eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onowo Pomorskie"Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-10-31



Og³oszenie nr 617371-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000, ul. ul. G³ówna  28 , 87-330  Jab³onowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 56 6976800, e-mail zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks 56 6979001.
Adres strony internetowej (URL): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://jablonowo.biuletyn.net/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y dostarczyæ do sekretariatu Zamawiaj±cego w formie pisemnej osobi¶cie lub za pomoc± pos³añca lub operatora pocztowego.
Adres:
Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, woj. Kujawsko - Pomorskie, pokój nr 10


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady"
Numer referencyjny: IIPP.271.1.2.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady, po³o¿onej na terenie gminy Jab³onowo Pomorskie, obrêb 10 Konojady. Przebudowa bêdzie polega³a na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni (warstwy ¶cieralnej i wi±¿±cej) oraz przebudowy zjazdów zgodnie z poni¿szym: 1) Czê¶æ I "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady - etap I". Szczegó³ow± dokumentacjê techniczn± opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikacjê Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Szeroko¶æ jezdni w obrêbie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szeroko¶ci 0,30 m - 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowañ i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubo¶ci 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z now± nawierzchni± bitumiczn±. Oczyszczenie i odtworzenie przydro¿nych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysoko¶ci istniej±cych jezdni. Roboty ziemne ograniczaj± siê do porz±dkowania terenu wokó³ jezdni. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D - dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) d³ugo¶æ 800 mb, d) jezdnia: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubo¶ci 4 cm, warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubo¶ci 4 cm, geosiatka zbrojona z w³ókien szklanych i wêglowych, warstwa wyrównawczo-profiluj±ca z mieszanki mineralno-bitumicznej o ¶red. Grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm, f) nawierzchnia doj¶cia do posesji: kostka betonowa o grubo¶ci 6 cm, g) powierzchnia jezdni - 4000,00 m2 , h) powierzchnia zjazdów - 284,50 m2 , i) powierzchnia doj¶cia do posesji - 7,00 m2 , j) prêdko¶æ projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szeroko¶æ jezdni - 5,00 m, b) promienie ³uków poziomych - brak, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm (warstwa ¶cieralna), d) spadki poprzeczne - daszkowe 2%, Parametry doj¶æ do posesji: a) szeroko¶æ 0,90 - 1,20 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubo¶ci 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne w kierunku jezdni oraz na pas zieleni, d) obrze¿a betonowe 8x30 cm na ³awie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szeroko¶æ 4,00 - 7,50 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm, c) zjazdy nale¿y wykonaæ do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szeroko¶æ poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci 15 cm 2) Czê¶æ II "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady - etap II". Szczegó³ow± dokumentacjê techniczn± opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikacjê Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w za³±czniku nr 2A do SIWZ. Szeroko¶æ jezdni w obrêbie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szeroko¶ci 0,30 m - 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowañ i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubo¶ci 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z now± nawierzchni± bitumiczn±. Oczyszczenie i odtworzenie przydro¿nych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysoko¶ci istniej±cych jezdni. Roboty ziemne ograniczaj± siê do porz±dkowania terenu wokó³ jezdni. Nale¿y wykonaæ wycinkê drzew koliduj±cych z projektowan± przebudow± drogi w miejscu projektowanej zatoki autobusowej. Minimalne pochylenie pod³u¿ne 0,31%, maksymalne 3,28%. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D - dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) d³ugo¶æ 770 mb, d) jezdnia: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubo¶ci 4 cm, warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubo¶ci 4 cm, geosiatka zbrojona z w³ókien szklanych i wêglowych, warstwa wyrównawczo-profiluj±ca z mieszanki mineralno-bitumicznej o ¶red. grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubo¶ci 4 cm, warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubo¶ci 4 cm, f) nawierzchnia zatoki autobusowej: kostka betonowa o grubo¶ci 8 cm (warstwa ¶cieralna), g) nawierzchnia chodnika: kostka betonowa o grubo¶ci 6 cm, h) powierzchnia jezdni - 3 945,00 m2 , i) powierzchnia zatoki autobusowej- 125,00 m2, j) powierzchnia chodnika - 90,00 m2, k) powierzchnia zjazdów - 160,00 m2 , l) prêdko¶æ projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szeroko¶æ jezdni - 5,00 m, b) promienie ³uków poziomych - R=3; 4; 6; 10 m, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm (warstwa ¶cieralna), d) spadki poprzeczne - daszkowe 2% i jednostronne na ³ukach 2%, Parametry zatoki autobusowej: a) szeroko¶æ zatoki: 3,00 m, b) promienie ³uków poziomych - R=30 m, c) nawierzchnia z kostki betonowej o grubo¶ci 8 cm (warstwa ¶cieralna), przy peronie obramowanie krawê¿nikiem betonowym 15x30 cm na ³awie betonowej z oporem C 12/15, wysokie +12 cm oraz krawê¿nik najazdowy 15x22 cm przy krawêdzi jezdni wysoki + 3 cm, d) spadki poprzeczne jednostronne 2% do jezdni, Parametry ci±gów pieszych (chodników): a) szeroko¶æ chodników 1,50 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubo¶ci 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne do jezdni oraz na pas zieleni, d) wielko¶æ spadków 2%, e) obrze¿a betonowe 8x30 cm na ³awie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szeroko¶æ 3,00 - 5,40 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm, c) zjazdy nale¿y wykonaæ do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szeroko¶æ poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci 15 cm UWAGA - Przedmiary robót, ujête w dokumentacji technicznej dla czê¶ci I oraz dla czê¶ci II przedmiotowego zamówienia, stanowi± jedynie informacje dodatkowe dla Wykonawcy, m.in. w celu opracowania kosztorysu ofertowego. 2. Kod i nazwa zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg, 45233140-2 roboty drogowe, 45233226-9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne. 3. Wykonawca, z którym Zamawiaj±cy zawrze umowê na realizacjê przedmiotowego zamówienia, zobowi±zany bêdzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, ko³owego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Przy czym obowi±zkiem Wykonawcy bêdzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty bêd±ce wynikiem ww. uzgodnieñ i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzglêdniaæ bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 4. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest: 1) wykonaæ przedmiot zamówienia zgodnie z opracowan± dokumentacj± techniczn± w³a¶ciw± dla danej czê¶ci przedmiotowego zamówienia; 2) u¿yæ materia³ów nowych, gwarantuj±cych jako¶æ techniczn± nie gorsz± ni¿ okre¶lona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedz± techniczn±, obowi±zuj±cymi normami, dokumentacj± projektow±, umow± oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiaj±cym oraz z inspektorem nadzoru, je¶li zostanie wyznaczony, 4) zastosowaæ materia³y i urz±dzenia odpowiadaj±ce deklaracjom zgodno¶ci z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na ¿±danie Zamawiaj±cego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodniæ, ¿e zastosowane materia³y odpowiadaj± normom okre¶lonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleñ na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodno¶ci itp. 5. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy w³asne (np. pochodzenie, producent) maj± wy³±cznie charakter przyk³adowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów, produktów, urz±dzeñ, wyposa¿enia, dlatego nale¿y je rozpatrywaæ ³±cznie z wyrazem równowa¿ny, o ile zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych poprzez wskazanie przez Wykonawcê np. nazw w³asnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwi±zania bêd± mia³y te same cechy funkcjonalne i których jako¶æ nie bêdzie gorsza od jako¶ci okre¶lonej w dokumentacji technicznej. Rozwi±zania równowa¿ne musz± odpowiadaæ wymaganiom przepisów prawa dotycz±cych przedmiotu zamówienia. Mo¿liwo¶æ zastosowania rozwi±zañ równowa¿nych bêdzie uzale¿niona od ich zgodno¶ci z parametrami okre¶lonymi w projekcie oraz akceptacji inspektora nadzoru. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone w SIWZ i jej za³±cznikach. 7. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu inwestycji na przysz³ym placu robót, dziêki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbêdne do w³a¶ciwego przygotowania oferty. W celu udzia³u w wizji lokalnej Wykonawcy zobowi±zani s± do zg³oszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania siê z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII SIWZ, danych osób, które wezm± udzia³ w ww. wizji. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci dotycz±cych tre¶ci SIWZ, a w trakcie wizji nie bêdzie udziela³ ¿adnych odpowiedzi na pytania dotycz±ce tre¶ci SIWZ. 8. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-wcy (o ile bêd± realizowali niniejsze zamówienie) zatrudnia³/-li na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) wszystkie osoby wykonuj±ce roboty drogowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia chyba, ¿e z odrêbnych przepisów prawa wynika, ¿e osoby te nie musz± byæ zatrudnione na umowê o pracê. 9. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesi±ce licz±c od daty podpisania protoko³u koñcowego. Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 24 miesi±ce oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 11. Uproszczony kosztorys ofertowy bêdzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta oka¿e siê najkorzystniejsza i zostanie przed³o¿ony Zamawiaj±cemu w ci±gu 7 dni, liczonych od dnia nastêpnego po dniu zawarcia umowy. Cena brutto w kosztorysie musi byæ to¿sama z cen± brutto wskazan± w ofercie Wykonawcy. Kosztorys musi uwzglêdniaæ wszystkie czynno¶ci, wymagania i badania sk³adaj±ce siê na nale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacj± techniczn±, któr± stanowi za³±cznik nr 2 i lub za³±cznik nr 2A do SIWZ, w tym koszty robocizny, warto¶æ zakupionych i zu¿ytych materia³ów, warto¶æ pracy sprzêtu, ryzyko, podatki itp. 12. Na realizacjê niniejszego zamówienia, Zamawiaj±cy z³o¿y³ wniosek o dofinansowanie zadania ze ¶rodków Funduszu Dróg Samorz±dowych zgodnie z ustaw± z dnia 23.10.2018 r. o Funduszu Dróg Samorz±dowych (Dz. U. 2018 r., poz. 2161 ze zm.).

II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233140-2
45233226-9
45111200-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-09-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30 wrze¶nia 2020 r., z zastrze¿eniem, ¿e: prace przygotowawcze i pomiarowe przy realizacji czê¶ci 1 oraz czê¶ci 2 przedmiotowego zamówienia rozpoczn± siê najpó¼niej w grudniu 2019 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) posiada do¶wiadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ w sposób nale¿yty, co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± budowê, przebudowê lub remont drogi o nawierzchni: bitumicznej lub z betonu asfaltowego lub z mieszanki mineralno-bitumicznej, o warto¶ci pojedynczej umowy nie mniejszej ni¿ 300.000,00 z³ brutto.Je¿eli Wykonawca wykona³ zamówienie w walutach obcych Zamawiaj±cy przeliczy ich warto¶æ przyjmuj±c ¶redni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych; b) bêdzie dysponowa³ w realizacji przedmiotowego zamówienia co najmniej jedn± osob±, wykonuj±c± zadania kierownika budowy, która bêdzie posiada³a: o uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie oraz co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy; lub o inne wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, oraz co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy; c) bêdzie dysponowa³, co najmniej po jednej sztuce, nastêpuj±cymi narzêdziami (urz±dzeniami): o uk³adark± mas bitumicznych, o walcem stalowym, o zagêszczark± lub p³yt± wibracyjn±.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy): 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; 3) W przypadku Wykonawcy, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ zamiast dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 1, dostarczenia dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e: o nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument/-y potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu. o Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy): 1) dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: nie dotyczy. 2) Dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: o wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. Dowodami s±: referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. o wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za (...) kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ; o wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wraz z ofert±, której wzór stanowi za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ, nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: 1) Wykonawcy: a) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ; b) pe³nomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca sk³ada ofertê przez ustanowionego pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty, sk³adania o¶wiadczeñ i zaci±gania zobowi±zañ w imieniu Wykonawcy; c) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: o zamieszcza informacje dotycz±ce tych podmiotów w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, o do³±cza zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia, którego wzór stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ. Zobowi±zanie podpisuje osoba uprawniona, tj. wskazana w rejestrze lub pe³nomocnictwie, do reprezentacji podmiotu, który udostêpnia zasoby. d) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia: a) pe³nomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy, w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie (np. uczestników konsorcjum, spó³ki cywilne); b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, dotycz±ce braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ; O¶wiadczenie, o którym mowa w lit. b) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej http://jablonowo.biuletyn.net informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Dopuszcza siê z³o¿enie o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej ju¿ na etapie sk³adania ofert, je¶li Wykonawca nie przynale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej. 3. W przypadku, gdy ofertê sk³ada konsorcjum, Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty odpowiednie pe³nomocnictwo(a) udzielone przez uczestników konsorcjum, a w przypadku, gdy do realizacji przedmiotowego zamówienia zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców b±d¼ stosown± umowê 4. Zaleca siê do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie dotycz±ce ochrony danych osobowych, zgodne ze wzorem za³±cznika nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie ze wzorem umowy - za³±cznik nr 10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie jest: Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie; 2. inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Daniel Mierzyñski, kontakt: danielmierzynski@bodo24.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej "ustawa" oraz art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu przetwarzania niezbêdnego do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej administratorowi, zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorz±dzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 506ze zm.); 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8, art. 96 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (tekst jedn. dz. u. z 2019 r. poz. 1429); 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres co najmniej: 5 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku uniewa¿nienia postêpowania), 10 lat liczonych od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (w przypadku zawarcia umowy na realizacjê zamówienia), tj. zgodnie z obowi±zuj±cym Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, a je¿eli zamówienie publiczne by³o w ca³o¶ci lub w czê¶ci finansowane ze ¶rodków europejskich, okres przechowywania dokumentacji okre¶la w³a¶ciwa Instytucja Wdra¿aj±ca/Zarz±dzaj±ca; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady - etap I",
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady, po³o¿onej na terenie gminy Jab³onowo Pomorskie, obrêb 10 Konojady. Przebudowa bêdzie polega³a na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni (warstwy ¶cieralnej i wi±¿±cej) oraz przebudowy zjazdów zgodnie z poni¿szym: 1) Czê¶æ I "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady - etap I". Szczegó³ow± dokumentacjê techniczn± opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikacjê Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Szeroko¶æ jezdni w obrêbie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szeroko¶ci 0,30 m - 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowañ i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubo¶ci 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z now± nawierzchni± bitumiczn±. Oczyszczenie i odtworzenie przydro¿nych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysoko¶ci istniej±cych jezdni. Roboty ziemne ograniczaj± siê do porz±dkowania terenu wokó³ jezdni. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D - dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) d³ugo¶æ 800 mb, d) jezdnia: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubo¶ci 4 cm, warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubo¶ci 4 cm, geosiatka zbrojona z w³ókien szklanych i wêglowych, warstwa wyrównawczo-profiluj±ca z mieszanki mineralno-bitumicznej o ¶red. Grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm, f) nawierzchnia doj¶cia do posesji: kostka betonowa o grubo¶ci 6 cm, g) powierzchnia jezdni - 4000,00 m2 , h) powierzchnia zjazdów - 284,50 m2 , i) powierzchnia doj¶cia do posesji - 7,00 m2 , j) prêdko¶æ projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szeroko¶æ jezdni - 5,00 m, b) promienie ³uków poziomych - brak, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm (warstwa ¶cieralna), d) spadki poprzeczne - daszkowe 2%, Parametry doj¶æ do posesji: a) szeroko¶æ 0,90 - 1,20 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubo¶ci 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne w kierunku jezdni oraz na pas zieleni, d) obrze¿a betonowe 8x30 cm na ³awie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szeroko¶æ 4,00 - 7,50 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm, c) zjazdy nale¿y wykonaæ do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szeroko¶æ poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci 15 cm
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6, 45233140-2, 45233226-9, 45111200-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiaj±cy wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30 wrze¶nia 2020 r., z zastrze¿eniem, ¿e: prace przygotowawcze i pomiarowe przy realizacji czê¶ci 1 oraz czê¶ci 2 przedmiotowego zamówienia rozpoczn± siê najpó¼niej w grudniu 2019 r.


Czê¶æ nr: 2Nazwa: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady - etap II"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ II "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Konojady - etap II". Szczegó³ow± dokumentacjê techniczn± opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikacjê Techniczn± Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w za³±czniku nr 2A do SIWZ. Szeroko¶æ jezdni w obrêbie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szeroko¶ci 0,30 m - 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowañ i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubo¶ci 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z now± nawierzchni± bitumiczn±. Oczyszczenie i odtworzenie przydro¿nych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysoko¶ci istniej±cych jezdni. Roboty ziemne ograniczaj± siê do porz±dkowania terenu wokó³ jezdni. Nale¿y wykonaæ wycinkê drzew koliduj±cych z projektowan± przebudow± drogi w miejscu projektowanej zatoki autobusowej. Minimalne pochylenie pod³u¿ne 0,31%, maksymalne 3,28%. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D - dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) d³ugo¶æ 770 mb, d) jezdnia: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubo¶ci 4 cm, warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubo¶ci 4 cm, geosiatka zbrojona z w³ókien szklanych i wêglowych, warstwa wyrównawczo-profiluj±ca z mieszanki mineralno-bitumicznej o ¶red. grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubo¶ci 4 cm, warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubo¶ci 4 cm, f) nawierzchnia zatoki autobusowej: kostka betonowa o grubo¶ci 8 cm (warstwa ¶cieralna), g) nawierzchnia chodnika: kostka betonowa o grubo¶ci 6 cm, h) powierzchnia jezdni - 3 945,00 m2 , i) powierzchnia zatoki autobusowej- 125,00 m2, j) powierzchnia chodnika - 90,00 m2, k) powierzchnia zjazdów - 160,00 m2 , l) prêdko¶æ projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szeroko¶æ jezdni - 5,00 m, b) promienie ³uków poziomych - R=3; 4; 6; 10 m, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm (warstwa ¶cieralna), d) spadki poprzeczne - daszkowe 2% i jednostronne na ³ukach 2%, Parametry zatoki autobusowej: a) szeroko¶æ zatoki: 3,00 m, b) promienie ³uków poziomych - R=30 m, c) nawierzchnia z kostki betonowej o grubo¶ci 8 cm (warstwa ¶cieralna), przy peronie obramowanie krawê¿nikiem betonowym 15x30 cm na ³awie betonowej z oporem C 12/15, wysokie +12 cm oraz krawê¿nik najazdowy 15x22 cm przy krawêdzi jezdni wysoki + 3 cm, d) spadki poprzeczne jednostronne 2% do jezdni, Parametry ci±gów pieszych (chodników): a) szeroko¶æ chodników 1,50 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubo¶ci 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne do jezdni oraz na pas zieleni, d) wielko¶æ spadków 2%, e) obrze¿a betonowe 8x30 cm na ³awie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szeroko¶æ 3,00 - 5,40 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubo¶ci 4 cm, c) zjazdy nale¿y wykonaæ do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szeroko¶æ poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o grubo¶ci 15 cm
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233120-6, 45233140-2, 45233226-9, 45111200-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiaj±cy wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 30 wrze¶nia 2020 r., z zastrze¿eniem, ¿e: prace przygotowawcze i pomiarowe przy realizacji czê¶ci 1 oraz czê¶ci 2 przedmiotowego zamówienia rozpoczn± siê najpó¼niej w grudniu 2019 r.






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.