Og³oszenie z dnia 2018-09-13
Og³oszenie nr 616597-N-2018 z dnia 2018-09-13 r.
Gmina Stargard: Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grzêdzicach wraz z zagospodarowaniem terenu.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stargard, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Rynek Staromiejski
5
,
73110
Stargard, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
915 613 410, e-mail
sekretariat@gmina.stargard.pl, faks
915 613 411.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina.stargard.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.bip.gmina.stargard.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Pisemnie.
Adres:
Gmina Stargard, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grzêdzicach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer referencyjny:
GKI.271.92.2018.GCh
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Nazwa zamówienia: "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Grzêdzicach wraz z zagospodarowaniem terenu". 2. Przedmiot umowy zostanie wykonany w sposób umo¿liwiaj±cy oddanie w u¿ytkowanie pomieszczeñ w poni¿szych etapach: 1) budowa nowego obiektu szkolnego, 2) zagospodarowanie terenu dzia³ek szkolnych nr geod. 238/2,238/3, 3) przebudowa pomieszczeñ zwi±zanych ze zmian± przeznaczenia czê¶ci istniej±cych Pomieszczeñ szkolnych, 4) zagospodarowanie dz. nr geod.1/1, 375/9 i 246 (parking, zatoczka autobusowa, doj¶cia itp.) 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowê i rozbudowê budynku wraz z rozbudow± i przebudow± infrastruktury technicznej, instalacjami wewnêtrznymi, wykonanie utwardzeñ, o¶wietlenia i zagospodarowania terenu oraz terenów s±siaduj±cych do celów sportowo-rekreacyjnych i komunikacyjnych. Inwestycjê planuje siê na dzia³kach o nr ewid. 238/2, 238/3, 375/9, m. Grzêdzice, obrêb ewid. Grzêdzice, gm. Stargard, powiat stargardzki, województwo zachodniopomorskie. 4. Inwestorem jest Gmina Stargard, Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard 5. Etapowanie inwestycji. Inwestycja bêdzie wykonywana w okresie trzech kolejnych lat. Zgodnie z dokumentacj± projektow± zak³ada siê podzia³ na cztery etapy. Zak³ada siê, ¿e ka¿dy z etapów bêdzie realizowany w kolejnym roku pocz±wszy od 2018 r., a skoñczywszy na 2021 r.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45260000-0 |
45262300-0 |
45262311-0 |
45262350-0 |
45262310-0 |
45410000-4 |
45430000-0 |
45442100-8 |
45450000-8 |
45260000-7 |
45421100-5 |
45330000-9 |
45331100-7 |
45331000-6 |
45331220-4 |
45231300-8 |
45333000-0 |
45310000-3 |
45314320-0 |
45312200-9 |
45312100-8 |
45312000-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 4.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.Z.P. polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robot budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotem ewentualnego zamówienia bêdzie powtórzenie podobnych robót budowlanych jak roboty objête zakresem zamówienia podstawowego i zwi±zane z realizacj± tego zamówienia. Wielko¶æ lub zakres zamówienia: do 20 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-07-31
II.9) Informacje dodatkowe: ETAP I - od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2019 r. ETAP II - od 1 sierpnia 2019 r. do 31 maja 2020 r. ETAP III - od dnia 1 czerwca 2020 do dnia 15 marca 2021 r. ETAP IV - od 16 marca 2021 r. do 31 lipca 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jego ¶rednioroczny obrót w obszarze objêtym zamówieniem w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wyniós³ minimum 1.000.000,00 z³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci. 2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 500.000,00 z³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. 3. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± co najmniej 1.000.000,00 z³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców w ca³o¶ci.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ (zakoñczy³) z nale¿yt± staranno¶ci± jako wykonawca: - co najmniej jedn± robotê budowlan± obejmuj±c± swoim zakresem budowê lub/i przebudowê lub/i rozbudowê budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 4.000.000 z³ brutto i powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 750 m2, i kubaturze nie mniejszej ni¿ 8.000 m3 oraz - co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci co najmniej 4.000.000 z³ brutto polegaj±c± na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu dydaktycznego lub/i dydaktyczno-sportowego lub/i sportowego o powierzchni u¿ytkowej nie mniejszej ni¿ 750 m2 i kubaturze nie mniejszej ni¿ 8.000 m3. i przedstawi dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Zamawiaj±cy dopuszcza sytuacjê, w której wykonawca legitymuje siê do¶wiadczeniem obejmuj±cym jedn± robotê budowlan±, ale pod warunkiem, ¿e warto¶æ roboty wynosi co najmniej 7.000.000 z³ brutto i robota spe³nia wszystkie pozosta³e wymagania co do charakteru budynku, obiektu, powierzchni, kubatury. Przez pojêcie obiektu dydaktycznego Zamawiaj±cy rozumie budynek przeznaczony do pe³nienia funkcji dydaktycznej lub szkoleniowej, np. ¿³obek, przedszkole, szko³a, gimnazjum, uczelnia wy¿sza lub inny o¶rodek dydaktyczny lub szkoleniowy przeznaczony do celów dydaktycznych lub szkoleniowych, w tym warsztaty szkolne. Przez pojêcie obiektu sportowego Zamawiaj±cy rozumie budynek przeznaczony celom sportowym, np. hale sportowe, hale widowiskowo-sportowe, areny zadaszone, stadiony, boiska pi³karskie, boiska wielofunkcyjne i lekkoatletyczne, p³ywalnie kryte z czê¶ci± sportow± (boisko), baseny. Przez pojêcie budynku u¿yteczno¶ci publicznej Zamawiaj±cy rozumie budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny - zgodnie z zapisami §3 pkt.6 Rozporz±dzenia Ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422 z pó¼n. zm.). W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie, co oznacza, ¿e jeden wykonawca posiada do¶wiadczenie w zakresie budynku u¿yteczno¶ci publicznej, a drugi w zakresie obiektu dydaktycznego lub dydaktyczno-sportowego lub sportowego. 2. Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legitymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³: 1) Kierownikiem budowy, który posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych, oraz - do¶wiadczenie w pe³nieniu obowi±zków kierownika budowy przy realizacji min. jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy obiektu dydaktycznego lub/i dydaktyczno-sportowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 4.000.000 z³ brutto lub min. jednej roboty budowlanej w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 4.000.000 z³ brutto2) Kierownikiem robót sanitarnych, który posiada: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm) lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych. 3) Kierownikiem robót elektrycznych, który posiada: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm) lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych. 4) Kierownikiem robót drogowych, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm) lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane za granic± zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji. Oznacza to, ¿e wymaganiem Zamawiaj±cego jest dysponowanie zespo³em co najmniej czterech osób, z których ka¿da bêdzie pe³ni³a inn± funkcjê na budowie. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; b) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d)o¶wiadczenia dotycz±cego okoliczno¶ci wskazanych w art. 24 ust. 5 pkt 2, 4 i 8 p.z.p.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem, za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ten/ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który/którzy w ramach konsorcjum bêdzie/bêd± odpowiada³/odpowiadali za spe³nienie tego warunku. Przynajmniej jeden z cz³onków konsorcjum musi spe³niaæ przedmiotowy warunek w ca³o¶ci. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. b) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ten/ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który/którzy w ramach konsorcjum bêdzie/bêd± odpowiada³/odpowiadali za spe³nienie tego warunku. Warunek mo¿e byæ spe³niany ³±cznie przez cz³onków konsorcjum. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± co najmniej 1.000.000,00 z³. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ten/ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który/którzy w ramach konsorcjum bêdzie/bêd± odpowiada³/odpowiadali za spe³nienie tego warunku. Przynajmniej jeden z cz³onków konsorcjum musi spe³niaæ przedmiotowy warunek w ca³o¶ci. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane; W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em. e) wykazu osób,skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Propozycje tre¶ci o¶wiadczeñ, wykazów o jakich mowa w pkt 8.6.1 Zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcy w momencie wzywania do ich z³o¿enia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 100.000,00 z³ (s³ownie z³otych: sto tysiêcy z³otych 00/100). Pozosta³e informacje w SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Gwarancja Jako¶ci | 25,00 |
Do¶wiadczenie kierownika budowy | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z SIWZ (wzorem umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-28, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI STARGARD
- Wykonanie modernizacji 6 wolnych lokali socjalnych z podzia³em na dwa zadania
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego na potrzeby Zarz±du Dróg Powiatowych w Stargardzie
- "Sporz±dzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze gminy Stargard"
- Konserwacja miejskiego o¶wietlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w okresie od lipca 2025 do czerwca 2027 roku
- Wzmocnienie warstwy ¶cieralnej trzech rond oraz fragmentu ulicy Metalowej na terenie PPNT w Stargardzie
- ¦wiadczenie us³ug asysty technicznej, aktualizacji i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego ZSI Unisoft na potrzeby O¶rodka Sportu i Rekreacji OSiR Stargard Sp. z o.o. w Stargardzie
wiêcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeñ budynku Szko³y i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniej±cej instalacji d¼wiêkowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mo¶cice
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARA¯U W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIÑCA BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W £ASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Przebudowa ul. Rzemie¶lniczej w M³yñcu Pierwszym.
- Budowa zewnêtrznej instalacji gazowej wraz z monta¿em zewnêtrznego kot³a gazowego c.o. i komina w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Sierakowicach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach zarz±dzanych przez Tomaszowskie TBS Spó³ka z o.o.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.