To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-13
Ogłoszenie nr 510273350-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.
Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617371-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111843100000,
ul. ul. Główna
28,
87-330
Jabłonowo Pomorskie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6976800, e-mail
zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl, faks
56 6979001.
Adres strony internetowej (url): www.jablonowopomorskie.pl ; http://jablonowo.biuletyn.net/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IIPP.271.1.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady, położonej na terenie gminy Jabłonowo Pomorskie, obręb 10 Konojady. Przebudowa będzie polegała na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni (warstwy ścieralnej i wiążącej) oraz przebudowy zjazdów zgodnie z poniższym: 1) Część I "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady - etap I". Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. Szerokość jezdni w obrębie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szerokości 0,30 m - 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowań i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubości 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z nową nawierzchnią bitumiczną. Oczyszczenie i odtworzenie przydrożnych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysokości istniejących jezdni. Roboty ziemne ograniczają się do porządkowania terenu wokół jezdni. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D - dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) długość 800 mb, d) jezdnia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubości 4 cm, geosiatka zbrojona z włókien szklanych i węglowych, warstwa wyrównawczo-profilująca z mieszanki mineralno-bitumicznej o śred. Grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, f) nawierzchnia dojścia do posesji: kostka betonowa o grubości 6 cm, g) powierzchnia jezdni - 4000,00 m2 , h) powierzchnia zjazdów - 284,50 m2 , i) powierzchnia dojścia do posesji - 7,00 m2 , j) prędkość projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szerokość jezdni - 5,00 m, b) promienie łuków poziomych - brak, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), d) spadki poprzeczne - daszkowe 2%, Parametry dojść do posesji: a) szerokość 0,90 - 1,20 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne w kierunku jezdni oraz na pas zieleni, d) obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szerokość 4,00 - 7,50 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, c) zjazdy należy wykonać do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szerokość poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm 2) Część II "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady - etap II". Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia w tym: projekt budowlany, przedmiar robót, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) oraz parametry techniczne drogi zawarto w załączniku nr 2A do SIWZ. Szerokość jezdni w obrębie projektowanej przebudowy 4,5 m - 5,00 m, nawierzchnia asfaltowa, z poboczami gruntowymi o szerokości 0,30 m - 0,50 m i odwodnieniem powierzchniowym. Zjazdy indywidualne i publiczne do zabudowań i na pola uprawne gruntowe i betonowe. Wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego o grubości 8 cm. Poszerzenie jezdni do 5,00 m z nową nawierzchnią bitumiczną. Oczyszczenie i odtworzenie przydrożnych rowów celem odwodnienia korpusu drogi. Budowa nie wymaga znacznej zmiany wysokości istniejących jezdni. Roboty ziemne ograniczają się do porządkowania terenu wokół jezdni. Należy wykonać wycinkę drzew kolidujących z projektowaną przebudową drogi w miejscu projektowanej zatoki autobusowej. Minimalne pochylenie podłużne 0,31%, maksymalne 3,28%. Parametry techniczne drogi: a) klasa drogi D - dojazdowa, droga gminna, b) kategoria ruchu KR 2, c) długość 770 mb, d) jezdnia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubości 4 cm, geosiatka zbrojona z włókien szklanych i węglowych, warstwa wyrównawczo-profilująca z mieszanki mineralno-bitumicznej o śred. grub. 50-200 kg/m2 e) nawierzchnia zjazdów: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W o grubości 4 cm, f) nawierzchnia zatoki autobusowej: kostka betonowa o grubości 8 cm (warstwa ścieralna), g) nawierzchnia chodnika: kostka betonowa o grubości 6 cm, h) powierzchnia jezdni - 3 945,00 m2 , i) powierzchnia zatoki autobusowej- 125,00 m2, j) powierzchnia chodnika - 90,00 m2, k) powierzchnia zjazdów - 160,00 m2 , l) prędkość projektowa Vp=40 km/h Parametry geometryczne drogi: a) szerokość jezdni - 5,00 m, b) promienie łuków poziomych - R=3; 4; 6; 10 m, c) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), d) spadki poprzeczne - daszkowe 2% i jednostronne na łukach 2%, Parametry zatoki autobusowej: a) szerokość zatoki: 3,00 m, b) promienie łuków poziomych - R=30 m, c) nawierzchnia z kostki betonowej o grubości 8 cm (warstwa ścieralna), przy peronie obramowanie krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem C 12/15, wysokie +12 cm oraz krawężnik najazdowy 15x22 cm przy krawędzi jezdni wysoki + 3 cm, d) spadki poprzeczne jednostronne 2% do jezdni, Parametry ciągów pieszych (chodników): a) szerokość chodników 1,50 m, b) nawierzchnia z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm, c) spadki poprzeczne jednostronne do jezdni oraz na pas zieleni, d) wielkość spadków 2%, e) obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie betonowej z oporem C 12/15 posadowionych na podsypce cementowo-piaskowej, Parametry zjazdów: a) szerokość 3,00 - 5,40 m b) nawierzchnia z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, c) zjazdy należy wykonać do granicy pasa drogowego, Pobocza: a) szerokość poboczy 0,75 m, b) wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm UWAGA - Przedmiary robót, ujęte w dokumentacji technicznej dla części I oraz dla części II przedmiotowego zamówienia, stanowią jedynie informacje dodatkowe dla Wykonawcy, m.in. w celu opracowania kosztorysu ofertowego. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233120-6 roboty w zakresie budowy dróg, 45233140-2 roboty drogowe, 45233226-9 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych, 45111200-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 3. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia, zobowiązany będzie do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót, na podstawie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu. Przy czym obowiązkiem Wykonawcy będzie przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami i uzyskaniem zatwierdzenia. Wszelkie koszty będące wynikiem ww. uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca. Projekt tymczasowej organizacji ruchu musi uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania robót. 4. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną właściwą dla danej części przedmiotowego zamówienia; 2) użyć materiałów nowych, gwarantujących jakość techniczną nie gorszą niż określona w dokumentacji technicznej; 3) do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, umową oraz uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji zamówienia z Zamawiającym oraz z inspektorem nadzoru, jeśli zostanie wyznaczony, 4) zastosować materiały i urządzenia odpowiadające deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi, wskazanymi w dokumentacji technicznej. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca musi udowodnić, że zastosowane materiały odpowiadają normom określonym w projekcie, poprzez przedstawienie odpowiednich pozwoleń na ich zastosowanie, w tym atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności itp. 5. Podane w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od jakości określonej w dokumentacji technicznej. Rozwiązania równoważne muszą odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w projekcie oraz akceptacji inspektora nadzoru. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone w SIWZ i jej załącznikach. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu inwestycji na przyszłym placu robót, dzięki czemu pozyska dodatkowe informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia (w formie pisemnej lub elektronicznej) osobie uprawnionej do kontaktowania się z Wykonawcami, o której mowa w rozdziale VII SIWZ, danych osób, które wezmą udział w ww. wizji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ. 8. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca oraz podwykonawca/-wcy (o ile będą realizowali niniejsze zamówienie) zatrudniał/-li na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) wszystkie osoby wykonujące roboty drogowe w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia chyba, że z odrębnych przepisów prawa wynika, że osoby te nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę. 9. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 10. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 24 miesiące oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 11. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta okaże się najkorzystniejsza i zostanie przedłożony Zamawiającemu w ciągu 7 dni, liczonych od dnia następnego po dniu zawarcia umowy. Cena brutto w kosztorysie musi być tożsama z ceną brutto wskazaną w ofercie Wykonawcy. Kosztorys musi uwzględniać wszystkie czynności, wymagania i badania składające się na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, którą stanowi załącznik nr 2 i lub załącznik nr 2A do SIWZ, w tym koszty robocizny, wartość zakupionych i zużytych materiałów, wartość pracy sprzętu, ryzyko, podatki itp. 12. Na realizację niniejszego zamówienia, Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych zgodnie z ustawą z dnia 23.10.2018 r. o Funduszu Dróg Samorządowych (Dz. U. 2018 r., poz. 2161 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233226-9, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady - etap I" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
534301.77
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
673932.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca oświadczył w formularzu ofertowym, że zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie wszystkich części zamówienia oprócz wykonania nawierzchni bitumicznej, jednakże do chwili zamieszczenia niniejszego ogłoszenia nie dokonał wyboru podwykonawców. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Konojady - etap II" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
515810.64
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
739652.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca oświadczył w formularzu ofertowym, że zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie wszystkich części zamówienia oprócz wykonania nawierzchni bitumicznej, jednakże do chwili zamieszczenia niniejszego ogłoszenia nie dokonał wyboru podwykonawców. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Przeniesienie infrastruktury drogowej w zamian za stabilizacje osuwisk wraz z odbudową drogi gminnej ul. Jałowcowa w Dobczycach
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.