenia w kierowaniu badaniami - 0 pkt. Łącznie w tym kryterium Wykonawca może uzyskać 20 punktów. Kryterium Termin Wykonania prac terenowych: - 40 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy terenu badań - 20 pkt, - 50 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy terenu badań - 10 pkt, - 60 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy terenu badań - 0 pkt.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2: obwodnica Kołbieli (od km 19 +200 do km 27 +900) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71351914-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 14
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| Doświadczenie kierownika badań archeologicznych | 20,00 |
| Termin wykonania wykopaliskowych prac terenowych | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium "Doświadczenie kierownika badań archeologicznych" będzie rozpatrywane na podstawie deklaracji Wykonawcy w zakresie dysponowania osobami posiadającymi dodatkowe doświadczenie. Za wskazanie osób do pełnienia kierownika badań archeologicznych z doświadczeniem w kierowaniu szerokopłaszczyznowymi badaniami wykopaliskowymi na stanowisku archeologicznym o jednorazowym przebadaniu powierzchni minimum 50 arów (zwanych dalej badaniami) otrzyma punkty zgodnie z poniższymi zasadami: ? osoba z doświadczeniem w kierowaniu 4 i więcej badaniami - 20 pkt, ? osoba z doświadczeniem w kierowaniu 2 - 3 badaniami - 10 pkt, ? osoba z doświadczeniem w kierowaniu 1 badaniem - 5 pkt. ? osoba bez doświadczenia w kierowaniu badaniami - 0 pkt. Kryterium Termin Wykonania prac terenowych: - 40 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy terenu badań - 20 pkt, - 50 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy terenu badań - 10 pkt, - 60 dni od dnia udostępnienia Wykonawcy terenu badań - 0 pkt.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Pełnienie nadzoru archeologicznego w ramach zadań inwestycyjnych Zarządu Dróg Miejskich oraz wykonanie kompleksowych badań archeologicznych polegających na rozpoznaniu i zadokumentowaniu (...)
- Badania archeologiczne wraz z robotami wykopaliskowymi na terenach archeologicznych P. Brühla (...) Królewska 10/12 w Warszawie, (...) Królewska 6 i Królewska 8 oraz badania (...) pl. Piłsudskiego
- Doprowadzenie i uruchomienie instalacji gazu do kotłowni zlokalizowanych w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy przy ul. Meysnera 9.
więcej: Usługi archeologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





