Ogłoszenie z dnia 2005-11-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa systemu zarządzania bazami danych dla Jednolitego Systemu Obsługi Studentów Politechniki Wrocławskiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, www.ac.pwr.wroc.pl/zampub. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 21 82, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 32 82, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 21 82, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa systemu zarządzania bazami danych dla Jednolitego Systemu Obsługi Studentów Politechniki Wrocławskiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Licencje na Bazy Danych Oracle 10g Enterprise Edition Prawo do aktualizacji licencji oraz wsparcie techniczne dla licencji Baz Danych Oracle 10g Enterprise Edition Licencje na Oracle Internet Application Server 10g Enterprise Edition Prawo do aktualizacji licencji oraz wsparcie techniczne dla licencji Oracle Internet Application Server 10g Enterprise Edition. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dział Informatyzacji Politechniki Wrocławskiej Wybrzeże Wyspiańskiego 27 50-370 Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.11.00 - Oprogramowanie baz danych Kod CPV wg słownika 2008: 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30.000 tys. zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Fundusz Informatyzacji. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiajacy nie wymaga od Wykonawców przyjęcia szczególnej formy prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oswiadczenie Wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis dokumentu rejestracji firmy, potwierdzający zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt V 4.W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt V 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej,niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz dostaw zbieżnej z przedmiotem zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat tj: od 01.01. 2003 do 31.12 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg. załącznika nr 3 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PRO/BZ/86/U/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.01.2006 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne dla wszystkich. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.01.2006, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.11.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





