To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Katowice: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału OS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
Numer ogłoszenia: 62553 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37123 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału OS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału OS Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, polegających na przygotowaniu, dowozie i podaniu posiłków (catering): A. Zestaw nr 1 - Poczęstunek dla 400 osób, w ramach dwóch konferencji do 200 osób każda - na terenie Katowic, zgodnie z opisem zawartym w siwz, B. Zestaw nr 2 - Poczęstunek dla 200 osób, w ramach dwóch konferencji do 100 osób każda - na terenie Katowic, zgodnie z opisem zawartym w siwz, C. Zestaw nr 3 - Poczęstunek dla 120 osób, w ramach 8 spotkań do 15 osób każde - na terenie Katowic, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Za towar równoważny Zamawiający rozumie produkt który będzie posiadał takie same parametry (konsystencja, skład surowcowy produktu, oraz cechy jakościowe) a także walory spożywcze (skład, smak, zapach, barwa) jak produkty określone w siwz. 3. W przypadku zaoferowania oferty zawierającej rozwiązania równoważne Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że zaoferowane produkty spełniają wymogi o których mowa w pkt II.1.3) 2 (zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz) oraz musi wskazać nazwę produktu. 4. Świadczenie usług restauracyjnych będzie się odbywało sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy w ramach organizowanych przez Zamawiającego konferencji/spotkań w dniach od poniedziałku do piątku. Wynajęcie miejsca świadczenia usługi na terenie miasta Katowic i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 5. Usługi restauracyjne będą świadczone przez Wykonawcę zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego wg bieżących potrzeb. Zlecenia na realizację konkretnej usługi będą składane w formie elektronicznej (e-mail) lub faksowej najpóźniej na 5 dni kalendarzowych przed jej realizacją, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obustronną zgodą. 6. W zleceniu Zamawiający określi co najmniej termin, miejsce, liczbę uczestników. 7. Ilość produktów objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ stanowi maksymalną ilość zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości produktów objętych usługą restauracyjną wskazaną w SIWZ, do ilości nie mniejszej niż 70% wartości umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Za zgodą Wykonawcy Zamawiający może zrealizować mniej niż 70% ilości przedmiotu zamówienia. 8. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia do: a) przygotowania, dowozu i podania cateringu w dni wskazane przez Zamawiającego do miejsca i sali, w której będzie się odbywała/o konferencja/spotkanie, b) dostarczenia posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem konferencji/spotkania, c) nakrycia oraz dekoracji stołów (np. kompozycja kwiatowa), d) przygotowania i sprzątania stołów oraz zaplecza, e) przygotowania stołów w sposób uzgodniony z Zamawiającym, f) podania posiłków wg ustaleń z Zamawiającym - na stole konferencyjnym (każdy element zestawu cateringowego podany na stołach na kilku paterach/naczyniach w sposób gwarantujący łatwy dostęp do porcji) lub innym przygotowanym przez Zamawiającego do tego celu miejscu, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, g) świadczenia usług restauracyjnych wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, h) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), i) świadczenia usług restauracyjnych na czystej, niepalcowanej zastawie ceramicznej lub porcelanowej, jednolitej, stanowiącej komplet z użyciem czystych szklanek do napojów, czystych sztućców ze stali nierdzewnej (wyparzanie), czystych serwetek papierowych i/lub materiałowych, czystych obrusów materiałowych, j) estetycznego podawania posiłków, z zachowaniem czystości i higieny; wszelkie dekoracje winny być czyste, niezakurzone, eleganckie, k) podania cukru w porcelanowych cukiernicach lub porcji cukru w jednorazowych opakowaniach, l) dostarczenia kawy, herbaty w pojemnikach termicznych, zapewniających utrzymanie temperatury, ze stali nierdzewnej, czystych, estetycznych, spełniających normy higieniczne, ł) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 minut po zakończeniu każdej konferencji/spotkania, m) pracownicy obsługujący zlecenia (mający kontakt z żywnością) muszą mieć odpowiedni stan zdrowia określony na podstawie badań lekarskich i odpowiednich badań analitycznych, zachowywać wysoki stopień higieny osobistej, n) ubiór kelnerów i/lub osób podających posiłki musi być schludny, elegancki; zakazuje się podawania posiłków w odzieży codziennego użytku. Kelnerów obowiązuje strój kelnerski i przestrzeganie zasad higieny pracy, o) ilość kelnerów i/lub osób podających posiłki musi być dostosowana do ilości uczestników konferencji/spotkania, p) obsługa kelnerska musi być zapewniona w trakcie całej/ego konferencji/spotkania; obsługa na bieżąco uzupełnia nakrycia, sprząta brudne naczynia; w trakcie przerw na bieżąco zabezpiecza należytą estetykę stołów (np. wymiana brudnych naczyń, obrusów, dołożenie zastawy, itp.), r) kruche ciastka muszą być świeże. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 11. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca, za wyjątkiem pkt II.1.3) ppkt 9. lit. b jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w ciągu 30 minut. Za wadę w realizacji usługi rozumie się niewywiązanie Wykonawcy z obowiązków, o których mowa w pkt II.1.3) ppkt 9. lit. b, c, d, e, f, i, j, k, l, ł, n, o, p, r. 12. Za rażące naruszenie warunków realizacji danego zlecenia Zamawiający uzna niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązków, których mowa w pkt II.1.3) ppkt 9. lit. g, h, m. 13. Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydawanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania usługi do przedstawienia w/w zaświadczenia. 14. Zamawiający zastrzega, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług restauracyjnych, obejmujących przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków określonych w SIWZ. Przedmiotowe usługi są opisane w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług m.in. kodami PKWiU: 56.21.19.0 - usługi przygotowania i dostarczenia żywności dla pozostałych odbiorców zewnętrznych (katering), 56.30.10.0 - usługi przygotowania i podania napojów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "J I R" AGATA PIEKARCZYK, DOROTA NAZARUK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "J I R" AGATA PIEKARCZYK, DOROTA NAZARUK
- Firma Usługowa JiR S.C. A. Piekarczyk, D. Nazaruk, Wielicka 28, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12761,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10880,00
Oferta z najniższą ceną: 10880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17740,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej im. Świętego Brata Alberta w Czechówce w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola i Publicznego Żłobka w Łubiance
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Niepublicznego Przedszkola Politechniki Łódzkiej".
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas Pol and Rock Festiwal 2024
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości Święta Uniwersytetu Rzeszowskiego odbywającego się 11 czerwca 2024 r
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.