Og³oszenie z dnia 2018-10-01
Og³oszenie nr 630295-N-2018 z dnia 2018-10-01 r.
Powiat Gryfiñski: Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Gryfiñski, krajowy numer identyfikacyjny
81168396500000, ul.
ul. Sprzymierzonych
4
,
74100
Gryfino, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
914 045 000, e-mail
starostwo@gryfino.powiat.pl, faks
914 163 002.
Adres strony internetowej (URL): bip.gryfino.powiat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
bip.gryfino.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.gryfino.powiat.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.gryfino.powiat.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie, dostawa i z³omowanie tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
Numer referencyjny:
RI.2720.15.2018.SD
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, sukcesywna dostawa do Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie wszystkich rodzajów tablic wykonanych zgodnie z Za³±cznikiem nr 13 do Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.) a w szczególno¶ci: a) Tablice samochodowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. b) Tablice motocyklowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. c) Tablice motorowerowe wszystkich rodzajów i ich wtórniki. oraz d) odbiór i komisyjne niszczenie tablic rejestracyjnych przyjêtych przez Wydzia³ do z³omowania, w sposób uniemo¿liwiaj±cy ich powtórne wykorzystanie. 1.1 Gwarancja musi obejmowaæ trzy lata na przedmiot zamówienia w aspekcie warunków okre¶lonych w Za³±czniku nr 13 do Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych. 1.2 Planowana wielko¶æ zamówienia: a) Ad. 1a) - maksymalnie 25 920 szt. b) Ad. 1b) - maksymalnie 1 000 szt. c) Ad. 1c) - maksymalnie 540 szt. Faktyczna liczba zrealizowanych dostaw bêdzie zale¿na od potrzeb Zamawiaj±cego, a niezrealizowanie ww. ilo¶ci nie bêdzie podstaw± do roszczeñ ze strony Wykonawcy. 1.3 U¿yczenie i instalacja oprogramowania umo¿liwiaj±cego elektroniczne sk³adanie zamówieñ na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni równie¿ przeszkolenie u¿ytkowników w zakresie prawid³owej obs³ugi oprogramowania. Zamawiaj±cy wymaga, aby oprogramowanie posiada³o co najmniej nastêpuj±ce cechy: - sprawdzanie zgodno¶ci wprowadzanych numerów z w³a¶ciwym Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych ju¿ na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie mo¿liwo¶ci wpisania niepoprawnych numerów, - generowanie pozycji zamówienia zawieraj±cych kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilo¶ci zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzglêdniaæ (pomijaæ) niedozwolone numery oraz numery ju¿ wykorzystane. Kolejno¶æ odmian tablic dla których generowane s± numery rejestracyjne powinna byæ zgodna z Rozporz±dzeniem, - automatyczne obliczanie ilo¶ci zamawianych tablic na podstawie wybranego typu i kompletu oraz podanego numeru pocz±tkowego i koñcowego z uwzglêdnieniem niedozwolonych i wykorzystanych wcze¶niej numerów, - automatyczne generowanie pozycji zamówienia po podaniu numeru pocz±tkowego oraz liczby zamawianych tablic uwzglêdniaj±ce niedozwolone i wykorzystane wcze¶niej numery, - elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacj± terminu realizacji, - obs³uga umów z wykonawcami polegaj±ca na ewidencji umów oraz weryfikacji warto¶ciowej i ilo¶ciowej stanu realizacji umowy, - niedopuszczenie do ponownego zamówienia wykorzystanych wcze¶niej numerów poprzez weryfikacjê wcze¶niej sk³adanych zamówieñ i wykrycie takiej sytuacji ju¿ na etapie tworzenia nowego zamówienia, - obs³uga tablic wycofanych polegaj±ca na ewidencji numerów tablic wycofanych, - mo¿liwo¶æ odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której zosta³a zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników), - mo¿liwo¶æ odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego zosta³a przekazana do zniszczenia, - mo¿liwo¶æ pocz±tkowego wprowadzenia numerów ju¿ zamówionych przez Urz±d i uwzglêdnienie (pomijanie) tych numerów podczas sk³adania nowych zamówieñ, - program powinien posiadaæ instrukcjê obs³ugi dla u¿ytkownika pozwalaj±c± zapoznaæ siê u¿ytkownikowi z pe³n± funkcjonalno¶ci± programu. Wymagania techniczne: 1) £atwy w u¿yciu program instalacyjny niewymagaj±cy udzia³u informatyka i zaawansowanej wiedzy. Program taki powinien po zakoñczeniu dzia³ania udostêpniæ u¿ytkownikowi gotowe do pracy oprogramowanie. 2) Program powinien posiadaæ mo¿liwo¶æ automatycznego sprawdzania istnienia nowszej wersji i automatycznej aktualizacji przez Internet przeprowadzanej bez udzia³u u¿ytkownika. 3) Program powinien posiadaæ dedykowane bezp³atne narzêdzie dla administratora pozwalaj±ce zarz±dzaæ prawami dostêpu i automatyzowaæ wykonywanie kopii bezpieczeñstwa oraz przywrócenia danych z wykonanej wcze¶niej kopii. 4) Program powinien umo¿liwiaæ wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF. 1.4 Wykonawca, w uzgodnionym terminie, zapewni pracownikom Powiatowego Zak³adu Aktywno¶ci w Gryfinie, zapoznanie siê z procesem technologicznym produkcji tablic rejestracyjnych celem ewentualnej wspó³pracy. W ramach wizji lokalnej Wykonawca udostêpni: - Informacje o procesie technologicznym. - Informacje o maszynach produkcyjnych. - Informacje na temat jako¶ci wyrobu.
II.5) G³ówny kod CPV: 30195000-2
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 34928470-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-01-01 lub zakoñczenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od dnia otrzymania zamówienia (termin dostaw stanowi kryterium oceny ofert). Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wcze¶niejszego rozwi±zania umowy, w razie zrealizowania przed terminem dostaw o warto¶ci odpowiadaj±cej ³±cznej cenie brutto przedstawionej w ofercie, ustalonej na podstawie przewidywalnej ilo¶ci tablic do wykonania.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
posiadanie aktualnego wpisu do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum 1 dostawê o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Za dostawy podobne Zamawiaj±cy uzna takie, których warto¶æ wynosi³a, co najmniej 80 000 z³ brutto oraz dotyczy³a tablic rejestracyjnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postepowaniu, o których mowa w Czê¶ci XI pkt. 2 SIWZ, tj.:
a) Kopiê aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.).
b) Wykaz dostaw wykonanych w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz oferty zgodnie z za³±cznikiem Nr 1 do SIWZ wraz z za³±cznikiem (w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument). 2) odpowiednie pe³nomocnictwa, tylko w sytuacjach okre¶lonych w SIWZ lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej, ww. pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ wskazuj±ce czê¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy podwykonawców, (je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ podwykonawców). Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 5) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| Termin dostawy partii tablic | 20,00 |
| Termin dostawy pojedynczych tablic | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ pisemnie wy³±cznie za zgod± obu stron w zakresie SIWZ i z³o¿onej oferty, wyra¿on± w formie aneksu. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ustawy prawo zamówieñ publicznych. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy. 2. Zmiany umowy bêd± mog³y byæ wprowadzane jedynie w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, których wyst±pienia Strony nie przewidywa³y w chwili zawierania Umowy. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ: 1) zmian redakcyjnych Umowy, 2) zmian bêd±cych nastêpstwem sukcesji uniwersalnej albo przejêcia z mocy prawa pe³ni praw i obowi±zków dotycz±cych którejkolwiek Stron, 3) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, 4) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, 5) zmian sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikaj±cych z konieczno¶ci zastosowania zamiennych sposobów wykonania przedmiotu Umowy, której nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, je¿eli konieczno¶æ tej zmiany nie jest zawiniona przez Strony i nie spowoduje obni¿enia jako¶ci i funkcjonalno¶ci przedmiotu Umowy, 6) zmian bêd±cych nastêpstwem zmian obowi±zuj±cych przepisów prawa, w tym dotycz±cych zmiany stawki podatku VAT oraz zmian w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagañ dla tablic rejestracyjnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 ze zm.)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-10-10, godzina: 13:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
wiêcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Le¿ajsku
- Dostawa tablic rejestracyjnych
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów rejestrowanych w Powiecie Cz³uchowskim
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w Przysusze wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kêdzierzynie-Ko¼lu w 2026 roku
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowi±zuj±cych wzorów okre¶lonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2026
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





