eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceWykonanie usługi w zakresie wykonania projektów budowlanych i wykonawczych na realizację inwestycji drogowych z podziałem na częściCzęść I "Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km" Część II"Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km". Część III"Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-02

Ogłoszenie nr 91905 - 2017 z dnia 2017-06-02 r.

Chojnice: Wykonanie usługi w zakresie wykonania projektów budowlanych i wykonawczych na realizację inwestycji drogowych z podziałem na części: Część I : "Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km" Część II: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km". Część III: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 62142-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 52 3966501, faks 52 3966503, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi w zakresie wykonania projektów budowlanych i wykonawczych na realizację inwestycji drogowych z podziałem na części: Część I : "Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km" Część II: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km". Część III: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ID.272.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej obejmującej: Część 1:"Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk- Łukowo na odcinku długości ok. 2,700 km" Część 2: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km" Część 3: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości 4,040 km" Wynikiem realizacji zamówienia Zamawiający otrzyma następujące produkty: Dokumentacja projektowa. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Pełna dokumentacja niezbędna do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID. II. ZAKRES USŁUG Część 1 :"Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700 Opracowaniem należy objąć: budowę drogi o szerokości jezdni 4,0 m z mijankami, odwodnienia wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 2) Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 3) Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( t.j.-Dz. U. z 29 stycznia 2016 r. , poz. 124), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). 4) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 6) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 7) Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 10) Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 11) W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 12) Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 5) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6 Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1. Projekt budowlany + branże - 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany . 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 1) Zamówienie podstawowe: wykonanie 15 projektów podziałów nieruchomości. 2) Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 15 projektów podziałów nieruchomości. 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. III. Zakres usług: Część 2: "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec - Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km" Opracowaniem należy objąć: a) Obiekt mostowy - odwodnienie , korpusy przyczółków i skrzydełek , konstrukcję kap chodnikowych z gzymsami , konstrukcję płyt przejściowych , izolacje przeciwwilgociowe i ochronne , zabezpieczenia antykorozyjne betonów , konstrukcje zabezpieczające - krawężniki i bariery , zabezpieczenia konstrukcji , konstrukcja jezdni na moście , umocnienie skarp i stożków b) Dojazdy - przebudowę ( wzmocnienie ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2017 r., poz. 128). 1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 3.1. Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 3.2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3.3. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 3.4. W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 3.5. Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1 Projekt budowlany + branże - 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany . 5. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. IV. Zakres usług: Część 3: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04 km" Opracowaniem należy objąć: a) Droga- budowę ( odc. dł. ok. 0,180 km) , przebudowę ( odc. dł. 3,860 km-wzmocnienie i poszerzenie do 5,5 m ) jezdni i ewentualnie (jeżeli zachodzi konieczność) chodników, odwodnienia drogi wraz z urządzeniami podczyszczającymi ( jeżeli zachodzi konieczność ) i ewentualnym odprowadzeniem do odbiornika, oraz ewentualną przebudowę istniejącego uzbrojenia (wodociąg, kanalizacja sanitarna, sieć energetyczna, gazowa, telekomunikacyjna i inna). b) Przebudowę i remont przepustów. 1. Zakres opracowania dokumentacji: 1.1. Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę lub konieczne ze względów wykonawczych, 1.2. Projekt budowy odwodnienia oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę, lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 1.3. Projekt organizacji ruchu na czas budowy i po jej zakończeniu zgodnie z wymogami: 1.3.1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2016 r., poz. 124.), 1.3.2. Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 170 poz. 1393 ze zm.), 1.3.3. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz sprawowania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r., Nr 177, poz. 1729 ze zm.), 1.3.4. Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 ze zm.), 1.3.5. Ustawy z dnia 20.06.1997 r. "Prawo o ruchu drogowym" (t. j. - Dz. U. z 2017 r., poz. 128). 1.4. Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) 1.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zawierająca zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 1.6. Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). 1.7. Dokumentację należy opracować w 6 egzemplarzach wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna (CD lub DVD). 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 2.1. Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2.2. Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania projektów budowlanych z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 2.3. Bieżące uzgadnianie prac projektowych i uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do zatwierdzenia przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 2.4. Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2.5. Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 2.6. Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 2.7. Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno - prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 2.8. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub ZRID-u 2.9. Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 2.10. Udzielanie odpowiedzi poprzez Zamawiającego na zapytania zadane przez wykonawców na etapie prowadzenia procedury przetargowej na roboty budowlane związane z realizacją każdej części będącego przedmiotem niniejszego postępowania. 2.11. W przypadku wykazania przez stosowny urząd braków i błędów w dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dokumentacji w wyznaczonym przez urząd terminie. 2.12. Wykonanie projektów podziału działek niezbędnych do realizacji zadania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 3.1 Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 3.2 Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w siedzibie Zamawiającego. 3.3 Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 3.4 W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 3.5 Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, bez podawania nazw handlowych tych wyrobów, które spełniają parametry przewidziane w dokumentacji projektowej w celu zapewnienia konkurencyjności przy zamawianiu tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 prawa zamówień publicznych. 3.6. Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja odcinka wg złączonej mapy- załącznik do siwz. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 4.1 Projekt budowlany + branże - 6 egz. 4.2. Projekty wykonawcze - 3 kpl. 4.3. Przedmiary robót - 3 kpl. 4.4. Specyfikacje techniczne w. i o. r. b. - 3 egz. 4.5. Kosztorys inwestorski - 3 egz. 4.6. Wersja elektroniczna opracowań wym. w pkt 1-5 na płycie CD - 2 szt. (zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie pdf, tekst w formacie doc (Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc (Ms Word) lub xls (Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc (Ms Word). 4.7. Prawomocna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 4.8. Raport o oddziaływaniu na środowisko - w przypadku, gdy był wymagany . 5. Projekty podziału działek niezbędnych do realizacji zadania: 5.1. Zamówienie podstawowe: wykonanie 20 projektów podziałów nieruchomości. 5.2. Zamówienie w ramach prawa opcji: wykonanie do 20 projektów podziałów nieruchomości. 6. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub ZRID w terminie: 29.12.2017 r. Dotyczy: CZI, CZ.II, CZ.III 3. Zapisy art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, dotyczące zatrudnienia: Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez projektantów tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 ze zm.), nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i samie te zadania realizują.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I : "Budowę drogi powiatowej nr 2612 G Czersk - Łukowo na odcinku długości ok. 2,700km"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno-Usługowo -Handlowy DRO-BUD , Jerzy Wiśniewski, , , UL.FR.Bartosza 12, 77-400, ZŁOTÓW, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38745,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38745,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196431,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II : "Przebudowę mostu w ciągu drogi powiatowej 2606 G Laska - Drzewicz - Gutowiec -Woziwoda w miejscowości Lutom wraz z dojazdami długości ok. 2,0 km".
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno-Usługowo -Handlowy DRO-BUD , Jerzy Wiśniewski, , , Ul.Fr. Bartosza 12, 77-400, Złotów, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48585.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48585.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207255.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III: "Przebudowę drogi powiatowej nr 2616 G Krzyż - Kwieki - Bielawy na odcinku długości ok. 4,04km".
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45000.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Produkcyjno-Usługowo -Handlowy DRO-BUD , Jerzy Wiśniewski, , , Ul.Fr. Bartosza 12, 77-400, Złotów, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56580.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242310.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.