Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-27
Tczew: świadczenie usług ścinarką poboczy wraz z odwozem ziemi
Numer ogłoszenia: 61601 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie, ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ścinarką poboczy wraz z odwozem ziemi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ciągnikami z podziałem na dwa zadania: ZADANIE NR 1 - ciągnik z zamontowaną ścinarką poboczy wraz z kierowcą (ścinarka Zamawiającego) ZADANIE NR 2 - dwa ciągniki rolnicze minimum 55 KM z przyczepami wraz z kierowcami. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedno lub oba zadania. 2.2. Wymagania: ZADANIE NR 1 Świadczenie usług ciągnikiem z zamontowaną ścinarką poboczy (ścinarka zostanie udostępniona przez Zamawiającego) wraz z ręcznym profilowaniem poboczy po ścięciu mechanicznym oraz uprzątnięciem nawierzchni z pozostałości ziemi. Konieczne wyposażenie ciągnika pod ścinarkę: a) moc powyżej 110 KM; b) wyjście mocy na wale ciągnika 1 000 obr./min. c) biegi pełzające (jazda z prędkością poniżej 200 m/h) d) dwa rozdzielacze hydrauliczne o podwójnym działaniu. Wykonawca zapewni obsługę ciągnika oraz wszelkie niezbędne materiały eksploatacyjne. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego podstawowego przeglądu części mechanicznych sprzętu. Uszkodzenia ścinarki wskutek jej niewłaściwej eksploatacji obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdej awarii sprzętu, a Zamawiający - uzgodnić z Wykonawcą, kto ma ją usunąć i w jakim zakresie. Sprzęt, o którym mowa jest sprawnym technicznie, przygotowanym do realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością ścinania ustaloną z Zamawiającym. Ilość świadczonych usług będzie zależna od warunków pogodowych i bieżących potrzeb PZD. Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie odbywało się przez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego kart drogowych. Wykonawca musi przystąpić do wykonywania usługi w ciągu 2 dni od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia Zamawiającego. ZADNIE NR 2 Świadczenie usług dwoma ciągnikami rolniczymi minimum 55 KM z przyczepami wraz z kierowcami - odwóz ziemi przy ścinaniu poboczy. Wykonawca zapewni obsługę ciągników oraz wszelkie niezbędne materiały eksploatacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością ścinania ustaloną z Zamawiającym. Ilość świadczonych usług będzie zależna od warunków pogodowych i bieżących potrzeb PZD. Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie odbywało się przez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego kart drogowych. Wykonawca musi przystąpić do wykonywania usługi w ciągu 2 dni od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem Kod CPV wg słownika 2008: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium nie będzie pobierane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); - wykaz sprzętu niezbędnego do świadczenia danego rodzaju usług - oferent musi wykazać, że dysponuje sprzętem o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w pkt 2.2 SIWZ; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c). 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ciągnik z zamontowaną ścinarką poboczy wraz z kierowcą (ścinarka Zamawiającego).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Świadczenie usług ciągnikiem z zamontowaną ścinarką poboczy (ścinarka zostanie udostępniona przez Zamawiającego) wraz z ręcznym profilowaniem poboczy po ścięciu mechanicznym oraz uprzątnięciem nawierzchni z pozostałości ziemi. Konieczne wyposażenie ciągnika pod ścinarkę: a) moc powyżej 110 KM; b) wyjście mocy na wale ciągnika 1 000 obr./min. c) biegi pełzające (jazda z prędkością poniżej 200 m/h) d) dwa rozdzielacze hydrauliczne o podwójnym działaniu. Wykonawca zapewni obsługę ciągnika oraz wszelkie niezbędne materiały eksploatacyjne. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego podstawowego przeglądu części mechanicznych sprzętu. Uszkodzenia ścinarki wskutek jej niewłaściwej eksploatacji obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdej awarii sprzętu, a Zamawiający - uzgodnić z Wykonawcą, kto ma ją usunąć i w jakim zakresie. Sprzęt, o którym mowa jest sprawnym technicznie, przygotowanym do realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością ścinania ustaloną z Zamawiającym. Ilość świadczonych usług będzie zależna od warunków pogodowych i bieżących potrzeb PZD. Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie odbywało się przez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego kart drogowych. Wykonawca musi przystąpić do wykonywania usługi w ciągu 2 dni od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dwa ciągniki rolnicze minimum 55 KM z przyczepami wraz z kierowcami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług dwoma ciągnikami rolniczymi minimum 55 KM z przyczepami wraz z kierowcami - odwóz ziemi przy ścinaniu poboczy. Wykonawca zapewni obsługę ciągników oraz wszelkie niezbędne materiały eksploatacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością ścinania ustaloną z Zamawiającym. Ilość świadczonych usług będzie zależna od warunków pogodowych i bieżących potrzeb PZD. Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie odbywało się przez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego kart drogowych. Wykonawca musi przystąpić do wykonywania usługi w ciągu 2 dni od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Turzu"
- wykonanie usługi polegającej na udzieleniu schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie z podziałem na 2 części
- Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie miasta Tczewa w 2026 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew w 2026 r.
- Prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tczewie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ POJAZDÓW MECHANICZNYCH POWIATU TCZEWSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
więcej: przetargi w Tczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





