eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa licencji na oprogramowanie klasy MDM/MAM wraz z wdro¿eniem rozwi±zania i wsparciem technicznym

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.



Og³oszenie z dnia 2017-11-27



Og³oszenie nr 622924-N-2017 z dnia 2017-11-27 r.

Centralny O¶rodek Informatyki: Dostawa licencji na oprogramowanie klasy MDM/MAM wraz z wdro¿eniem rozwi±zania i wsparciem technicznym
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny O¶rodek Informatyki, krajowy numer identyfikacyjny 100999489, ul. Suwak  3 , 02-676  Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. +48222502883, e-mail zamowienia.publiczne@coi.gov.pl, faks +48222502987.
Adres strony internetowej (URL): www.coi.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Instytucja Gospodarki Bud¿etowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
coi.ssdip.bip.gov.pl / www.coi.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczt±, kurierem, osobi¶cie
Adres:
Centralny O¶rodek Informatyki, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa (recepcja)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa licencji na oprogramowanie klasy MDM/MAM wraz z wdro¿eniem rozwi±zania i wsparciem technicznym
Numer referencyjny: COI-ZAK.3201.41.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiot zamówienia Rodzaj licencji Ilo¶æ [szt.] Dostawa oprogramowania wraz z licencjami MDM i MAM do zarz±dzania urz±dzeniami przeno¶nymi wraz z aplikacjami. Licencja wieczysta 500 u¿ytkowników Opracowanie projektu implementacji MDM i MAM Nie dotyczy 500 u¿ytkowników Wdro¿enie rozwi±zania MDM i MAM zgodne z projektem. Nie dotyczy 500 u¿ytkowników Gwarancja i wsparcie techniczne wdro¿onego oprogramowania w trybie NBD przez co najmniej 36 miesiêcy Nie dotyczy 500 u¿ytkowników na warunkach wskazanych w czê¶ci II SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia oraz czê¶ci III SIWZ - wzorze umowy.

II.5) G³ówny kod CPV: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 61
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: - w terminie 3 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy - dostawa licencji na Oprogramowanie - w terminie do 14 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy - opracowanie Projektu wdro¿eniowo-technicznego - w terminie do 14 Dni roboczych od dnia akceptacji przez Zamawiaj±cego Projektu wdro¿enia - wdro¿enie Oprogramowania, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 i 3 wzoru Umowy (w tym testy wdro¿onego systemu - do 5 dni roboczych) - w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w terminie jednego miesi±ca od dnia podpisania przez Strony Protoko³u odbioru wdro¿enia - szkolenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 wzoru Umowy

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne winien dysponowaæ zdolno¶ci± techniczn± lub zawodow± potwierdzaj±c± zdolno¶æ wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, przejawiaj±c± siê nastêpuj±cym minimalnym poziomem zdolno¶ci tj: Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³/wykonuje co najmniej 2 dostawy polegaj±ce na dostawie i wdro¿eniu oprogramowania MDM/MAM do zarz±dzania urz±dzeniami przeno¶nymi wraz z aplikacjami, o warto¶ci minimum 400 000,00 z³ brutto ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 11.2.2.1 aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 11.2.2.2 aktualn± informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 11.2.2.3 aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 11.2.2.4 aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu 11.2.2.5 aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; ? w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one ww. dokumenty dla ka¿dego z nich oddzielnie. 11.2.2.6 Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w pkt. 9.1.2 - 9.1.3 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w 11.2.2.1 - 11.2.2.5 SIWZ. 11.2.3 W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiajacego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu 11.2.3.1 o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. ? UWAGA!!! Dokument z pkt 11.2.3.1 nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiajacego z dochowaniem formy pisemnej w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiajacego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy 11.3 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 11.3.1 11.2.2.1 - 11.2.2.2. - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 11.3.2 - pkt. 11.2.2.3 - 11.2.2.5 SIWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 11.3.2.1 nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 11.3.2.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, 11.4 Dokument, o którym mowa w pkt. 11.3.1. i 11.3.2.2 SIWZ, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 11.3.2.1 SIWZ, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 11.5 Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w 11.3 SIWZ, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 11.4 SIWZ stosuje siê odpowiednio.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, oraz braku podstaw do wykluczenia okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 9 i 10 SIWZ wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w art. 26 ust 2 ustawy sk³ada aktualne na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia i dokumenty: 11.2.1 W celu oceny spe³niania warunków opisanych w pkt. 9.1.3 SIWZ Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: 11.2.1.1 wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw okre¶lonych w pkt. 9.1.3.1 SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 11.2.1.2 dowody, ¿e dostawy wymienione w wykazie zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, w tym: a) referencje wydane przez odbiorcê dostaw wskazanych w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.1.1 SIWZ, w przypadku dostaw o charakterze okresowym lub ci±g³ym, które na dzieñ up³ywu terminu sk³adania ofert s± nadal wykonywane po¶wiadczenie winno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) o¶wiadczenie Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ referencji, o którym mowa w pkt. 11.2.1.2 lit. a) SIWZ Uwaga!! Zamawiaj±cy nie uzna jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, i¿ ich tre¶æ nie potwierdza nale¿ytego wykonania zamówienia. 11.2.1.3 W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz o¶wiadczenia lub inne dokumenty o których mowa w pkt. 11.2.1.1 i 11.2.1.2 SIWZ bêd± budzi³y w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego zamówienie by³o wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium w wysoko¶ci: 8 000,00 z³ [osiem tysiêcy z³otych]. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ sw± ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wniesienia wadium zosta³y zawarte w pkt. 12 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Dodatkowe funkcjonalno¶ci 30,00
Gwarancja i wsparcie techniczne producenta 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególno¶ci: 1) Strony s± uprawnione do dokonania zmian o ³±cznej warto¶ci nieprzekraczaj±cej 10% ³±cznego wynagrodzenia wskazanego w § 7 ust 1, niezale¿nie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Ustawy Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezale¿nie od jej warto¶ci, nie mo¿e prowadziæ do zmiany charakteru Umowy, w szczególno¶ci do zast±pienia przedmiotu zamówienia innego rodzaju przedmiotem; 2) Strony s± uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, ni¿ zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; 3) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian opisanych w ustêpach poni¿ej: a) w przypadku zmiany danych, o których mowa w § 8 ust. 4, w szczególno¶ci zmiany danych dostêpowych do witryny wsparcia technicznego, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê takich danych, pod warunkiem, ¿e ich nowa wersja spe³nia wymagania okre¶lone w Umowie; b) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu ¶wiadczeñ Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa, c) w przypadku wyst±pienia przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, zwi±zanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiaj±cego projektami maj±cymi wp³yw na realizacjê Umowy lub w zwi±zku ze zmianami okoliczno¶ci wynikaj±cymi ze specyfiki dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego albo w zwi±zku z podjêciem przez Zamawiaj±cego decyzji o przeprowadzeniu przez osobê trzeci± kontroli jako¶ci i sposobu prowadzenia prac, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy oraz przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia wynagrodzenia Wykonawcy pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e, ¿e w celu uwzglêdnienia powy¿ej opisanych uwarunkowañ le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego musi ponie¶æ koszty, których zawarcie w cenie oferty nie by³o mo¿liwe w dniu jej sk³adania. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalna jest w oparciu o niniejsze postanowienie wy³±cznie do wysoko¶ci niezbêdnej do pokrycia kosztów, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym. d) w przypadku powsta³ej po zawarciu Umowy sytuacji braku ¶rodków Zamawiaj±cego na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie okre¶lonymi warunkami, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian polegaj±cych na ograniczeniu zakresu przedmiotowego Umowy, co nie wy³±cza ani nie ogranicza uprawnienia Zamawiaj±cego do wypowiedzenia lub odst±pienia od Umowy w sytuacjach przewidzianych Umow± lub przepisami prawa; e) w przypadku ujawnienia siê powszechnie wystêpuj±cych wad oferowanego rozwi±zania Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê w zakresie przedmiotu umowy polegaj±c± na zast±pieniu danego produktu produktem zastêpczym, spe³niaj±cym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastêpowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcê w zwi±zku z ujawnieniem wad; f) w przypadku wycofania z rynku jakiegokolwiek modelu/typu Oprogramowania wskazanego w Ofercie Wykonawca dostarczy obecnie produkowany model/typ Oprogramowania o parametrach nie gorszych od wskazanych w Ofercie w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust. 1. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego oraz przedstawienia o¶wiadczenia producenta/dystrybutora potwierdzaj±cego fakt wycofania modelu/typu Oprogramowania wskazanego w ofercie Wykonawcy wraz z konfiguracj± Oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiaj±cego, g) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania wskazanego w Ofercie Zamawiaj±cy dopuszcza w ramach wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy zmianê wersji Oprogramowania pod warunkiem, ¿e nowa wersja spe³nia wymagania okre¶lone w Za³±czniku nr 2 do Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia o¶wiadczenia producenta/dystrybutora potwierdzaj±cego fakt spe³niania przez now± wersjê Oprogramowania wymagañ okre¶lonych w Za³±czniku nr 2 do Umowy, h) w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powoduj±cych konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania Umowy lub terminu realizacji Umowy adekwatnie do przyczyn technicznych lub funkcjonalnych, i) w zakresie sposobu realizacji Umowy lub terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej. j) Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - wynagrodzenie Wykonawcy brutto przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug. 2. Strony postanawiaj±, ¿e w przypadku zmian: 1) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, lub 2) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub 3) wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, Strony wprowadz± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy odpowiedni± do kwoty, o jak± wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W celu wykazania wp³ywu powy¿ej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wed³ug stanu sprzed danej zmiany oraz szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wed³ug stanu po wprowadzeniu zmiany oraz wska¿e kwotê, o jak± wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiaj±cy niezw³ocznie ustosunkuje siê do przedstawionych kalkulacji, w szczególno¶ci poprzez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcê kwoty lub poprzez zg³oszenie zastrze¿eñ i ¿±danie wyja¶nieñ co do poszczególnych elementów kalkulacji. 3. W celu unikniêcia w±tpliwo¶ci Strony potwierdzaj±, ¿e z ¿±daniem zmiany wynagrodzenia mo¿e wyst±piæ tak¿e Zamawiaj±cy - w takim przypadku Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedstawienia wskazanych w tym postanowieniu szczegó³owych kalkulacji oraz dowodów ich prawid³owo¶ci, niezw³ocznie po otrzymaniu ¿±dania Zamawiaj±cego. 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nast±pi od momentu jej wprowadzenia przez Strony, przy czym je¿eli zmiana kosztów Wykonawcy nast±pi³a przed dokonaniem zmiany Umowy, zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia bêdzie uwzglêdnia³a tak¿e zmianê wysoko¶ci kosztów ponoszonych po dacie zmiany odpowiednich przepisów prawa, a przed dat± dokonania zmiany Umowy. 5. Wszelkie zmiany w Umowie wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-05, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.