eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › dostawa produktów biobójczych, produktów leczniczych i wyrobów medycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-11-23

POZYCJA 62547

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Knurów: dostawa produktów biobójczych, produktów leczniczych i wyrobów medycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej pod nazwą Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Sabina Lampert, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, tel. 032 2352467, fax 032 2352442, e-mail: zoz@cidg.net.pl, www.szpital.knurow.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 24.46.12.00 - Środki przeciwbólowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe Oryginalny kod CPV: 24.45.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów biobójczych, produktów leczniczych i wyrobów medycznych. 5) Krótki opis: Dostawa obejmuje produkty biobójcze, produkty lecznicze i wyroby medyczne według załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 14 części. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 536 505,76 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Higiena sp. z o. o., do kontaktów: Iwona Polak-Szeremeta, ul. Korotyńskiego 23, 02-123 Warszawa, tel. 022 6598171, fax 022 6598171, e-mail: higiena@poczta.wp.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 26591,64 Oferta z najniższą ceną: 26591,64 / oferta z najwyższą ceną: 49129,06 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 Medi-Sept sp. z o. o., do kontaktów: Paweł Grzywna, ul. Konopnicka 159c/k.Lublina, 21-030 Motycz, tel. 081 5032377, fax 081 5032364, e-mail: info@medi-sept.com.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 14232,46 Oferta z najniższą ceną: 14232,46 / oferta z najwyższą ceną: 14232,46 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2/1 Aesculap Chifa sp. z o. o., do kontaktów: Krzysztof Piecuch, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, tel. 061 4420100, fax 061 4423936, e-mail: info@chifa.com.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 25012,32 Oferta z najniższą ceną: 25012,32 / oferta z najwyższą ceną: 44244,08 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 Higiena sp. z o. o., do kontaktów: Iwona Polak-Szeremeta, ul. Korotyńskiego 23, 02-123 Warszawa, tel. 022 6598171, fax 022 6598171, e-mail: higiena@poczta.wp.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 11638,40 Oferta z najniższą ceną: 11638,40 / oferta z najwyższą ceną: 11638,40 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3/1 Higiena sp. z o. o., do kontaktów: Iwona Polak-Szeremeta, ul. Korotyńskiego 23, 02-123 Warszawa, tel. 022 6598171, fax 022 6598171, e-mail: higiena@poczta.wp.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 4524,38 Oferta z najniższą ceną: 4524,38 / oferta z najwyższą ceną: 4592,44 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 5 Polska Grupa Farmaceutyczna S. A., do kontaktów: Renata Biel, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, tel. 032 2590695, fax 032 2590654. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 47035,82 Oferta z najniższą ceną: 47035,82 / oferta z najwyższą ceną: 47035,82 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6 Hurtownia Farmaceutyczna Medilab Jacek Andrzejewski, do kontaktów: Jacek Andrzejewski, ul. Pogonowskiego 90, 90-569 Łódź, tel. 042 6373870, fax 042 6335383, e-mail: medilab@toya.net.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 37729,06 Oferta z najniższą ceną: 37729,06 / oferta z najwyższą ceną: 40317,60 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6/1 Medi-Sept sp. z o. o., do kontaktów: Paweł Grzywna, ul. Konopnicka 159c/k.Lublina, 21-030 Motycz, tel. 081 5032377, fax 081 5032364, e-mail: info@medi-sept.com.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 2167,40 Oferta z najniższą ceną: 2167,40 / oferta z najwyższą ceną: 2167,40 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 7 Zakłady Azotowe w Chorzowie Holding Spółka Akcyjna, do kontaktów: Krzysztof Burzański, ul. Narutowicza 15, 41-503 Chorzów, tel. 032 7362000, fax 032 7362037, e-mail: azoty@azoty.chorzow.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 26766,26 Oferta z najniższą ceną: 26766,26 / oferta z najwyższą ceną: 26766,26 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 8/1 Firma Handlowa Medyk Hurtownia Farmaceutyczna, do kontaktów: Maria Strzelecka, ul. Filaretów 21, 43-100 Tychy, tel. 032 2270051, fax 032 2270051, e-mail: biuro@medyk.tychy.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 51202,32 Oferta z najniższą ceną: 51202,32 / oferta z najwyższą ceną: 51202,32 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 9 Paul Hartmann Polska sp. z o. o., do kontaktów: Grażyna Grzejszczak, ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, tel. 042 2252265, fax 042 2252300, e-mail: agnieszka.idasiak@hartmann.info. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 327214,12 Oferta z najniższą ceną: 327214,12 / oferta z najwyższą ceną: 405715,92 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DE/12/SZM/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 25.10.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 16 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 126 - 124610 z dnia 02.07.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 15.11.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.