Og³oszenie z dnia 2018-09-11
Og³oszenie nr 615588-N-2018 z dnia 2018-09-11 r.
Nadle¶nictwo Dwuko³y: Remont budynku warsztatu mechanicznego po³o¿onego przy siedzibie Nadle¶nictwa Dwuko³y.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadle¶nictwo Dwuko³y, krajowy numer identyfikacyjny
13001440600000, ul.
,
13240
I³owo-Osada, woj.
, pañstwo
Polska, tel.
236 541 461, e-mail
dwukoly@olsztyn.lasy.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.olsztyn.lasy.gov.pl/dwukoly
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Skarb Pañstwa Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo Dwuko³y
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_dwukoly/zamowienia_publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y przes³aæ lub z³o¿yæ osobi¶cie
Adres:
Nadle¶nictwo Dwuko³y, Dwuko³y 2, 13-240 I³owo-Osada (sekretariat nadle¶nictwa - pokój nr 1)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont budynku warsztatu mechanicznego po³o¿onego przy siedzibie Nadle¶nictwa Dwuko³y.
Numer referencyjny:
SA.270.1.4.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku warsztatu mechanicznego przy siedzibie nadle¶nictwa. Roboty murarskie: - demonta¿ wszystkich okien metalowych i drewnianych oraz drzwi wewnêtrznych i wrót, - zamurowanie otworu wrót oraz zmniejszenie czê¶ci otworów okiennych. Pokrycie dachu: - rozebranie istniej±cego pokrycia papowego wraz z rynnami, rurami spustowymi oraz obróbkami blacharskimi, - oczyszczenie pod³o¿a betonowego i usuniecie ubytków w betonie, zagruntowanie pod³o¿a roztworem bitumicznym, - wykonanie ocieplenia dachu - u³o¿enie p³yt styropianu samogasn±cego EPS 100 o grubo¶ci 10 cm oklejonych dwustronnie pap± podk³adow± na kleju bitumicznym lub poliuretanowym, - wykonanie pokrycia z 2 warstw papy zgrzewalnej wraz z rynnami, rurami spustowymi, obróbkami blacharskimi. Okna i drzwi: - osadzenie okien jednoramowych 2 x szkolnych, drzwi, wrót o konstrukcji drewnianej zgodnie z projektem. Posadzki: - zasypanie kana³u przegl±dowego, - posadzka cementowa o grubo¶ci 4 cm zatarta na ostro na istniej±cym pod³o¿u. Roboty tynkarskie: - naprawa istniej±cych tynków ¶cian i wykonanie narzutu kat. II, - uzupe³nienie ubytków w powierzchni sufitów i wykonanie tynków kat. II. Roboty malarskie: - malowanie 2x ¶cian i sufitów farbami emulsyjnymi. Elewacja budynku: - naprawa i uzupe³nienie istniej±cych tynków zewnêtrznych i malowanie 2x farbami emulsyjnymi. Remont instalacji elektrycznych: - demonta¿ instalacji elektrycznej i odgromowej - wewnêtrzne linie zasilaj±ce, - tablice rozdzielcze, - instalacja o¶wietleniowa, - instalacja gniazd wtykowych, - instalacja odgromowa. Zmiana sposobu ogrzewania budynku: - demonta¿ istniej±cego c.o. - instalacja c. o. - nagrzewnice wentylatorowe. Zakres rzeczowy robót przedstawiony zosta³ szczegó³owo w przedmiarach robót, które stanowi± element pomocniczy do kalkulacji ceny i opisach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych bêd±cych za³±cznikami do niniejszej SIWZ. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi uprz±tniêcie placu budowy, wywóz i utylizacja odpadów i materia³ów rozbiórkowych. Materia³y i urz±dzenia objête zamówieniem powinny spe³niaæ wymagania okre¶lone w dokumentacji projektowej oraz musz± bezwzglêdnie posiadaæ stosowne ¶wiadectwa jako¶ciowe, ¶wiadectwa PZH. Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przys³uguje prawo u¿ycia materia³ów i urz±dzeñ o co najmniej równowa¿nych parametrach technicznych pod warunkiem osi±gniêcia za³o¿onych standardów technicznych. Wykonawca proponuj±cy materia³y i urz±dzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie mo¿liwo¶ci ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod ka¿dym wzglêdem (w tym np. w³a¶ciwo¶ci, wymiarów, ciê¿aru, sposobu transportu i monta¿u).
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45311000-0 |
45261210-9 |
45332200-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dotychczasowemu wykonawcy, o warto¶ci do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych zostan± udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Pzp, je¿eli spe³nione zostan± przes³anki tam okre¶lone.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-12-20
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcê odpowiedniego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 100 000 ty¶ z³.
Informacje dodatkowe
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana bêdzie w oparciu o z³o¿one w niniejszym postêpowaniu dokumenty i o¶wiadczenia.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zdolno¶æ techniczna - w zakresie do¶wiadczenia - wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada niezbêdne do¶wiadczenie z wykonanego w sposób nale¿yty, w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczonego w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: * co najmniej jedn± robotê budowlan±, dotycz±c± budowy, przebudowy lub remontu obiektu kubaturowego o warto¶ci minimum 250 000 z³ brutto, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmowaæ bêdzie szerszy zakres i warto¶æ robót od wymaganych. Zamawiaj±cy wymaga aby w wykazie robót (za³. nr 5 do SIWZ) podane zosta³y: rodzaj robót, ich warto¶æ, data, miejsce wykonania i podmiot, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane. Wykonanie tych zadañ potwierdzone musi byæ dowodami okre¶laj±cymi czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci z informacj± o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Zdolno¶æ zawodowa - w zakresie personelu do realizacji zamówienia skierowane zostan± przez Wykonawcê osoby posiadaj±ce uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustaw± prawo budowlane w specjalno¶ci: * uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia - 1 osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika budowy, * uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia - 1 osoba * uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno - in¿ynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia - 1 osoba
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana bêdzie w oparciu o z³o¿one w niniejszym postêpowaniu dokumenty i o¶wiadczenia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 4) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 100 000 ty¶ z³.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w punkcie V.2. c) SIWZ (Zdolno¶æ techniczna - w zakresie do¶wiadczenia); * wykaz musi zawieraæ co najmniej jedn± robotê budowlan±, dotycz±c± budowy, przebudowy lub remontu obiektu kubaturowego o warto¶ci minimum 250 000 z³ brutto. Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmowaæ bêdzie szerszy zakres i warto¶æ robót od wymaganych. - za³±cznik nr 5 do SIWZ 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonego w punkcie V.2.c) SIWZ (Zdolno¶æ zawodowa - w zakresie personelu); wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje co najmniej 1 osob± z: * uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia - 1 osoba pe³ni±ca funkcjê kierownika budowy, * uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia - 1 osoba, * uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno - in¿ynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia - 1 osoba. - za³±cznik nr 6 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1 do SIWZ; 2). Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - za³±cznik nr do SIWZ 7; 3). Parafowany przez Wykonawcê Wzór umowy wraz z kart± gwarancyjn± - za³±cznik nr 4 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 4 000,00, s³ownie: cztery tysi±ce z³otych 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: PKO BP nr 36 1020 1592 0000 2902 0012 0527 z adnotacj± "Wadium na przetarg - Remont budynku warsztatu mechanicznego po³o¿onego przy siedzibie Nadle¶nictwa Dwuko³y". 2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) w terminie do 06.09.2018 do godz. 9.00 Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. 6. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, razem z ofert± w osobnej kopercie. 7. Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta / porêczyciela. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy) oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu. 9. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówieñ publicznych.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ . 2. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci prowadzenia rozliczeñ w walutach obcych. Rozliczenia pomiêdzy Wykonawc± a zamawiaj±cym bêd± dokonywane w z³otych polskich (PLN). 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w zawartej umowie. Zmiany umowy nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w SIWZ. Zmiany przewidziane w SIWZ mog± byæ inicjowane przez zamawiaj±cego lub wykonawcê, dokonywane za zgod± zamawiaj±cego i mog± dotyczyæ w szczególno¶ci kwestii: * aktualizacji rozwi±zañ projektowych ze wzglêdu na postêp technologiczny lub zmianê obowi±zuj±cych przepisów; zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych; * zmiany wynagrodzenia wykonawcy w szczególno¶ci w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku VAT, ograniczenia zakresu robót przez zamawiaj±cego, * w zakresie zmiany terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia w szczególno¶ci w przypadku: udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na roboty budowlane, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp , wyst±pienia nieprzewidywalnych wad lub braków w dokumentacji projektowej i konieczno¶ci ich usuniêcia, zawieszenia przez zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, dzia³ania si³ wy¿szych np. wyst±pienie zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne (powód¼, po¿ar itp.), wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych - roboty mog± zostaæ przerwane, a termin zakoñczenia robót mo¿e zostaæ przesuniêty o czas przerwy w robotach udokumentowany wpisem do dziennika budowy, dokonanym przez inspektora nadzoru; * zmiany w zakresie kluczowego personelu wykonawcy -- dopuszczalne s± zmiany osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, ¿±danymi przez zamawiaj±cego; * zmiana kierownika budowy na innego posiadaj±cego co najmniej równowa¿ne uprawnienia; * zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy robót lub wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty; * w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, do wykonania elementów okre¶lonych w § 1 pod warunkiem, ¿e wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudno¶ci. Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia zwi±zane z ograniczeniem zakresu realizacji umowy. Zap³ata wynagrodzenia za wykonane prace nast±pi na podstawie sporz±dzonego protoko³u inwentaryzacji wg stawek i cen jednostkowych przyjêtych przez Wykonawcê do kalkulacji oferty. 4. Zmiana podwykonawców i kierownika budowy nie wymaga zmiany w umowie w drodze aneksu do umów. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odst±pienia od umowy z powodu okoliczno¶ci, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówieñ publicznych. 6. Warunkiem dokonania zmian w zawartej umowie jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego odpowiednio: opis propozycji zmiany; uzasadnienie zmiany; obliczenie kosztów zmiany je¶li zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy; opis wp³ywu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 7. Wynagrodzenie wykonawcy obejmuje wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy, w tym ryzyko wykonawcy z tytu³u oszacowania wszelkich kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy. Niedoszacowanie, pominiêcie oraz brak rozpoznania przedmiotu umowy nie mo¿e byæ podstaw± do ¿±dania zmiany wynagrodzenia. 8. Wykonawca nie bêdzie uprawniony do ¿adnego przed³u¿ania terminu wykonania umowy je¿eli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcê; w takim przypadku koszty dodatkowe zwi±zane z takimi zmianami ponosi wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmê dla ¿ubrów
- Przebudowa czê¶ci budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry ¦w. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodoci±gowej w m. O¿arów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku ¶wietlicy w miejscowo¶ci Ciêæk
- Utworzenie mieszkañ wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ¦CIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. Z£OCIENIECKA 5
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.