Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-11-20
Og³oszenie nr 618843-N-2017 z dnia 2017-11-20 r.
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku: Dostawa pn.: sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych w stacjach paliw do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2018 dla SP ZOZ WSPRiTS w P³ocku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku, krajowy numer identyfikacyjny
61031784500000, ul.
Narodowych Si³ Zbrojnych
5
,
09-400
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
242 678 400, , e-mail
sekretariat@wspritsplock.pl, , faks
242 678 415.
Adres strony internetowej (URL): www.wspritsplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wspritsplock.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wspritsplock.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertê sporz±dzon± w formir pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca nalezy z³ozyæ w siedzibie Zamawijacego.
Adres:
SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku ul. Narodowych Si³ Zbrojnych 5 09-400 P³ock, SEKRETARIAT.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa pn.: sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych w stacjach paliw do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2018 dla SP ZOZ WSPRiTS w P³ocku.
Numer referencyjny:
TZPiZI.3813/08/D/17.
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych w stacjach paliw do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2018 dla SP ZOZ WSPRiTS w P³ocku. 3.2 Opis czê¶ci zamówienia, je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Zamawiaj±cy podzieli³ zamówienie na 5 czê¶ci i dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych poni¿ej skrócony opis: Czê¶æ 1 - zakup paliwa p³ynnego w stacjach paliw do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych przez Oddzia³ w P³ocku, Olej napêdowy w ilo¶ci 75.000 litrów, Benzyna bezo³owiowa 2.500 litrów w tym 2.000 litrów do samochodu s³u¿bowego i 500 litrów do ³odzi ratowniczej; Czê¶æ 2 - zakup paliwa p³ynnego do karetki w Podstacji Wyszogród, Olej napêdowy w ilo¶ci 10.000 litrów, Czê¶æ 3 - zakup paliwa p³ynnego do karetki w Podstacji G±bin, Olej napêdowy w ilo¶ci 11.500 litrów, Czê¶æ 4 - zakup paliwa p³ynnego do karetek w Oddziale Gostynin, Olej napêdowy w ilo¶ci 17.000 litrów, Czê¶æ 5 - zakup paliwa p³ynnego do karetek w Oddziale Sierpc, Olej napêdowy w ilo¶ci 23.000 litrów. Wykonawca ma prawo z³o¿yæ ofertê na jedn±, kilka lub wszystkie czê¶ci zamówienia. 3.3 Podane ilo¶ci paliw s± wielko¶ciami orientacyjnymi i nie wi±¿± Zamawiaj±cego, a ich zakup bêdzie realizowany wg. bie¿±cych potrzeb - maksymalnie do wysoko¶ci ¶rodków finansowych przeznaczonych na ten cel. 3.4 Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych. Opis przedmiotu zamówienia okre¶lone zosta³y w Dziale II niniejszej SIWZ. 3.5 Szczegó³owy sposób realizacji przedmiotu zamówienia okre¶la wzór umowy Dzia³ III niniejszej SIWZ. 3.6 W sytuacji, je¶li zamawiaj±cy wskazuje w Instrukcji dla Wykonawców - opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, je¿eli mog³oby to doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba ¿e jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia i zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, to Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie sporz±dzonego opisu przedmiotu zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 09134100-8 |
| 09132100-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 518056,90
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia 13.01.2018 r. do dnia 12.01.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W celu wykazania spe³nienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o którym mowa w pkt. 5.2.1, wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem - aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej (t.j Dz. U z 2016 r. poz. 1829 ze zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 20.04.1997 r Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w niniejszym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w niniejszym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawca sk³ada: 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 5) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 6) W przypadku udzia³u w postêpowaniu Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wykluczenie z postêpowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 ustawy Pzp zachodz±ce choæby wzglêdem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikuj± ca³± grupê Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. 7) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 zobowi±zany jest ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (zale¿nie od statusu podmiotu)
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca sk³ada - Aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie dzia³alnosci gospodarczej (t.j Dz. U z 2016 r. poz. 1829 ze zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 20.04.1997 r Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 Sk³adaj±c ofertê Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium dla czê¶ci, na któr± sk³ada ofertê:
- czê¶æ 1 w wysoko¶ci: 5.790,00 PLN (s³ownie: piêc tysiêcy siedemset dziewiêædziesi±t z³otych 00/100);
- czê¶æ 2 w wysoko¶ci: 740,00 PLN (s³ownie: siedemset czterdzie¶ci z³otych 00/100).
- czê¶æ 3 w wysoko¶ci: 850,00 PLN (s³ownie: osiemset piêædziesi±t z³otych 00/100);
- czê¶æ 4 w wysoko¶ci: 1.270,00 PLN (s³ownie: tysiac dwie¶cie siedemdziesiat z³otych 00/100);
- czê¶æ 5 w wysoko¶ci: 1.690,00 PLN (s³ownie: tysiac sze¶æset dziewiêædziesi±t z³otych 00/100);
9.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt. 9.4, przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Do oferty nale¿y do³±czyæ kserokopiê dowodu wniesienia wadium. Wykonawca, który nie wniós³ wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.
9.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej,
z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jednolity Dz. U.
z 2016 r., poz. 359 z po¼n. zm.).
Oferta nie zabezpieczona akceptowan± form± wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
9.4 Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddzia³ w P³ocku
nr 48 1240 3174 1111 0010 3536 6381
SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku
ul. Narodowych Si³ Zbrojnych 5, 09-400 P³ock
Podaj±c na poleceniu przelewu informacjê: " WADIUM na wykonanie dostawy pn.: sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych w stacjach paliw do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2018 dla SP ZOZ WSPRiTS w P³ocku, na czê¶æ ...... zamówienia (zaznaczyæ, na któr± czê¶æ zamówienia wadium).
Oznaczone znakiem - TZPiZI-3813/08/D/17"
9.5 Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w pkt. 9.3 pkt 2-5 nale¿y wystawiæ na:
SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w P³ocku
ul. Narodowych Si³ Zbrojnych 5, 09-400 P³ock NIP 774-10-02-289 REGON 610317845
9.6 Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w ust. 9.3 pkt 2-5, musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dokumenty te bêd± zawiera³y klauzule zap³aty sumy wadialnej na rzecz Zamawiaj±cego bezwarunkowo i na pierwsze ¿±danie. Dokumenty w oryginale nale¿y zdeponowaæ w KASIE pokój nr 14, SP ZOZ WSPRITS w P³ocku ul. Narodowych Si³ Zbrojnych 5 do dnia otwarcia ofert najpó¼niej do godz. 09:50 natomiast kserokopiê do³±czyæ do oferty. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê Wykonawców, którzy nie wnios± wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9.7 Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na winno obowi±zywaæ od dnia sk³adania ofert (a nie od dnia nastêpnego) przez ca³y okres zwi±zania ofert±, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp.
9.8 Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
9.8 Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu wadium niezw³ocznie, gdy zaistnieje jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci
(art. 46 Pzp.):
1) niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem
wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza z zastrze¿eniem ust. 9.11, (art. 46
ust. 4a Pzp.).
2) zawarto umowê w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie nale¿ytego wykonania tej
umowy;
3) na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9.9 Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9.8 ( art. 46 ust 1 p.z.p.), je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
9.10 Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi
z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
9.11 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a p.z.p., z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 p.z.p., o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p., pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 p.z.p., co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
9.12 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych w ofercie;
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowy, które bêd± podpisane w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, bêd± zawiera³a zapisy podane we Wzorach Umów stanowi±cym Dzia³ III niniejszej SIWZ, z uwzglêdnieniem tre¶ci Oferty. 18.2 Zakres zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy okre¶la wzór umowy okreslony w dziale III ust. 3 IDW. 18.3 Stosownie do postanowieñ art. 144 ust. 1 pkt 1) pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy, je¿eli wyst±pi± nastêpuj±ce przes³anki: 18.3.1 Zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w sytuacji, gdy ulegn± zmianie przepisy prawne maj±ce wp³yw na sposób rozliczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±. 18.4 Stosownie do postanowieñ art. 142 ust. 5 pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 2 ust. 3 Umowy tak¿e w nastêpuj±cych przypadkach: 18.4.1 w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 18.4.2 w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 18.4. 3 w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiany okre¶lone w ust. 184.1 do 18.4.3 bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 18.5 W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 18.4.1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy. 18.6 W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 18.4.2 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie akceptowa³, kosztów wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, w szczególno¶ci koszty podwy¿szenia wynagrodzenia w kwocie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ p³acy minimalnej. 18.7 W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 18.4.3 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 18.4.3 niniejszego paragrafu na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 18.4.3 niniejszego paragrafu. 18.8 Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn okre¶lonych w ust. 18.4.1 do 18.4.3 obejmowaæ, bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê i sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano. 18.9 Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 18.4 niniejszego paragrafu na zmianê wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego. 18.10 Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 18.11 W sprawach nieuregulowanych niniejszym paragrafem zastosowanie znajduj± przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych reguluj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w tym przepisy umo¿liwiaj±ce dokonywanie nieistotnych zmian umowy. 18.12 Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ przygotowana w jêzyku polskim. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ przet³umaczone na jêzyk polski przez wykonawcê
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Czê¶æ 1 - zakup paliwa p³ynnego w stacjach paliw do karetek, ³odzi ratowniczej i pojazdów s³u¿bowych w roku 2018 przez Oddzia³ w P³ocku; |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09100000-0, 09134100-8, 09132100-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 289613,82
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto 1 litra oleju napedowego | 50,00 |
| Cena brutto 1 litra benzyny bezo³owiowej | 10,00 |
| Wysoko¶æ udzielonego opustu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | zakup paliwa p³ynnego w stacjach paliw do karetki w Podstacji Wyszogród |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09100000-0, 09134100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 37154,47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto 1 litra oleju napêdowego | 60,00 |
| Wysoko¶æ udzielonego opustu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | zakup paliwa p³ynnego w stacjach paliw do karetki w Podstacji G±bin, |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09100000-0, 09134100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 42914,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto 1 litra oleju napedowego | 60,00 |
| Wysoko¶æ udzielonego opustu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | zakup paliwa p³ynnego w stacjach paliw do karetk w Oddziale Gostynin, |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09100000-0, 09134100-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 63853,66
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena brutto 1 litra oleju napêdowego | 60,00 |
| Wysoko¶æ udzielonego opustu | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonywanie czynno¶ci weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno ¿yj±cych (dzikich) i samic psów/kotów w³a¶cicielskich Gminy Miasto P³ock
- Dostawa akcesoriów i sprzêtu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa wyposa¿enia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Zakup sprzêtu in¿ynieryjno-saperskiego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szko³y poprzez rozbudowê i przebudowê istniej±cych budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego oraz tankowanie pojazdów i sprzêtu w benzynê bezo³owiow± z dystrybutorów na potrzeby w³asne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw p³ynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana ¯abiñskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego do gara¿owej stacji paliw zamawiaj±cego o pojemno¶ci 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciek³ych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urz±dzeñ jedn. organ. powiatu olsztyñskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw p³ynnych dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW I SPRZÊTÓW, EKSPLOATOWANYCH PRZEZ ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KLIMONTOWIE NA 2026 r. DOKONYWANY NA PODSTAWIE DOSTARCZONYCH ZAMÓWIEÑ
wiêcej: Paliwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





