eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa"Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410207011

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolsztyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp2.wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp2wschowa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe7b5fed-dd0c-41a9-af88-6319297ca390

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00291626/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp2wschowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp2wschowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl : - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa poza przeglądarką Internet Explorer; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru
danych przez Platformę stanowi datę i dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Gł. Urzędu Miar. 2. Wykonawca, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie dostępnym na ww. stronie w zakładce „Regulamin" i uznaje
go za wiążący; zapoznaje i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej na platformazakupowa.pl.
3.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, zwłaszcza za
zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert, w wyniku np. złożenia oferty przez „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Taka oferta zostanie uznana za ofertę handlową. Nie będzie brana pod uwagę w postępowaniu.
4. Wszelkie instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5. Zalecenia:
1) formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców winny być
zgodne z Zał. nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności…”, dalej „Rozporządzenie KRI”.
2) rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
3) W celu kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z formatów: a).zip, b).7Z.
4) Wśród formatów powszechnych a niewystępujących w „Rozporządzeniu KRI” występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Pliki te zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5) zwraca się uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB i na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp- do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
6)W przypadku użycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego:-ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku i łatwiejszą weryfikację podpisu, zaleca się w miarę możliwości przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. -pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca winien pamiętać aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.- rekomenduje się wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
7) zaleca się aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,
stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów może doprowadzić do problemów w weryfikacji
plików.
8) zaleca się aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował wybraną metodę podpisania plików oferty.
9)Ofertę należy przygotować z należytą starannością, zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Zaleca się złożenie oferty na 24 h przed terminem składania ofert.
10) zaleca się stosowanie algorytmu SHA2 przy podpisywaniu plików.
11)Jeśli Wykonawca kompresuje pliki np.zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików.
12) zaleca się aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu podpisem
kwalifikowanym. Może to naruszyć integralność plików, doprowadzić do odrzucenia oferty.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/sp2wschowa

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SP nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie, ul. Wolsztyńska 4; 67-400 Wschowa, kontakt: tel. 65 540 75 19,
email:sp2wschowa@poczta.onet.pl; SP nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie ul. Wolsztyńska 4, 67-400 Wschowa TEL. 65 540 75 19, szkola@sp2.wschowa.pl 20
 z IOD można się kontaktować w sprawach dotyczących przetwarzania danych
osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod
adresem e-mail; ochronadanychosobowych24@gmail.com .
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych pod nazwą: jest Usługa dożywiania uczniów
Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w
latach 2025/2027.
 Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: art. 6 ust.
1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze. Ustawy pzp  Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z pzp
 Odbiorcy danych: Osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp. Operator
pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. Posłaniec dostarczający korespondencję na zasadach
określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp.
 Kategorie podmiotów przetwarzających: Zewnętrzny hostingodawca. Podmiot dostarczający narzędzia i urządzenia komunikacji elektronicznej.
 ADO przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób
gwarantujący jego nienaruszalność.
2. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata, ADO przechowuje protokół postępowania wraz z
załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy.
3. ADO przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia
wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub
przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość
odczytania zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 78 ust. 1 i
ust. 4, art. 358 ust. 1 Ustawa pzp) zgodnie z art. Art. 269 pkt 3 ustawy Pzp
okres przechowywania danych osobowych zamieszczanych w BZP określa Prezes UZP.
• żądania od ADO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
• żądania od ADO sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
• żądania od ADO usunięcia danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w
sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z
obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
• żądania od ADO ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana
dotyczących.
5. Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, w których można z nich
skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp.
6. Z powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u ADO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, o których mowa w art. 19 ust 2 i 3 ustawy Pzp. 1. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Usługa dożywiania uczniów
Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w
roku szkolnym 2025/2027”.
2.Wymagania dotyczące posiłków:
a) powinny być one najwyższej jakości, pierwszego gatunku lub klasy,
b) muszą spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach
żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania,
produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży,
c) posiłki muszą być sycące, smaczne, kaloryczne, zdrowe, urozmaicone,
wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury, jak i
estetyki,
d) posiłki muszą posiadać odpowiednią temperaturę w trakcie ich podania,
e) posiłki muszą być przygotowywane z pełnowartościowych, świeżych
artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do
spożycia,
f) zabrania się serwowania posiłków gotowych typu fastfood.
1. Osoby, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia (przygotowujące posiłki, rozwożące posiłki i zajmujące się ich wydawaniem) muszą posiadać aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością;
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania pomieszczeń do przygotowywania i wydawania gorących posiłków.
3. jak również posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
–Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada
aktualne zezwolenie/decyzję właściwego terenowego Organu Inspekcji
Sanitarnej, stwierdzającego spełnienie wymagań higieniczno-sanitarno-
zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwość prowadzenia
(świadczenia) usług cateringowych, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia
2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2023r. poz.
1448);
4. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z przepisami prawa w zakresie
przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grupy
środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom
i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154);
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 oraz 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-04 do 2027-06-25

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą, będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy
bilans kryteriów oceny ofert.
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o
następujące kryteria oceny ofert:
1) Najniższa cena ofertowa brutto (P c ) – waga kryterium to 60 [pkt].
2) Zaoferowanie do posiłku deseru lub owocu (P DO ) – waga kryterium
to 40 [pkt].

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zaoferowanie do posiłku deseru lub owocu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli
wykaże, że posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej
kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z
dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.).
UWAGA:
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek udziału w
postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje
usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności
zawodowej jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co
najmniej jedną usługę polegającą na codziennym przygotowywaniu i
dostarczaniu obiadów na rzecz jednego podmiotu, przez okres co
najmniej 10 miesięcy, na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł brutto
(słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych pod warunkiem wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ), danych
umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 6 pkt 3) lit. a) SWZ: a) składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokumenty, o których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w ust. powyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia, które wymaga Zamawiający tj.:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku
udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym
mowa w Rozdziale 5 ust. 2 pkt 2) SWZ:
aktualne zezwolenie/decyzję właściwego terenowego Organu Inspekcji
Sanitarnej, stwierdzającego spełnienie wymagań higieniczno-sanitarno-
zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwość prowadzenia
(świadczenia) usług cateringowych, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia
2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2023 r. poz.
1448 ze zm).
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu
dotyczącego zdolności zawodowej określonego w Rozdziale 5 ust.
2 pkt 4) SWZ:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik nr 6 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na Ofertę składają się:
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Wraz z Ofertą powinny być złożone:
a) Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w postepowaniu z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1, 3,4 i 5 SWZ (Załącznik nr 2 do SWZ).
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (na zasadach
opisanych w Rozdziale 5 SWZ). (Załącznik nr 3 do SWZ).
c) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia - w sytuacji opisanej w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ).
d) dokument Pełnomocnictwa, w sytuacji:
- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, winien dołączyć do oferty dokument Pełnomocnictwa.
- wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców. Wykonawcy wówczas są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument Pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający, dopuszcza zmiany w następujących przypadkach:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy i związanej z tym zmiany sposobu lub zakresu świadczenia,
2) Wystąpienia okoliczności uzasadniających dokonanie zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy, jeśli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
3) Zmiany zakresu świadczenia usługi, będącej przedmiotem niniejszej umowy, a niezbędna dla prawidłowej realizacji zamówienia
4) Zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania
przedmiotu Umowy po stronie Wykonawcy. Zmawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości.
5) Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu
Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
6) Zmiana składu konsorcjum w trakcie realizacji Umowy.
7) Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy tj. zdarzenia
zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny. Jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, to Strona ta powiadomi drugą Stronę o zaistniałym
wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku. Powiadomienie to zostanie przekazane w terminie 2 dni od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach.
Zamawiający informuje, iż szczegółowy zakres zmian znajduje się w § 10 Załącznika nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-03 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp2wschowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-03 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-01

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.