eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwikowice Kłodzkie › obsługa składnicy drewna w Ludwikowicach w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-07

POZYCJA 61953

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ludwikowice Kłodzkie: obsługa składnicy drewna w Ludwikowicach w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Jugów, do kontaktów: Ewa Foja, ul. Główna 149, 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, tel. 074 8722452, fax 074 8722279, e-mail: biuro.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Nadleśnictwo Jugów, Ewa Foja, ul. Główna 149, Jugów, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie, woj. dolnośląskie, tel. 074 872 2452, fax 074 872 2279, e-mail: biur.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl, www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa składnicy drewna w Ludwikowicach w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: teren składnicy drewna w Ludwikowicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jast wykonanie usług w zakresie: - manipulacja i wyrzynka sortymentów drewna okrągłego, - załadunek drewna na środki transportu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie, że które bedą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zaskresie obsługi posiadanego sprzętu oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie wraz z nformacjami na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) Wykaz i opis niezbednych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń. 3) Informacja banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków fimnansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych usług obejmujących manipulację i załadunek drewna na środki transportowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez odbiorców tych usług) 5) Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejstru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 303 000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Uiszczenie należnego wadium. 2. Przedłożenie wymaganych dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że które bedą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zaskresie obsługi posiadanego sprzętu oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie wraz z nformacjami na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. do obsługi urządzeń mechanicznych zatrudniają kierowców i operatorów posidających uprawnienia niezbędne do obsługi posiadanego sprzętu). 2) Wykaz i opis niezbednych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń. (Posiadają co najmniej : cztery pilarki, korowarkę przejezdną do korowania drewna średniowymiarowego o średnicy maksymalnej nie mniejszej niż 26 cm., łuparkę do drewna stosowego,ciągnik rolniczy z przyczepą o ładowności minimum 3 tony, ładowarkę czołową wyposażonoą w chwytak do drewna i łychę o pojemności minimum 2,5 m3, udźwig minimalny 7 ton, podnoszenie pełnego ladunku na wysokoiść minimum do 4 m od podłoża) ) 3) Informacja banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków fimnansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.( Poiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 000,00 zł ) 4) Wykaz wykonanych usług obejmujących manipulację i załadunek drewna na środki transportowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez odbiorców tych usług) 5) Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejstru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2006 godzina 09:55. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.12.2006, godzina 10:00, siedziba Nadleśnictwa Jugów, ul. Główna 149, Jugów, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.