Ogłoszenie z dnia 2017-12-07
Ogłoszenie nr 629172-N-2017 z dnia 2017-12-07 r.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze: Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
00029193100000, ul.
ul. Zyty
21
,
65046
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 3298360, e-mail
dyrekcja@rckik.zgora.pl; K.Radczyc@rckik.internetdsl.pl, faks
68 3298399.
Adres strony internetowej (URL): www.rckik.zgora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rckik.zgora.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście, gońcem
Adres:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych
Numer referencyjny:
12/P/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic diagnostycznych, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy. Szczegółowe zestawienie zadań/części określono poniżej: zad.1 poz.1) Kaseta Neutralna 1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody) op. 6; zad.1 poz.2) Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt. op.7; zad.1 poz.3) Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt. op. 6; zad.1 poz.4) Kaseta do oznaczania antygenów Rh: Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K,1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody) op.5; zad.1 poz.5) Bliss 1 op. a 3 x10 ml op. 15; zad.1 poz.6) Kaseta BioVue - grupowa dla biorców, 2 badania na jednej kasecieAnti-A, -B, -D, Anti -A, -B, -D , 1 op. 5 x 20 szt. op. 1; zad.2 poz.1) Paski wskaźnikowe ph 5,0-8,0 DUOTEST 1 rolka a 5 m rolka 1; zad.2 poz.2) Trombina liofilizowana 500 /400/ j.m. 5 amp. + rozpuszczalnik op. 2; zad.3 poz.1) Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. (buforowany roztwór soli fizjologicznej gotowy do użycia) a 5l op. 80; zad.3 poz.2) Koncentrat (PBS) 1 l soli fizjologicznej op. 2; zad.4 poz.1) Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG /20/5/8/ml op. 1; zad.5 poz.1) Surowica z kroplomierzem / odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony 1 szt. a 10 ml szt. 14; zad.5 poz.2) Surowica / odczynnik antyglobulinowy poliwalentny, 1 szt. a 5 ml, pojemnik z kroplomierzem, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiny szt. 25; zad.6 poz.1) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml <= 0,05 IU/ml (gotowy do użycia, do mikrometody) ml 120; zad.6 poz.2) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml <= 0,1 IU/ml (gotowy do użycia, do metod próbkowych) ml 50; zad.6 poz.3) Roztwór LISS o niskiej sile jonowej, 1 szt. a 100 ml szt. 170; zad.6 poz.4) Dolichotest 1 szt. a 2 - 5 ml ml 40; zad.6 poz.5) Odczynnik papainowy gotowy do uzycia, (odczynnik stabilny po otwarciu do daty ważności określonej na etykiecie) 1 szt. a 3 - 5 ml ml 100; zad.6 poz.6) PEG - glikol poletylenowy 9oztwór glikolu polietylowego 20%), 1 szt. a 5-10 ml ml 140; zad.7 poz.1) Odczynnik monoklonalny Anty C a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.2) Odczynnik monoklonalny Anty E a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.3) Odczynnik monoklonalny Anty c a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.4) Odczynnik monoklonalny Anty e a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.5) Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.6) Odczynnik monoklonalny Anty Lea a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.7) Odczynnik monoklonalny Anty Leb a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.8) Odczynnik monoklonalny Anty Jka a 2 ml szt. 16; zad.7 poz.9) Odczynnik monoklonalny Anty Jkb a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.10) Odczynnik monoklonalny Anty S a 2 ml szt. 16; zad.7 poz.11) Odczynnik monoklonalny Anty s a 2 ml szt. 14; zad.7 poz.12) Odczynnik monoklonalny Anty M a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.13) Odczynnik monoklonalny Anty N a 2 ml szt. 14; zad.7 poz.14) Odczynnik monoklonalny Anty P1 a 2 ml szt. 10; zad.7 poz.15) Odczynnik monoklonalny Anty K; 1 op. a 5 - 10 ml. ml 90; zad.7 poz.16) Odczynnik monoklonalny Anty k do testu bezpośredniej aglutenacji (Celano) a 2 ml szt. 17; zad.7 poz.17) Odczynnik monoklonalny anty-A drugi klon , a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.18) Odczynnik monoklonalny anty-A pierwszy klon , a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.19) Odczynnik monoklonalny anty-B drugi klon, a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.20) Odczynnik monoklonalny anty-B pierwszy klon, a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.21) Odczynnik monoklonalny anty-D IgM+IgG, a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.22) Odczynnik monoklonalny anty-D RUM-1, a 10 ml szt. 12; zad.8 poz.1) Odczynnik monoklonalny Anty Fya poliklonalny lub do testu bezpośredniej aglutynacji a 2 ml szt. 16; zad.9 poz.1) Odczynnik monoklonalny Anty Fyb do testu bezpośredniej aglutynacj a 2 ml szt. 16; zad.10 poz.1) Surowica Anty Lua a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zad.10 poz.2) Surowica Anty Lub a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zad.10 poz.3) Surowica Anty Kpa a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zad.10 poz.4) Surowica Anty Kpb a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4 zad.11 poz.1) Krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p/c anty-D a 2 ml, do metody probówkowej PTA, tężenie od 25% do 40% szt.13x2 Razem 26; zad.11 poz.2) Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO, w płynie konserwującym a 4-5ml stężenie od 25% do 40% zestaw 13x2 Razem 26; zad.11 poz.3) Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał, w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% zestaw 13x1 Razem 13; zad.11 poz.4) Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% zestaw 13x1 Razem 13; zad.11 poz.5) Dopełniający zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 4) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%, 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu, jeden zestaw zawiera od 6 do 8 sztuk krwinek wzorcowych zestaw 13x1 Razem 13; zad.11 poz.6) Surowica grupy AB a 2-5 ml szt. 2 x 1; zad.12 poz.1) Podstawowy zestaw krwinek A, B, Rh +/- do dziennej kontroli odczynników do oznaczania grup krwi zestaw 13x1 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu.
II.5) Główny kod CPV: 33695000-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33696200-7 |
| 33696100-6 |
| 33651500-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie,
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Deklaracja zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych odczynników znakiem CE, 2) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych i Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, jeśli wymaga tego Ustawia z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U.2017.211 ze zm.)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60,00 |
| termin realizacji | 20,00 |
| dodatkowy termin ważności | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp: 1.1 zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, 1.2 zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1.2.1 niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w Siwz spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmian nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne, 1.2.2 pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, 1.2.3 zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, 1.2.4 zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków lub ceł, które podwyższają lub obniżają cenę przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, 1.2.5 zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub Siwz. 2 Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp w przypadku: 2.1 zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujące niemożliwością realizacji umowy, 2.2 powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 3. Strony umowy dopuszczają zmiany umowy, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 144 Pzp. 4. Zmiany określone w § 10 zostaną dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy oraz wprowadzone do umowy aneksem. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 6. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie wielkości zamówienia dla każdego z oferowanych zadań. Zmiana wielkości zamówienia nie może przekroczyć 20% zamówienia podstawowego dla każdego oferowanego zadania (części). Powyższą zmianę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. Zmniejszenie wartości umowy nie wymaga aneksu. 7. Zamawiający dopuszcza zwiększenie wielkości zamówienia dla każdego z oferowanych zadań. Zmiana wielkości zamówienia nie może przekroczyć 20% zamówienia podstawowego dla każdego oferowanego zadania (części). Powyższą zmianę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. Zwiększenie wartości umowy nie wymaga aneksu. Dla powyższych dostaw ceny jednostkowe pozostają bez zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-21, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników i sprzętu do badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I TESTÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATURY MEDYCZNEJ DO BANKU KRWI Z PRACOWNIĄ IMMUNOLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ
- Dzierżawa glukometrów wraz z oprogramowaniem oraz dostawą pasków testowych i materiałów kontrolnych na okres 36 miesięcy
- Odczynniki do badania krwi.
- Produkty lecznicze: 900 000 euro, roztwory medyczne: 80 000 euro, odczynniki: 13 500 euro.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





