Og³oszenie z dnia 2019-12-31
Og³oszenie nr 639354-N-2019 z dnia 2019-12-31 r.
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.: Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
91134433200000, ul.
S³owackiego
18
,
87-700
Aleksandrów Kujawski, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
+48(54)2828001, e-mail
zamowieniapubliczne@vp.pl, faks
+48(54)2828002.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830) lub osobi¶cie lub za po¶rednictwem kuriera
Adres:
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. S³owackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
Numer referencyjny:
40/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., spe³niaj±cego wymagania PN-C-96024:2011 dla gatunku L - 1 w systemie grzewczym 2020/2021 w ilo¶ci 150.000 litrów. 2. Przedmiot zamówienia klasyfikowany jest kodem CPV: 09135100 - 5 - olej opa³owy. 3. Sukcesywna dostawa autocysternami towaru wymienionego w pkt. 1 w partiach, do kot³owni Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5. Dostawa oleju odbywa siê ¶rodkami transportu Dostawcy. 6. Okre¶lona ilo¶æ paliwa jest ilo¶ci± maksymaln±, Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zakupu mniejszej ilo¶ci i nie mo¿e to stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do realizacji zwiêkszonej maksymalnie do 30% ilo¶ci oleju opa³owego w stosunku do ilo¶ci okre¶lonej w pkt. 1. 7. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: a) Dostawa zamówionego towaru w terminie nie d³u¿szym ni¿ 48 godzin, na koszt i ryzyko Wykonawcy b) Dostawy czê¶ciowe, sukcesywne, uruchamiane pisemnie. 8. Baza Paliw Wykonawcy, z której bêdzie dostarczany olej opa³owy lekki winna siê mie¶ciæ w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 100 km od Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o, ul. S³owackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada: aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 z pó¼n. zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli:
- do³±czy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - w tym wykonane przynajmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych) ka¿da z nich - zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ,
- do³±czy do oferty wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ;
- do³±czy do oferty wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 4) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. Propozycja tre¶ci o¶wiadczenia w powy¿szym zakresie stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. Propozycja tre¶ci o¶wiadczenia w powy¿szym zakresie stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ. 6) o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Propozycja tre¶ci o¶wiadczenia w powy¿szym zakresie stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Aktualna koncesja na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 755 z pó¼n. zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.
2) Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie - w tym wykonane przynajmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostawie oleju opa³owego lekkiego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ brutto ka¿da z nich.
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacj± na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci.
4) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³.
5) Wykaz ¶rodków transportu specjalistycznego, spe³niaj±cego Polskie Normy oraz pozwolenie Dozoru Technicznego na przewóz Oleju Opa³owego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) ¦wiadectwo jako¶ci informuj±ce o spe³nianiu przez oferowany produkt wymagañ PN-C-96024:2011.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ 2) O¶wiadczenie, ¿e na dzieñ sk³adania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania i spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3) Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie, je¿eli dotyczy. 4) Potwierdzenie z³o¿enia wadium. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium.
Wadium musi obejmowaæ termin zwi±zania ofert±. Termin wniesienia wadium up³ywa wraz z terminem sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieni±dzu uwa¿a siê termin uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego.
Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Getin Noble Bank S.A.
Nr rachunku 03 1560 0013 2394 7458 0000 0002
Kwota: 6.200,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy dwie¶cie z³otych 00/100)
z dopiskiem: wadium na przetarg - 40/2019
Ksero wp³aty nale¿y do³±czyæ do oferty.
1) Wadium mo¿e byæ wnoszone w formie:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275).
Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym, natomiast wadium wniesione w formie niepieniê¿nej przechowuje wraz z ofert±.
W przypadku wniesienia wadium w formach okre¶lonych w punkcie 1) b,c,d,e wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty gwarancjê b±d¼ porêczenie w nastêpuj±cy sposób: kserokopiê potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em zszyæ, zbindowaæ lub w inny sposób trwale z³±czyæ z ofert±, natomiast orygina³ dokumentu nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w taki sposób aby by³a mo¿liwo¶æ jego zwrócenia bez dekompletowania oferty.
2) W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46.
3) W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Ró¿nica | 20,00 |
| Termin dostawy | 10,00 |
| Lokalizacja | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Cena mo¿e ulec zmianie jedynie wówczas, gdy Dostawca udokumentuje konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynikaj±cych z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy (zmiana cen producenta, zmiana stawki podatku VAT). Wzrost ceny musi byæ potwierdzony kopi± oficjalnej decyzji wydanej przez producenta. 2. Je¿eli Wykonawca dostarczaj±cy przedmiot zamówienia zmieni³ dane firmy (np. w wyniku przekszta³ceñ, przejêæ itp.) mo¿liwe jest sporz±dzenie aneksu do umowy zmieniaj±cego dane firmy. 3. W przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±cych zastosowanie przy udzielaniu zamówieñ publicznych, tre¶æ umowy bêdzie zmienia³a siê stosownie do wprowadzonych rozwi±zañ prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-01-09, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
- Wykonanie, dostawê oraz odbiór i utylizacjê tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim.
- Dostawa Specjalistycznych ¶rodków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podzia³em na pakiety
- "Zakup i dostawa ci±gnika komunalnego z osprzêtem na potrzeby dzia³alno¶ci Zarz±du Dróg Powiatowych w Aleksandrowie Kujawskim"
- Zakup i dostawa sprzêtu do doposa¿enia bazy magazynowej i ewakuacji ludno¶ci oraz zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw w powiecie aleksandrowskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni Szko³y Podstawowej w Pasymiu"
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DO OBIEKTÓW GMINY D¡BROWA BISKUPIA.
- Dostawa paliw p³ynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb Szko³y Podstawowej im. ¦w. Franciszka w Trzciannem na sezon grzewczy 2025/2026.
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA WIO¦ KATOWICE
- Dostawa oleju opa³owego grzewczego do Domu Pomocy Spo³ecznej "Rokitnik" w Bia³owie¿y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





