eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Wykonanie kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze gmin Sławno, Drzewica, Mniszków powiatu opoczyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Opoczno: Wykonanie kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze gmin Sławno, Drzewica, Mniszków powiatu opoczyńskiego
Numer ogłoszenia: 31977 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, fax 044 7361500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej III klasy na obszarze gmin Sławno, Drzewica, Mniszków powiatu opoczyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia. 2. Warunki techniczne Dotyczące wykonania kontroli całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy III klasy na obszarze gmin Sławno, Mniszków i Drzewica. W niniejszych warunkach technicznych przez: Inspektora Kontroli rozumie się osobę wykonującą czynności kontrolne dotyczące całości prac związanych z modernizacją szczegółowej poziomej osnowy III klasy na obszarze gmin Sławno, Mniszków i Drzewica. Wykonawcę rozumie się Wykonawców umów ZP/02/2008 z dnia 29.01.2008r. i ZP/03/2008 z dnia 29.01.2008 r., czyli firmy odpowiedzialne za utworzenie, zgodnie z otrzymanymi do w/w umów warunkami technicznymi operatów technicznych. 2.1 Inspektor Kontroli , skontroluje poprawność wykonania przez Wykonawcę prac, zleconych na podstawie umów ZP/02/2008, ZP/03/2008 zgodnie z dołączonymi do w/w umowy warunkami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami i standardami geodezyjnymi. Kontrola obejmuje dwie części zlecenia, każda z nich podzielona jest na dwa etapy wykonania prac. 2.2 Inspektor Kontroli dokona kontroli operatów technicznych. 2.3 Przedmiotem zamówienia jest między innymi poprawność wykonania czynności technicznych i administracyjnych mających na celu: a) przeprowadzenie analizy oceny istniejących materiałów b) wykonanie inwentaryzacji istniejących punktów c) wykonanie projektu technicznego d) stabilizacja punktów i wykonanie opisów topograficznych e) wykonanie pomiaru; wyrównanie sieci i wyznaczanie wysokości punktów dla wszystkich punktów (wykorzystanych i nowozałożonych) f) przekazanie znaków pod ochronę g) aktualizację Banku Osnów h) przeliczenie z układu współrzędnych 1965 na układ 2000 2.4 Inspektor Kontroli, dokona pomiaru kontrolnego w terenie, zwłaszcza w sytuacji konfliktu Inspektora Kontroli z Wykonawcą bądź z Zamawiającym lub jeśli wynikną niejasności po sporządzeniu projektu technicznego. Z czynności pomiaru kontrolnego należy przedstawić szkice i dzienniki pomiaru. 2.5 Inspektor Kontroli sprawdzi poprawność kompletowania operatów technicznych, ich zawartość oraz uzupełnienie mapy syt - wys. w skali 1:500 i 1 : 1000 nowozałożonymi punktami osnowy. 2.6 Inspektor Kontroli uzgadnia z Wykonawcą szczegółowe zasady wykonania prac poprzez wpisy w Dzienniku Robót informując o tym PODGiK. 2.7 Inspektor Kontroli może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonywać czynności kontrolnych w dowolnym momencie wykonywania prac. 2.8 Inspektor Kontroli sprawdza poprawność wykorzystania materiałów archiwalnych, prawidłowość dokonania analiz. 2.9 Inspektor Kontroli przeprowadzi w/w prace przy użyciu sprzętu własnego w terenie w siedzibie własnej bądź u Zamawiającego przy ul. Rolnej 6. 2.10 Wykonawca dokona kontroli na podstawie pisemnego upoważnienia Starosty z § 9 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych , a także ogólnych warunków umów o udostępnienie tych baz z dnia 16 lipca 2001 r. 2.11 Inspektor kontroli jest zobowiązany do koordynowania obiegu dokumentów (Inspektor Kontroli - Wykonawca - PODGiK). Czuwa nad dokonywaniem wpisów, świadczących o przekazywaniu między w/w operatów. 2.12 Przekazywanie dokumentacji i protokołów kontroli pomiędzy Wykonawcą a Inspektorem Kontroli następuje w siedzibie Zamawiającego. Terminy ustala i zawiadamia o nich Inspektor Kontroli. 2.13 Inspektor Kontroli sporządzi 2 komplety szczegółowej dokumentacji kontrolnej z adnotacjami do poprawy, do przyjęcia z datami i podpisami. 2.14 Wyniki każdej kontroli Inspektor Kontroli przekazuje Zamawiającemu najpóźniej 6 dnia roboczego od momentu wpływu operatu do PODGiK. Inspektor Kontroli oddzielnie dla części I i dla części II oraz oddzielnie dla etapu I i II obu części zamówienia, stwierdza czy dokumentacja nadaje się do przyjęcia do zasobu. 2.15 Zamawiający zapewni Inspektorowi Kontroli wgląd do materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w tym bazy graficznej i opisowej. Inspektor Kontroli wnosi opłatę za wgląd do materiałów zasobu dla celów związanych z wykonaniem prac związanych z wykonaniem prac geodezyjnych niepodlegających obowiązkowi zgłaszania, zgodnie ze stawką, o której mowa w załączniku Nr 1, tabela III pkt. 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego z dnia 19 lutego 2004 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 1.1Potencjał kadrowy a)Wykonawca musi posiadać uprawnienia w zakresie nr 3 - geodezyjne pomiary podstawowe 1.2Doświadczenie zawodowe a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat był Inspektorem kontroli bądź Wykonawcą zadania: zakładanie lub modernizacja osnów geodezyjnych poziomych I i II lub III klasy oraz przeliczenia osnowy poziomowej III klasy z układu współrzędnych 1965 na układ 2000 2 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez ocenę dokumentów, oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr l do SIWZ 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - wg załącznika nr 2 SIWZ. 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4 Uprawnienia z zakresie nr 3 - geodezyjne pomiary podstawowe. Potencjał kadrowy Do oferty należy załączyć kopię w/w uprawnień. 5 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców (Doświadczenie zawodowe), wg załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie (min.1).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie 26 - 300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - biuro podawcze lub na adres Starostwo Powiatowe w Opocznie 26 - 300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.