eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecie › ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-11-13



Og³oszenie nr 621724-N-2019 z dnia 2019-11-13 r.

Vistula-Park ¦wiecie sp. z o. o.: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Vistula-Park ¦wiecie sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 92386150000000, ul. ul. Sienkiewicza  3 , 86-100  ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 523 332 940, e-mail hala@halawswieciu.pl, faks 523 332 941.
Adres strony internetowej (URL): bip.vistulapark.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Gminna spó³ka z.o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
bip.vistulapark.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.vistulapark.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej, podpisana w³asnorêcznym podpisem, trwa³± technik± pisarsk± i w sposób czytelny, na druku formularza oferty. Zamawiaj±cy dopuszcza ka¿d± formê przes³ania oferty, która zapewni przekazanie oferty Zamawiaj±cemu w formie pismnej do up³ywu ostatecznego terminu sk³adania ofert. Tym samym oferta mo¿e byæ przes³ana w szczególno¶ci za po¶rednictwem: operatora pocztowego, pos³añca, osobi¶cie, je¶li zostanie dostarczona Zamawiaj±cemu w formie pisemnej do up³ywu ostatecznego terminu sk³adania ofert.
Adres:
Vistula-Park ¦wiecie Sp.zo.o. ul. Sienkiewicza 3 86-100 ¦wiecie


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu
Numer referencyjny: ZP/3/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego znajduj±cego siê w ¦wieciu przy ul. Bydgoskiej 1, obejmuj±cych obs³ugê ratownicz± p³ywalni krytej, w sk³ad której wchodz±: 1) basen sportowy o wymiarach 12,49 m x 24,98 m, o ca³kowitej powierzchni lustra wody 312,00 m2, o g³êboko¶ci 1,20 m - 2,00 m, posiadaj±cy 5 torów p³ywackich, 2) basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o g³êboko¶ci 1,20 m i powierzchni lustra wody 208,00 m2, 3) brodzik dla dzieci o powierzchni lustra wody 16 m2 i g³êboko¶ci 0,25 m, 4) wanna o powierzchni lustra wody 3,90 m2 i g³êboko¶ci 1,00 m zlokalizowana na terenie hali basenowej, 5) wanna o powierzchni lustra wody 2,30 m2 i g³êboko¶ci 1,00 m zlokalizowana na terenie hali basenowej, 6) zje¿d¿alnia - rura o d³ugo¶ci 75,60 m, 7) zje¿d¿alnia - rura o d³ugo¶ci 42,00 m. 8) strefa saun 2. Aktualnie obowi±zuj±ce godziny otwarcia Parku Wodnego: od godz. 6.00 - do godz. 22.00 poniedzia³ek-pi±tek, od godz. 7:00 - do godz. 22:00 sobota-niedziela, przy czym Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Parku Wodnego. 3. Zamawiaj±cy wymaga, aby liczba ratowników pe³ni±cych dy¿ur w wyznaczonych strefach Parku Wodnego wynosi³a: 1) jeden - od poniedzia³ku do pi±tku od 6:00 do 7:00, 2) trzech - od poniedzia³ku do niedzieli od 7:00 do 22:00. 4. Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia zobowi±zany bêdzie w szczególno¶ci do: 1) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie obiektu Parku Wodnego, 2) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie Parku Wodnego w godzinach jego otwarcia, obejmuj±cego podstawowe opatrzenie ran i urazów, a w powa¿niejszych przypadkach poinformowanie pracownika Recepcji o konieczno¶ci wezwania Pogotowia Ratunkowego, 3) zapewnienia bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z p³ywalni stosownie do obowi±zuj±cych przepisów prawa, a w szczególno¶ci ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych wraz z aktami wykonawczymi wydanymi do tej ustawy, 4) wykonywania wszystkich obowi±zków okre¶lonych (poni¿ej) w zakresie obowi±zków ratownika, 5) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystaj±ce z p³ywalni obowi±zuj±cego Regulaminu Parku Wodnego, przepisów BHP i ppo¿., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystaj±cych z p³ywalni o obowi±zuj±cych na terenie Parku Wodnego przepisach, 6) zapewnienia ci±g³o¶ci obsady stanowisk ratowniczych na p³ywalni w godzinach pracy p³ywalni z wy³±czeniem wybranych ¶wi±t, przerwy technologicznej oraz dni wyznaczonych przez kierownika Parku Wodnego, 7) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolê i nadzór prawid³owo¶ci realizacji powierzonego zadania, 8) bie¿±cego wyposa¿enia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP oraz gwizdki, 9) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwacjê powierzonego sprzêtu, prowadzenia dokumentacji dzia³añ ratowniczych w my¶l ustawy o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych wraz z wszystkimi aktami wykonawczymi do tej ustawy, 10) przestrzegania zakresu obowi±zków i czynno¶ci ratowników na poszczególnych stanowiskach, okre¶lonych w istotnych postanowieniach umowy, 11) okre¶lenie stref dozoru przypadaj±cych na jednego ratownika, 12) przestrzegania procedur obowi±zuj±cych w Parku Wodnym, 13) zapewnienia, aby ka¿dy ratownik realizuj±cy przedmiot niniejszego zamówienia, posiada³ min.: uprawnienia zgodnie z ustaw± o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.

II.5) G³ówny kod CPV: 75252000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71317200-5
92620000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-01-02   lub zakoñczenia: 2021-05-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-01-02 2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³otych (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: ? w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej 2 (dwie) us³ugi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia o warto¶ci co najmniej 200.000,00 z³ brutto zrealizowanej us³ugi ka¿da i udokumentuje nale¿yte ich wykonanie. Za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna nastêpuj±c± us³ugê (w ramach jednego kontraktu/umowy) - ¶wiadczenie us³ug w zakresie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej jedn± nieckê basenow±, trwaj±cych w sposób ci±g³y nie krócej ni¿ 6 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) brutto zrealizowanej us³ugi. ? dysponuje minimum 16 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, które spe³niaj± ³±cznie nastêpuj±ce wymogi: * posiadaj± aktualne uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, * posiadaj± wa¿ne za¶wiadczenie o spe³nieniu wymagañ art. 13 na podstawie ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 993), * posiadaj± aktualne badania lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego, * posiadaj± minimum 6 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe w wykonywaniu ratownictwa wodnego, * posiadaj± za¶wiadczenie o ukoñczeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy. ? dysponuje minimum 1 osob±, która zostanie skierowana przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika ratowników (kierowanie pracownikami poprzez bezpo¶redni i osobisty nadzór nad prawid³owym i terminowym wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie obs³ugi ratowniczej, minimum 4 dni (po minimum 6 godzin ka¿dego dnia) w ka¿dym miesi±cu w ca³ym okresie realizacji zamówienia) i która spe³nia nastêpuj±cy wymóg: * posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku osoby kieruj±cej pracownikami wykonuj±cymi ratownictwo wodne. Wskazana przez Wykonawcê osoba bêdzie odpowiedzialna równie¿ m.in. za: a) sporz±dzanie harmonogramów prac, b) weryfikacjê uprawnieñ ratowników wodnych, c) kontrolê stosowania procedur i jako¶ci ¶wiadczonych us³ug, d) kontakty z Zamawiaj±cym. e) zg³aszanie Zamawiaj±cemu bie¿±cych potrzeb zwi±zanych z zakupem ¶rodków medycznych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wymagania w tym zakresie zosta³y okre¶lone w SIWZ.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

5) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy -dotycz±cych potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, tj.: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 (sze¶æ) miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (Zamawiaj±cy przypomina, ¿e pkt 13 i 14 dotyczy osoby fizycznej, cz³onka organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, za¶ pkt 21 dotyczy podmiotu zbiorowego) (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy), b) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy), c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy), d) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy), e) o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170) (celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 9 do SIWZ, f) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 10 do SIWZ, g) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 11 do SIWZ, h) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, zobowi±zany bêdzie równie¿ do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a) - g) powy¿ej, i) w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ka¿dy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazaæ, ¿e nie zachodz± w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postêpowania, tj. z³o¿yæ dokumenty, o których mowa w lit. a) - g) powy¿ej.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy - dotycz±cych spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w ust. 1 pkt 2 lit. a) rozdzia³u X SIWZ, tj.: zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482). 2) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy - dotycz±cych spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w ust. 1 pkt 2 lit. b) rozdzia³u X SIWZ, tj.: op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³otych (s³ownie: jeden milion z³otych 00/100). Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy, je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ ww. dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanych przez Zamawiaj±cego warunków udzia³u w postêpowaniu. 3) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy - dotycz±cych spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdzia³u X SIWZ, tj.: a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego w ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 1 rozdzia³u X SIWZ, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wzór wykazu us³ug wykonanych stanowi za³±cznik numer 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa powy¿ej s±: * referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, * o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ referencji lub dokumentów, o których mowa w powy¿szym punkcie. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Uwaga: W wykazie us³ug wykonanych nale¿y wskazaæ wy³±cznie te us³ugi, które potwierdzaj± spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 1 rozdzia³u X SIWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci (...), w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego w ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 2 i 3 rozdzia³u X SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi za³±cznik numer 7 do SIWZ. Wszystkie skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osoby winny posiadaæ kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz do¶wiadczenie wymienione ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 2 i 3 rozdzia³u X SIWZ lub wy¿sze. Jednocze¶nie Wykonawca zobowi±zany jest do doboru kadry (osób) w ilo¶ci i w sposób gwarantuj±cy mo¿liwo¶æ realizacji us³ug z nale¿yt± staranno¶ci±.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ ¿adnych dokumentów i o¶wiadczeñ.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ, aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, którego wzór stanowi za³±cznik numer 3 do SIWZ; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania), którego wzór stanowi za³±cznik numer 4 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o których mowa powy¿ej, bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postêpowania. Forma o¶wiadczeñ: o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej, musz± byæ z³o¿one: a) w formie pisemnej (opatrzone w³asnorêcznym podpisem) albo w postaci elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówieñ publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020, 1579, 1920 oraz z 2018 r. poz. 1603), zwan± dalej "nowel± zmieniaj±c±", b) je¶li Wykonawca zdecyduje siê z³o¿yæ o¶wiadczenia w postaci elektronicznej to zobowi±zany jest z³o¿yæ je wraz z ofert± zapisane na informatycznym no¶niku danych: p³yta CD lub p³yta DVD lub no¶nik USB lub dysk przeno¶ny USB. 2. Wykonawca, który bierze udzia³ samodzielnie w postêpowaniu i nie polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, musi wype³niæ po jednym o¶wiadczeniu, o których mowa w ust. 1. 3. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w ust. 1, dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie. 4. Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶ci lub sytuacjê innego podmiotu, zobowi±zany jest przed³o¿yæ, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 1, zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (przyk³adowy wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik numer 5 do SIWZ). Zobowi±zanie, o którym mowa powy¿ej, musi byæ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca. Do oferty nale¿y za³±czyæ równie¿ dokument, z którego takie upowa¿nienie bêdzie wynika³o. 5. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp): 1) o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, sk³ada ka¿dy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego; 2) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania), o którym mowa w ust. 1 pkt 2, sk³ada ka¿dy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do z³o¿enia pe³nomocnictwa, je¿eli oferta i o¶wiadczenia, tego Wykonawcy zostan± podpisane przez pe³nomocnika, a nie osoby, których upowa¿nienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. W toku postêpowania Zamawiaj±cy bêdzie stosowa³ tê sam± zasadê - je¶li dokumenty i o¶wiadczenia bêd± podpisane przez pe³nomocnika, a nie osoby, których upowa¿nienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ z³o¿yæ w³a¶ciwe pe³nomocnictwo. 7. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - o¶wiadczenie, które Wykonawca sk³ada zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, ka¿dy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przeka¿e Zamawiaj±cemu, bez dodatkowego wezwania, o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 8 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w stosunku do Wykonawcy, z którym nale¿y do tej samej grupy kapita³owej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innymi Wykonawcami nale¿±cymi do tej samej grupy kapita³owej, którzy z³o¿yli odrêbne oferty w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w tym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, jako zabezpieczenie z³o¿onej oferty. 2. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w wysoko¶ci 7.000,00 z³otych (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100). 3. Wadium winno byæ wniesione na ca³y okres zwi±zania ofert±. 4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu nale¿y je przelaæ na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Vistula-Park ¦wiecie Sp. z o.o. PKO Bank Polski S.A. 84 1020 5040 0000 6102 0212 1739 6. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wy¿ej wskazany rachunek bankowy, Zamawiaj±cy uzna wadium, które najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert bêdzie znajdowaæ siê na rachunku Zamawiaj±cego (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). Za datê i godzinê wniesienia wadium w takiej formie Zamawiaj±cy uzna datê i godzinê uznania wp³aty na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadz±cego ww. rachunek. UWAGA: Niedopuszczalna jest wp³ata gotówki, celem wniesienia wadium w formie pieniê¿nej, dokonana u Zamawiaj±cego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniê¿nej (przelewem) - Zamawiaj±cy zaleca, aby dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ do³±czony do sk³adanej przez Wykonawcê oferty; 2) innej ni¿ pieni±dz (bezgotówkowe formy wniesienia wadium, okre¶lone w ust. 4 pkt 2-5 powy¿ej) - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium musi byæ z³o¿ony w siedzibie Zamawiaj±cego (86-100 ¦wiecie, ul. Sienkiewicza 3, w sekretariacie), wraz z ofert±, a tym samym przed up³ywem ostatecznego terminu sk³adania ofert, w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu jego zwrot w terminach okre¶lonych w ustawie. 8. Zamawiaj±cy przechowuje wadium wniesione przez Wykonawców w pieni±dzu na rachunku bankowym. 9. Je¿eli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wed³ug ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski aktualny w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 10. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia powinno wynikaæ w szczególno¶ci: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (podmiotu udzielaj±cego gwarancji/porêczenia) oraz adresy ich siedzib; 2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem; 3) kwota gwarancji/porêczenia (w polskich z³otych (PLN), zgodna z kwot± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w SIWZ); 4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, obejmuj±cy ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od ostatecznego dnia wyznaczonego na dzieñ sk³adania ofert; 5) bezwarunkowe i nieodwo³ywane zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne ¿±danie, zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±. 11. Zamawiaj±cy odrzuci z postêpowania ofertê z³o¿on± przez Wykonawcê, je¿eli wadium nie zostanie przez niego wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawid³owy. 12. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00
Organizacja osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika ratowników20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Szczegó³owy opis warunków dokonania takich zmian zosta³ zawarty w istotnych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
16. Tajemnica przedsiêbiorstwa i jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) zgodnie z art. 8 ust. 1 i 2, art. 86 ust. 1 i 2 oraz art. 96 ust. 3 ustawy oferty sk³adane w postêpowaniu o zamówienie publiczne s± jawne i podlegaj± udostêpnieniu od chwili ich otwarcia, z wyj±tkiem informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), których siê nie ujawnia, je¶li Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa; 2) Zamawiaj±cy zaleca, aby informacje zastrze¿one jako tajemnica przedsiêbiorstwa by³y przez Wykonawcê z³o¿one w oddzielnej wewnêtrznej kopercie z oznakowaniem "tajemnica przedsiêbiorstwa" lub spiête (zszyte) oddzielnie od pozosta³ych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa oznaczaæ bêdzie, ¿e wszelkie o¶wiadczenia i dokumenty z³o¿one przez Wykonawcê s± jawne bez zastrze¿eñ; 3) Zamawiaj±cy zaleca, aby uzasadnienie (wykazanie) zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane i przedstawione w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie pozosta³ym uczestnikom postêpowania; 4) Wykonawca nie mo¿e zastrzec przede wszystkim informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy; 5) zastrze¿enie informacji, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a tak¿e informacji, które s± jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrêbnych przepisów bêdzie traktowane jako bezskuteczne i skutkowaæ bêdzie ich odtajnieniem; informacje te bêd± podlega³y udostêpnieniu na takich samych zasadach jak pozosta³e niezastrze¿one dokumenty; 6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy, a z³o¿one przez niego wyja¶nienia i/lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o prawo zastrze¿enia ich jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Przedmiotowe zastrze¿enie Zamawiaj±cy uzna za skuteczne wy³±cznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprocz samego zastrze¿enia, jednocze¶nie wyka¿e (uzasadni), i¿ dane informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy przetwarza dane Wykonawców w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie RODO maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle powy¿szego, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem Pani/Pana (osoby fizycznej) danych osobowych jest "Vistula-Park ¦wiecie" Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 3, 86-100 ¦wiecie, reprezentowana przez Prezesa Zarz±du - Tomasza Keller. 2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: a) korespondencyjnie: Inspektor ochrony danych osobowych, "Vistula-Park ¦wiecie" Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 3, 86-100 ¦wiecie, b) e-mail: sekretariat@vistulapark.pl. 3) Pani/Pana (osoby fizycznej) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu", numer sprawy: ZP/3/2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego (art. 39 ustawy), tj. w szczególno¶ci przeprowadzenia postêpowania, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne oraz dochodzenia ewentualnych roszczeñ z tytu³u realizacji umowy; 4) Pani/Pana (osoby fizycznej) dane osobowe bêd± udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: ? upowa¿nieni pracownicy i wspó³pracownicy Zamawiaj±cego; ? osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; ? podmioty przetwarzaj±ce je na zlecenie Zamawiaj±cego; ? podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, bêd± dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce pisemne upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych bêd± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci; 5) Pani/Pana (osoby fizycznej) dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a wybrana - przez okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, ale nie krócej ni¿ 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Ponadto dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów powszechnie obowi±zuj±cych oraz przepisów wewnêtrznych Administratora Danych; 6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana (osobê fizyczn±) danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana - do zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; 7) W odniesieniu do Pani/Pana (osoby fizycznej) danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 9) Przys³uguje Pani/Panu (osobie fizycznej): ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do tre¶ci Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Dodatkowo zgodnie z ustaw± wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? prawo do wniesienia skargi do Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa; 10) nie przys³uguje Pani/Panu (osobie fizycznej): ? w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11) Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. 12) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 13) Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e zastosowanie ma co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 14) Realizacja na podstawie art. 15 RODO prawa dostêpu do danych osobowych w protokole i za³±cznikach uzale¿niona jest od podania nazwy postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zwi±zku z którym te dane s± przetwarzane.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.