Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00149830/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych nr 1,4,9 we Wrocławiu w ramach grantu ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020158843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7986828
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.ppp1@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ppp1.wcss.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4e3787f-d7b3-4279-9a58-332de14e4ed61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych nr 1,4,9 we Wrocławiu w ramach grantu ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4e3787f-d7b3-4279-9a58-332de14e4ed6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych nr 1,4,9 we Wrocławiu w ramach grantu przyznanego Gminie Wrocław przez Ambasadę Japonii pn. „Projekt przekazania sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych na potrzeby diagnozowania dzieci w tym dzieci ewakuowanych z Ukrainy do Wrocławia”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149830
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 304240,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych nr 1,4,9 we Wrocławiu w ramach grantu przyznanego Gminie Wrocław przez Ambasadę Japonii pn. „Projekt przekazania sprzętu terapeutycznego dla poradni psychologiczno-pedagogicznych na potrzeby diagnozowania dzieci w tym dzieci ewakuowanych z Ukrainy do Wrocławia
3.2. Wspólny Słownik Zamówień 33156000-8.
3.3. Przedmiot zamówienia został nie podzielony na części z uwagi na specyfikę zamówienia – dostawa sprzętu. Brak podział zamówienia nie stanowi ograniczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.5. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 95 PZP: nie dotyczy.
3.6. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ zawarty w zestawieniu cenowym, stanowiącym Załącznik
nr 6 do SWZ.
3.8. Informacje ogólne:
• adresy dostawy i instalacji sprzętu we Wrocławiu:
1) Zestaw nr I – PPP nr 1, ul. Kościuszki 31/1
2) Zestaw nr II – PPP nr 1, ul. Młodych Techników 58
3) Zestaw nr III – PPP nr 9, ul. Krakowska 102
4) Zestaw nr IV – PPP nr 4, ul. Jemiołowa 59
5) Zestaw nr V – PPP nr 4, ul. Wojrowicka 58 (w budynku LO XV)
• dostawa i instalacja sprzętu komputerowego nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na 3 dni przed planowaną dostawą. Zamawiający planuje realizację danego zamówienia w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy.
• Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do dostawy, rozładowania i wniesienia do wskazanych pomieszczeń, a także do instalacji i uruchomienia dostarczonego sprzętu.
• Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowe, nieużywane i nie uszkodzone; sprzęt winien posiadać atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie ich w jednostce oświatowej - szkole, Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, przedłożyć certyfikaty zgodności spełniające wymogi bezpieczeństwa, ergonomii i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości, wydane przez jednostki certyfikujące te wyroby, w szczególności certyfikaty bezpieczeństwa wg obowiązujących norm bezpieczeństwa.
• Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
• wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
• Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
• Wykonanie dostawy i instalacji zostanie odebrane protokołem odbioru zgodnym ze wzorem przygotowanym przez Zamawiającego. Protokół na obowiązującym wzorze zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egzemplarzach: po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. Podpisany przez obie strony protokół stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33156000-8 - Przyrządy do testów psychologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374215,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374215,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374215,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomed Neurotechnologie Sp. z o.o Sp. J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021685326
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 2/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-541
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIOMED NEUROTECHNOLOGIE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIOMED NEUROTECHNOLOGIE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby wydziału WNZKś."
- Dostawa rekombinowanych białek dla Grupy Badawczej Neuropsychiatrii Translacyjnej na podstawie umowy ramowej
- Wymiana płyt sufitowych wraz z zabezpieczeniem kanałów wentylacyjnych przed zerwaniem na basenie Szkoły Podstawowej nr 46 przy ul. Ścinawskiej 21 we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Budowa placu zabaw w części wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Krasińskiego, Worcella, Pułaskiego we Wrocławiu.
- Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.