eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanowiecPełnienie nadzoru konserwatorskiego oraz nadzoru inżynieryjno - projektowego przy realizacji zadaniaRestauracja wnętrza i adaptacja zabytkowego Kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Ciechanowiec: Pełnienie nadzoru konserwatorskiego oraz nadzoru inżynieryjno - projektowego przy realizacji zadania: Restauracja wnętrza i adaptacja zabytkowego Kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu
Numer ogłoszenia: 63802 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36692 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu, ul. Pałacowa 5, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 086 2771328, faks 086 2771328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru konserwatorskiego oraz nadzoru inżynieryjno - projektowego przy realizacji zadania: Restauracja wnętrza i adaptacja zabytkowego Kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru konserwatorskiego oraz nadzoru inżynieryjno - projektowego nad prowadzonymi pracami konserwatorskimi zabytkowego Kościoła p.w. Wszystkich Świętych w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu. 2.Nadzór konserwatorski obejmować będzie w szczególności: a) sprawowanie kontroli oraz potwierdzanie zgodności wykonanych prac konserwatorskich z wydanym pozwoleniem konserwatorskim, uzgodnionym projektem, sztuką konserwatorską oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003 roku o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2003 r. nr 162, poz. 1568 z późn. zm) i Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. 2004 r. Nr 150 poz. 1579); a)rozwiązywanie problemów związanych z technologią prowadzenia prac konserwatorskich, ewentualnie inicjowanie spotkań w ramach bieżących potrzeb lub w przypadku wystąpienia spornych kwestii lub innych skomplikowanych problemów wymagających rozwiązania; b)zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytku podczas realizacji prac konserwatorskich; c)współpracę z Zamawiającym, oraz uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego i wykonawcę prac konserwatorskich; d)podejmowanie wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień konserwatorskich w trakcie prac; e)weryfikację i odbiór dokumentacji z przeprowadzonych prac konserwatorskich; f)sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę prac konserwatorskich do odbiorów częściowych w zakresie dotyczącym zagadnień konserwatorskich; g)w przypadku wyniknięcia po zakończeniu przedmiotu umowy kwestii spornych dotyczących zagadnień konserwatorskich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prac konserwatorskich, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzanie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę prac konserwatorskich gwarancji i rękojmi; h)dojazd i pobyt na terenie obiektu podczas wykonywania prac konserwatorskich przynajmniej 3 razy w miesiącu. 3.Nadzór inżynieryjno - projektowy obejmować będzie w szczególności: a)kontrolę jakości i zgodności wykonywanych prac z projektem oraz podpisaną umową z Wykonawcą prac konserwatorskich; b)kontrolę zgodności przebiegu prac konserwatorskich z obowiązującym harmonogramem oraz terminowością ich wykonania; c)rozwiązywanie problemów związanych z technologią prowadzenia prac konserwatorskich, ewentualnie inicjowanie spotkań w ramach bieżących potrzeb lub w przypadku wystąpienia spornych kwestii lub innych skomplikowanych problemów wymagających rozwiązania; d)dojazd i pobyt na terenie obiektu podczas wykonywania prac konserwatorskich przynajmniej 3 razy w miesiącu. 4.Zakres prac, których dotyczą nadzory obejmuje w szczególności: a) wykonanie prac konserwatorskich przy polichromowanej dekoracji ścian i stropu prezbiterium, dekoracji ścian i stropu nawy, dekoracji ścian i stropu zakrystii oraz dekoracji ścian i stropu skarbczyka, stolarki drzwiowej i okiennej, empory organowej, podłogi, ołtarza głównego z tabernakulum, ołtarzy bocznych, ambony, chrzcielnicy, tabernakulum z tronem, dwóch konfesjonałów, dwóch obrazów, czterech feretronów, krucyfiksu z belką tęczową, oleodruków przedstawiających drogę krzyżową, rzeźby gipsowej Chrystus w grobie, komody i szafy z zakrystii, b)rekonstrukcję dwudziestu ławek, szklenia okiennego, c)wykonanie kopii pięciu obrazów ołtarzowych, d)zakup dwóch żyrandoli z 32 kinkietami, oświetlenia zewnętrznego, oświetlenia ołtarza głównego, kiosku multimedialnego oraz platformy schodowej przy drzwiach wejściowych dla osób niepełnosprawnych, e)wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej, ortofotomap, dokumentacji konserwatorskiej prowadzonych prac w wersji opisowej i fotograficznej, projektu wykonawczego dekoracji sufitu oraz dekoracji lóż kolatorskich,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GOREK RESTAURO S.C. Pracownia Konserwacji i Restauracji Dzieł sztuki, ul. Ruskowy Bród 79A, 03-289 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120540,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.