Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Gdynia: Dostawa części zamiennych do samochodów, spr. nr 171/JW 4024/2008
Numer ogłoszenia: 61650 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4024, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6265076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do samochodów, spr. nr 171/JW 4024/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie do Jednostki Wojskowej 4024 w Gdyni. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający w toku sprawdzania ofert dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg kryterium spełnia / nie spełnia na druku ZP - 17, kolejno dla każdego z wymaganych warunków, oraz zgodności z treścią SIWZ. Zamawiający dokona w/w czynności wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust 3 u Pzp. 3. Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż), czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, itp. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodności oferty z treścią SIWZ, prowadzona zostanie wyłącznie na podstawie analizy złożonej oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, z zastrzeżeniem treści art. 26 ust. 3 u Pzp. 5. Wykonawca musi przedstawić ofertę zgodną z treścią SIWZ, wyjaśnieniami do SIWZ oraz jej modyfikacją. 6. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczeni zostaną wykonawcy, co do których zastosowanie mają przepisy art. 24 ust.1-10, art. 24 ust. 2 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający powiadomi wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a jego ofertę uzna za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 1. Wykonawca posiada stacjonarne magazyny przystosowane do magazynowania i przechowywania części zamiennych, a personel obsługujący posiada niezbędną wiedzę fachową w zakresie typów i marek części zamiennych do poszczególnych pojazdów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego (od poniedziałku do piątku)telefonicznego potwierdzania pomiędzy godz. 10:30 a 11:00 u Szefa Służby Czołgowo - Samochodowej (tel. 058 626 18 20) lub Podoficera - Specjalisty Eksploatacji Służby Czołgowo - Samochodowej (tel. 058 626 14 42) wykazu ilości zapotrzebowanych części zamiennych. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych części zamiennych, określonych w umowie w przeciągu max. 48 godzin od złożenia zamówienia. W przypadku części zamiennych, dla których konieczne jest uruchomienie indywidualnego procesu produkcji lub ich pozyskania z importu, wykonawca powiadomi pisemnie (fax. 058 626 18 20) o tym fakcie zamawiającego z podaniem przyczyn przedłużenia czasu dostawy oraz przewidywalnego terminu realizacji złożonego zamówienia - dotyczy przedłużenia terminów dostawy powyżej 4 dni roboczych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportu, na własny koszt i ryzyko. W przypadku stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych w trakcie przekazywania przedmiotu zamówienia , wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na nowy bez wad.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Budynek sztaby parter pok. nr 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4024 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Kancelaria (budynek sztabu JW 4024 - II piętro) Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30 - 11:00 oraz 13:00 - 15:0.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów typu : LUBLIN II, LUBLIN 3, TARPAN HONKER 2324 i 2424.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części zamiennych do pojazdów typu: STAR 200, STAR 266, STAR 1142T.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przedłużenie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Półwysep Helski PLH220032 obejmującego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIERŻAWĄ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przenośnych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzedaży w branży odnawialnych źródeł energii z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Dostawa części zamiennych do samochodów IVECO DAILY 35C10, 35C12, 35C13, 35C15, 35S15 IVECO EURO CARGO 120E18, IVECO TRAKKER 360KM, 410 KM, 450 KM
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.