Og³oszenie z dnia 2025-06-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00300859/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-01
 - 2025/BZP 00398145/01 - Wynik z dnia 2025-08-29
 
Og³oszenie o zamówieniu
            Dostawy
            Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i serwerowego
oraz licencji na oprogramowanie    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT ¦WIECKI - Starostwo Powiatowe w ¦wieciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Genera³a Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.e@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.csw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
        Zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i serwerowego
oraz licencji na oprogramowanie    
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f00676f-5172-4427-9ec2-20a19fc9b096
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00288331
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00071942/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Zakup komputerów, akcesoria komputerowe, szafy teleinformatycznej rozbudowa WIFI
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11288573.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/csw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.	Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/, zwanej dalej Platform±. 
2.	Oferta oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy dostêpne s± pod adresem: 
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 
3.	Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego. Poprzez orygina³ nale¿y rozumieæ dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie elektronicznej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione. 
4.	Zamawiaj±cy okre¶la wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie na podstawie informacji od dostawcy platformy zakupowej znajduj±cych siê pod nastêpuj±cym adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
5.	O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików Portable Document Format (PDF).
    3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, ¿e:
1)	Administrator danych:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym w ¦wieciu jest Starosta ¦wiecki. Dane adresowe: ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie. Telefon: 525683100. Adres e-mail: sekretariat@csw.pl
2)	Inspektor Ochrony Danych:
w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych drog± elektroniczn±: daneosobowe@csw.pl; pisemnie: na adres siedziby Administratora danych.  
3)	cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia RODO.
4)	odbiorcy danych osobowych:
   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: 
a) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postêpowanie
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne (zgodnie z art. 18 oraz 74 ustawy PZP),
b)	na potrzeby kontroli przebiegu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci przez 
odpowiednio wymienione: Urz±d Zamówieñ Publicznych, Komisja Rewizyjna, Urz±d Kontroli Skarbowej, Regionalna Izba Obrachunkowa, Urz±d Skarbowy, Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych, Urz±d Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Najwy¿sza Izba Kontroli, Urz±d Marsza³kowski, Urz±d Wojewódzki i inne dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa; 
c)	inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzaj± dane osobowe.
    3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5)	okres przechowywania danych osobowych:
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, tj. w przypadku umów przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia oraz w przypadku dokumentacji zamówienia przez okres 5 lat.
6)	prawa osób, których dane dotycz±:
W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
a) przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: 
                                   - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana 
                                   dotycz±cych,
                                   - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych 
                                   osobowych  ,
                                   - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia 
                                   przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
                                   mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
                             b) nie przys³uguje Pani/Panu:
                                  -w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych 
                                  osobowych;
                                  - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
                                  - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych 
                                  osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych 
                                  osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7)	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego:
Mo¿e Pani/Pan wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, z siedzib± w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, je¿eli s±dzi Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
8)	informacja o wymogu dobrowolno¶ci podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych:
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku niepodania przez Pani±/Pana danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemo¿liwe bêdzie zrealizowanie zadania, co mo¿e skutkowaæ nieudzieleniem zamówienia.
9)	Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w  celu podjêcia jakiejkolwiek decyzji i nie bêd± profilowane.
    SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRiZP.272.1.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i serwerowego oraz licencji na oprogramowanie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ. 
2.	Zamawiaj±cy dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na wszystkie czê¶ci Zamówienia. 
Czê¶æ I: Sprzêt komputerowy i licencje
1) Zestaw AIO 27” – 13 sztuk,
2) Stacja robocza SFF z dwoma monitorami – 5 sztuk,	
3) Zasilacze UPS – 10 sztuk,
4) Klawiatura przewodowa – 25 sztuk,	
5) Mysz przewodowa – 25 sztuk,	
6) Kamerka internetowa – 5 sztuk,	
7) Listwa d¼wiêkowa – 5 sztuk,	
8) Dysk komputerowy – 2 sztuki,	
9) Licencja na pakiet oprogramowania biurowego – 18 sztuk,            
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
31682520-1 - Awaryjne urz±dzenia wy³±czeniowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30237240-3 - Kamera internetowa
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
31213300-5 - Szafy kablowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Opis kryteriów oceny	Znaczenie
1) Cena brutto (C)	60 pkt
2)Termin p³atno¶ci (T)	40 pkt
Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru: 
P = C + T 
P – warto¶æ punktowa badanej oferty 
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto” 
T – liczba punktów za kryterium „termin p³atno¶æi”
Kryterium: cena brutto – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 60. 
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
	
C=(cena brutto najni¿szej oferty)/(cena brutto badanej oferty)×100×0,6 pkt                              
                            
 Kryterium: termin p³atno¶ci – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 40.
W ramach tego kryterium oceniany bêdzie termin p³atno¶ci wynagrodzenia: 14, 21 lub 30 dni wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik  nr 3 do SWZ. Punktacja zostanie przyznana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
	Termin p³atno¶ci 14 dni – 0 punktów
	Termin p³atno¶ci 21 dni – 20 punktów
	Termin p³atno¶ci 30 dni – 40 punktów
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i serwerowego oraz licencji na oprogramowanie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ. 
2.	Zamawiaj±cy dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na wszystkie czê¶ci Zamówienia. 
Czê¶æ II: Sprzêt sieciowy
1) Punkt dostêpowy – 10 sztuk,	
2) Switch, typ 1 – 1 sztuka,	
3) Switch, typ 2 – 2 sztuki,	
4) Urz±dzenie UTM – 1 sztuka,            
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
31682520-1 - Awaryjne urz±dzenia wy³±czeniowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30237240-3 - Kamera internetowa
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
31213300-5 - Szafy kablowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Opis kryteriów oceny	Znaczenie
1) Cena brutto (C)	60 pkt
2)Termin p³atno¶ci (T)	40 pkt
Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru: 
P = C + T 
P – warto¶æ punktowa badanej oferty 
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto” 
T – liczba punktów za kryterium „termin p³atno¶æi”
Kryterium: cena brutto – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 60. 
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
	
C=(cena brutto najni¿szej oferty)/(cena brutto badanej oferty)×100×0,6 pkt                              
                            
 Kryterium: termin p³atno¶ci – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 40.
W ramach tego kryterium oceniany bêdzie termin p³atno¶ci wynagrodzenia: 14, 21 lub 30 dni wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik  nr 3 do SWZ. Punktacja zostanie przyznana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
	Termin p³atno¶ci 14 dni – 0 punktów
	Termin p³atno¶ci 21 dni – 20 punktów
	Termin p³atno¶ci 30 dni – 40 punktów
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
                1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, sieciowego i serwerowego oraz licencji na oprogramowanie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ. 
2.	Zamawiaj±cy dokona³ podzia³u zamówienia na czê¶ci. Tym samym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na wszystkie czê¶ci Zamówienia. 
Czê¶æ III : Sprzêt serwerowy
1) Dyski do serwera – 8 sztuk,	
2) Szafa serwerowa – 1 sztuka.            
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
31682520-1 - Awaryjne urz±dzenia wy³±czeniowe
30213000-5 - Komputery osobiste
30237240-3 - Kamera internetowa
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
31213300-5 - Szafy kablowe
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Opis kryteriów oceny	Znaczenie
1) Cena brutto (C)	60 pkt
2)Termin p³atno¶ci (T)	40 pkt
Zamawiaj±cy dokona oceny wg nastêpuj±cego wzoru: 
P = C + T 
P – warto¶æ punktowa badanej oferty 
C – liczba punktów za kryterium „cena brutto” 
T – liczba punktów za kryterium „termin p³atno¶æi”
Kryterium: cena brutto – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 60. 
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
	
C=(cena brutto najni¿szej oferty)/(cena brutto badanej oferty)×100×0,6 pkt                              
                            
 Kryterium: termin p³atno¶ci – maksymalna ilo¶æ punktów wynosi 40.
W ramach tego kryterium oceniany bêdzie termin p³atno¶ci wynagrodzenia: 14, 21 lub 30 dni wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik  nr 3 do SWZ. Punktacja zostanie przyznana wed³ug nastêpuj±cych zasad:
	Termin p³atno¶ci 14 dni – 0 punktów
	Termin p³atno¶ci 21 dni – 20 punktów
	Termin p³atno¶ci 30 dni – 40 punktów
                4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z za³±cznikiem nr 5
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, zgodnie z za³±cznikiem nr 5
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SWZ. 4) O¶wiadczenie sk³adaj±: Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.Pe³nomocnictwo - b) w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia, Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w
szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, spo¶ród
których tylko jeden spe³nia warunek dotycz±cy uprawnieñ, s± zobowi±zani
do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jaki zakres dostawy
wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wymagana forma:
Wykonawcy sk³adaj± o¶wiadczenia w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. osoby upowa¿nionej do
reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w
dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym
dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa w przypadku:1) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
3) zmiany osób upowa¿nionych do kontaktów w/s realizacji umowy wskazanych w § 3.
2. Zmiana niniejszej umowy jest mo¿liwa, je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy.
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1128857
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-01 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy w zaproszeniu do negocjacji wska¿e miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których bêd± prowadzone negocjacje w celu ulepszenia tre¶ci ofert.INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposa¿enia osobistego
 - Dostawa wyposa¿enia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w ¦wieciu i CZP - czê¶æ II
 - Zakup koparko-³adowarki
 - "Do¿ywianie uprawnionych ¶wiadczeniobiorców O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦wieciu w formie gor±cego posi³ku na rok 2026"
 
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia komputerowego i elektronicznego na potrzeby Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w My¶lenicach
 - Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeñstwa w Gminie Lutomiersk
 - Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa infrastruktury i us³ug teleinformatycznych w Urzêdzie Starostwa Powiatowego w Ostro³êce w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d"
 - Cyberbezpieczny Samorz±d dla Gminy G³usk
 - Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych i osobistych wraz z oprogramowaniem biurowym na potrzeby u¿ytkowników Zak³adu Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
 - Dostêp do us³ug chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorz±d
 
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





