eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłajDostawa pierwszego wyposażenia do żłobka w Dąbrowie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029



Ogłoszenie z dnia 2025-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pierwszego wyposażenia do żłobka w Dąbrowie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁAJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 655

1.5.2.) Miejscowość: Kłaj

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-015

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugk@klaj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.klaj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9982ad81-4c93-40bf-be42-fb7339555469

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pierwszego wyposażenia do żłobka w Dąbrowie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9982ad81-4c93-40bf-be42-fb7339555469

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016808/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa pierwszego wyposażenia do żłobka w Dąbrowie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–2029

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419593

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.271.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365783,30

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1: Dostawa i montaż mebli i akcesoriów na wymiar z projektem.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka, który mieścić się będzie w przebudowanej części budynku, wcześniej użytkowanego jako przedszkole w Dąbrowie, gm. Kłaj. Żłobek będzie nową instytucją i zaplanowane jest utworzenie w nim 37 miejsc opieki dla dzieci, finansowanych z programu Aktywny maluch 2022-2029. Zakres zamówienia przewiduje dostawę i montaż mebli i akcesoriów na wymiar do trzech sal zabaw, łazienek, zaplecza socjalnego, szatni, kuchni, gabinetu dyrektora, pomieszczenia pielęgniarki, pomieszczenia gospodarczego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części zamówienia opisano w załączniku nr 5 do SWZ. W załączniku nr 5 do SWZ określono minimalne wymagania dotyczące każdego elementu zamówienia.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w tym dokonanie niezbędnych pomiarów i sprawdzeń przed złożeniem oferty. Dokonanie oględzin może być dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Potrzebę oględzin obiektu należy zgłosić do osób wymienionych w rozdz. VII pkt 7 SWZ na dzień przed planowanymi oględzinami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 121810,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa i montaż mebli, wyposażenia pomocniczego oraz wyposażenia edukacyjnego.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia żłobka, który mieścić się będzie w przebudowanej części budynku, wcześniej użytkowanego jako przedszkole w Dąbrowie, gm. Kłaj. Żłobek będzie nową instytucją i zaplanowane jest utworzenie w nim 37 miejsc opieki dla dzieci, finansowanych z programu Aktywny maluch 2022-2029. Zakres zamówienia przewiduje dostawę i montaż mebli oraz wyposażenia pomocniczego do trzech sal zabaw, łazienek, zaplecza socjalnego, szatni, kuchni, gabinetu dyrektora, pomieszczenia pielęgniarki, pomieszczenia gospodarczego oraz dostawę wyposażenia instytucji opieki m.in. zabawek, pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części zamówienia opisano w załączniku nr 5 do SWZ. W załączniku nr 5 do SWZ określono minimalne wymagania dotyczące każdego elementu zamówienia.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w tym dokonanie niezbędnych pomiarów i sprawdzeń przed złożeniem oferty. Dokonanie oględzin może być dokonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Potrzebę oględzin obiektu należy zgłosić do osób wymienionych w rozdz. VII pkt 7 SWZ na dzień przed planowanymi oględzinami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 186053,3 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184465,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550026,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184465,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESINN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520741260

7.3.3) Ulica: Tadeusza Czackiego 8

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184465,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264911,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 754089,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264911,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DESINN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520741260

7.3.3) Ulica: Tadeusza Czackiego 8

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264911,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.