eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Wykonanie kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III Klasy na obszarze gmin. Sławno, Drzewica, Mniszków powiatu opoczyńskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Opoczno: Wykonanie kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III Klasy na obszarze gmin. Sławno, Drzewica, Mniszków powiatu opoczyńskiego
Numer ogłoszenia: 61840 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 31977 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, fax 044 7361500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III Klasy na obszarze gmin. Sławno, Drzewica, Mniszków powiatu opoczyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia. 2. Warunki techniczne Dotyczące wykonania kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy III klasy na obszarze gmin Sławno, Mniszków i Drzewica. W niniejszych warunkach technicznych przez: Inspektora Kontroli rozumie się osobę wykonującą czynności kontrolne dotyczące całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy III klasy na obszarze gmin Sławno, Mniszków i Drzewica. Wykonawcę rozumie się Wykonawców umów ZP/02/2008 z dnia 29.01.2008r. i ZP/03/2008 z dnia 29.01.2008 r., czyli firmy odpowiedzialne za utworzenie, zgodnie z otrzymanymi do w/w umów warunkami technicznymi operatów technicznych. 2.1 Inspektor Kontroli , skontroluje poprawność wykonania przez Wykonawcę prac, zleconych na podstawie umów ZP/02/2008, ZP/03/2008 zgodnie z dołączonymi do w/w umowy warunkami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i standardami geodezyjnymi. Kontrola obejmuje dwie części zlecenia, każda z nich podzielona jest na dwa etapy wykonania prac. 2.2 Inspektor Kontroli dokona kontroli operatów technicznych. 2.3 Przedmiotem zamówienia jest między innymi poprawność wykonania czynności technicznych i administracyjnych mających na celu: a) przeprowadzenie analizy oceny istniejących materiałów b) wykonanie inwentaryzacji istniejących punktów c) wykonanie projektu technicznego d) stabilizacja punktów i wykonanie opisów topograficznych e) wykonanie pomiaru; wyrównanie sieci i wyznaczanie wysokości punktów dla wszystkich punktów (wykorzystanych i nowozałożonych) f) przekazanie znaków pod ochronę g) aktualizację Banku Osnów h) przeliczenie z układu współrzędnych 1965 na układ 2000 2.4 Inspektor Kontroli, dokona pomiaru kontrolnego w terenie, zwłaszcza w sytuacji konfliktu Inspektora Kontroli z Wykonawcą bądź z Zamawiającym lub jeśli wynikną niejasności po sporządzeniu projektu technicznego. Z czynności pomiaru kontrolnego należy przedstawić szkice i dzienniki pomiaru. 2.5 Inspektor Kontroli sprawdzi poprawność kompletowania operatów technicznych, ich zawartość oraz uzupełnienie mapy syt - wys. w skali 1:500 i 1 : 1000 nowozałożonymi punktami osnowy. 2.6 Inspektor Kontroli uzgadnia z Wykonawcą szczegółowe zasady wykonania prac poprzez wpisy w Dzienniku Robót informując o tym PODGiK. 2.7 Inspektor Kontroli może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonywać czynności kontrolnych w dowolnym momencie wykonywania prac. 2.8 Inspektor Kontroli sprawdza poprawność wykorzystania materiałów archiwalnych, prawidłowość dokonania analiz. 2.9 Inspektor Kontroli przeprowadzi w/w prace przy użyciu sprzętu własnego w terenie w siedzibie własnej bądź u Zamawiającego przy ul. Rolnej 6. 2.10 Wykonawca dokona kontroli na podstawie pisemnego upoważnienia Starosty z § 9 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych , a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz z dnia 16 lipca 2001 r. 2.11 Inspektor kontroli jest zobowiązany do koordynowania obiegu dokumentów (Inspektor Kontroli - Wykonawca - PODGiK). Czuwa nad dokonywaniem wpisów, świadczących o przekazywaniu między w/w operatów. 2.12 Przekazywanie dokumentacji i protokołów kontroli pomiędzy Wykonawcą a Inspektorem Kontroli następuje w siedzibie Zamawiającego. Terminy ustala i zawiadamia o nich Inspektor Kontroli. 2.13 Inspektor Kontroli sporządzi 2 komplety szczegółowej dokumentacji kontrolnej z adnotacjami do poprawy, do przyjęcia z datami i podpisami. 2.14 Wyniki każdej kontroli Inspektor Kontroli przekazuje Zamawiającemu najpóźniej 6 dnia roboczego od momentu wpływu operatu do PODGiK. Inspektor Kontroli oddzielnie dla części I i dla części II oraz oddzielnie dla etapu I i II obu części zamówienia, stwierdza czy dokumentacja nadaje się do przyjęcia do zasobu. 2.15 Zamawiający zapewni Inspektorowi Kontroli wgląd do materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w tym bazy graficznej i opisowej. Inspektor Kontroli wnosi opłatę za wgląd do materiałów zasobu dla celów związanych z wykonaniem prac związanych z wykonaniem prac geodezyjnych niepodlegających obowiązkowi zgłaszania, zgodnie ze stawką, o której mowa w załączniku Nr 1, tabela III pkt. 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego z dnia 19 lutego 2004 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56900 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-GEO Tomasz Zasowski, Radzanów, Młode Dolne 47, 26-807 Radzanów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 56900.00
  • Oferta z najniższą ceną: 56900.00 / oferta z najwyższą ceną: 56900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.