Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62142 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Chojnice: Wykonanie usługi w zakresie wykonania projektów budowlanych i wykonawczych na realizację inwestycji drogowych z podziałem na części:
Część I : "Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km"
Część II : "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km".
Część III: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny
092351239, ul.
31 Stycznia
56,
89-600
Chojnice, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3966501, e-mail
przetargi@powiat.chojnice.pl, faks
52 3966503.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
www.powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.powiat.chojnice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć
Adres:
Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul.31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, Biuro Obsługi Interesantów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie wykonania projektów budowlanych i wykonawczych na realizację inwestycji drogowych z podziałem na części:
Część I : "Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km"
Część II : "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km".
Część III: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km".
Numer referencyjny: ID.272.18.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej obejmującej: Część 1:"Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk- Łukowo na odcinku długości ok. 2,700 km" Część 2: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km" Część 3: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości 4,040 km" Wynikiem realizacji zamówienia Zamawiający otrzyma następujące produkty: Dokumentacja projektowa. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Pełna dokumentacja niezbędna do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID. II. ZAKRES USŁUG Część 1 :"Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700 Opracowaniem należy objąć: budowę drogi o szerokości jezdni 4,0 m z mijankami, odwodnienia wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 2) Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 3) Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( t.j.-Dz. U. z 29 stycznia 2016 r. , poz. 124), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 4) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 6) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 7) Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 10) Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 11) W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 12) Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 5) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6 Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1. Projekt budowlany + branże - 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany . 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 15 projektów podziałów nieruchomości. 2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 15 projektów podziałów nieruchomości. 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. III. Zakres usług: Część 2: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec - Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km" Opracowaniem należy objąć: a) Obiekt mostowy - odwodnienie , korpusy przyczółków i skrzydełek , konstrukcję kap chodnikowych z gzymsami , konstrukcję płyt przejściowych , izolacje przeciwwilgociowe i ochronne , zabezpieczenia antykorozyjne betonów , konstrukcje zabezpieczające - krawężniki i bariery , zabezpieczenia konstrukcji , konstrukcja jezdni na moście , umocnienie skarp i stożków b) Dojazdy - przebudowę ( wzmocnienie ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2017 r., poz. 128). 1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 3.1. Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 3.2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3.3. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 3.4. W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 3.5. Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1 Projekt budowlany + branże - 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany . 5. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. IV. Zakres usług: Część 3: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04 km" Opracowaniem należy objąć: a) Droga- budowę ( odc. dł. ok. 0,180 km) , przebudowę ( odc. dł. 3,860 km-wzmocnienie i poszerzenie do 5,5 m ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). b) Przebudowę i remont przepustów. 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2017 r., poz. 128). 1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 2.12. Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 3.1 Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 3.2 Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3.3 Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 3.4 W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 3.5 Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1 Projekt budowlany + branże - 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany . 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 5.1. Zamówienie podstawowe: wykonanie 20 projektów podziałów nieruchomości. 5.2. Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 20 projektów podziałów nieruchomości. 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. Dotyczy: CZI, CZ.II, CZ.III 3. Zapisy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia: Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez projektantów tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.
II.5) Główny kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 29/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, nie przewiduje zastosowania art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiając nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca, zgodnie z art.25a ust.5 pkt 2 ustawy Pzp, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o braku podstaw do wykluczenia - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale C SIWZ Załączniki - Załącznik nr 2.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale C Siwz -załączniki, załącznik nr 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11.OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1)Wypełniony formularz druk "OFERTA" wg załącznika Dział. B do Siwz. 2)Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust.1 Siwz - propozycje treści oświadczeń zostały zamieszczone w Dziale C Siwz - Załączniki: załącznik nr 1. i 2. 3)INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW: a)dokumenty, o których mowa w rozdziale IX, ust. 2 i 4 SIWZ ( Zobowiązanie o współpracy zgodnie z treścią załącznika nr 3 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy), b)dowód wniesienia wadium; w przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału dokumentu, c) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 5 w Dziale C Siwz - jeżeli dotyczy. 4.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4)czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. - propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Dziale Siwz C - załączniki, załącznik nr 3 Zobowiązanie o współpracy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
CZ I: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100),
CZ II: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100),
CZ III: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)
2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
1) pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240).
3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem (osobne przelewy na każdą część zamówienia) na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
4.W tytule przelewu należy wpisać odpowiednio: ID.272.18.2017, CZ. .... ( w zależności której części dotyczy wadium).
5.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale, osobno na każdą część zamówienia.
6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
7.Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców.
4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6.Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
8.Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli dotyczy
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia,
o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca
1)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
4)w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
5)dokładne określenie przedmiotu postępowania,
6)kwotę zobowiązania,
7)termin ważności,
8)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego "wygaśnięciu."
11.Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
OKRES GWARANCJI | 20 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy:DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art.144 ustawy Pzp oraz: 1)zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian, 2)zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a)zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b)zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c)wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 3)zostały spełnione łącznie następujące warunki: a)konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b)wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, 4)zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp, 5)łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, 6)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, 7)aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, 8)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 9)wystąpienie siły wyższej, której definicję określa siwz, 10)skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, 11 sądowej waloryzacji zamówienia, 12)zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, 13)zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych, 2.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3) Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy lub umowy ramowej w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. 3.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1), pkt 3) i pkt 5), zmiany postanowień umownych nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub umowy ramowej. 4.W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 2) i pkt 3), Zamawiający, po dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie umowy. 5.Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia usługi o okres trwania przyczyn,z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a)wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b)gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, warunków itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)w przypadku konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji : danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, d)w przypadku konieczności sporządzenia raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, o czas od dnia otrzymania decyzji o konieczności jego sporządzenia do momentu uzyskania ostatecznej decyzji środowiskowej,- DOTYCZY TYLKO CZ.I i CZ.III 6.Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 7.Istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy w przypadku wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia ( zmniejszenie wynagrodzenia). 8.Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia usługi na podstawie ust. 5 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 7, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmian umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 9.Wniosek, o którym mowa w ust. 8 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 10.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 8, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 11.Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 8 Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 10 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. 12. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 13.Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 14.W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: a)danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, b)danych teleadresowych, c)danych rejestrowych, d)będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy. 15.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 16.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: 1)wprowadzenia podwykonawcy, 2)zmiany podwykonawcy, 3)rezygnacji podwykonawcy, 17.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. 18.Istotne dla Stron postanowienia umowy stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 19.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 20.W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 21.Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Każda zmiana umowy musi nastąpić w formie pisemnej, w formie aneksu pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. 22.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę Zamawiającemu poprawnie wystawionych faktur częściowych i faktur końcowych - osobno na każdą część zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w istotnych postanowieniach umowy. Faktury częściowe nie mogą być wystawiane częściej niż raz w miesiącu. 23.Zamawiający naliczy kary umowne na warunkach i w wysokości określonych w istotnych postanowieniach umowy. 24.Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/04/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Część I : "Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:II. Zakres usług:
Część 1 :"Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700
Opracowaniem należy objąć: budowę drogi o szerokości jezdni 4,0 m z mijankami, odwodnienia wraz
z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna).
1. Zakres opracowania dokumentacji:
1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych,
2) Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury),
3) Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami:
1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( t.j.-Dz. U. z 29 stycznia 2016 r. , poz. 124),
1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.),
1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729),
1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.),
1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.).
4) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129)
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.
6) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).
7) Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD).
2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia:
1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych.
3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.
4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania).
6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania).
7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).
8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u
9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.
10) Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
11) W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie.
12) Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania.
3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia:
1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania.
2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego.
3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru.
4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.
5) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych.
3.6 Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego.
Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz.
Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word.
4. Zawartość opracowania:
4.1. Projekt budowlany + branże - 6 egz.
4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl.
4.3. Przedmiary robót - 3 kpl.
4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz.
4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz.
4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word).
4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany .
5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania:
1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 15 projektów podziałów nieruchomości.
2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 15 projektów podziałów nieruchomości.
6. Termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres udzielonej gwarancji | 20 |
temin płatności | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Część 2: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec - Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
III. Zakres usług:
Część 2: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec - Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km"
Opracowaniem należy objąć:
a) Obiekt mostowy - odwodnienie , korpusy przyczółków i skrzydełek , konstrukcję kap chodnikowych z gzymsami , konstrukcję płyt przejściowych , izolacje przeciwwilgociowe i ochronne , zabezpieczenia antykorozyjne betonów , konstrukcje zabezpieczające - krawężniki i bariery , zabezpieczenia konstrukcji , konstrukcja jezdni na moście , umocnienie skarp i stożków
b) Dojazdy - przebudowę ( wzmocnienie ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna).
1. Zakres opracowania dokumentacji:
1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych,
1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury),
1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami:
1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.),
1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.),
1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.),
1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.),
1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2017 r., poz. 128).
1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129)
1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.
1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).
1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD).
2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia:
2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych.
2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.
2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania).
2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania).
2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).
2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u
2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.
2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie.
3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia:
3.1. Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania.
3.2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego.
3.3. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru.
3.4. W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.
3.5. Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych.
3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego.
Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz.
Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word.
4. Zawartość opracowania:
4.1 Projekt budowlany + branże - 6 egz.
4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl.
4.3. Przedmiary robót - 3 kpl.
4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz.
4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz.
4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word).
4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany .
5.Termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres udzielonej gwarancji | 20 |
termin płatności | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Część 3: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04 km"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV. Zakres usług:
Część 3: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04 km"
Opracowaniem należy objąć:
a) Droga- budowę ( odc. dł. ok. 0,180 km) , przebudowę ( odc. dł. 3,860 km-wzmocnienie i poszerzenie do 5,5 m ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna).
b) Przebudowę i remont przepustów.
1. Zakres opracowania dokumentacji:
1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych,
1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury),
1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami:
1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.),
1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.),
1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.),
1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.),
1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2017 r., poz. 128).
1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129)
1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.
1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389).
1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD).
2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia:
2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych.
2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.
2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania).
2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania).
2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania).
2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u
2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego.
2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie.
2.12. Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania.
3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia:
3.1 Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania.
3.2 Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego.
3.3 Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru.
3.4 W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.
3.5 Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych.
3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego.
Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz.
Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word.
4. Zawartość opracowania:
4.1 Projekt budowlany + branże - 6 egz.
4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl.
4.3. Przedmiary robót - 3 kpl.
4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz.
4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz.
4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word).
4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany .
5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania:
5.1. Zamówienie podstawowe: wykonanie 20 projektów podziałów nieruchomości.
5.2. Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 20 projektów podziałów nieruchomości.
6. Termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 29/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres udzielonej gwarancji | 20 |
termin płatności | 20 |
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni, chodników i placów w Chojnicach
- Dostawa nowych, wielootworowych płyt drogowych typu "JOMB"
- Zakup kabin z dostawą na stadion miejski przy ul. Mickiewicza w Chojnicach
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH, OKULISTYCZNYCH
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla budowy drogi rowerowej na odcinku od miejscowości Chojniczki do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 235.
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- OSIEDLOWY DOM KULTURY JAKO SPRAWNIE FUNKCJONUJĄCE CENTRUM EDUKACYJNE- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA PRZEBUDOWĘ OSIEDLOWEGO DOMU KULTURY POŁOŻONEGO PRZY UL. SKŁODOWSKIEJ-CURIE 26A W IŁAWIE
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na budowę energooszczędnego oświetlenia ulicznego, w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji
- "Budowa oświetlenia ulicznego w/m Ropczyce ul. Zielona i Okonin w ramach zadania budżetowego ,,Budowa nowych punktów oświetleniowych na terenie Gminy Ropczyce"
- Piotrowice Świdnickie III - droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalenia gruntów
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji sieci wodociągowej, ujęcia wody, hydroforni oraz stacji uzdatniania wody
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.