Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-10
Bydgoszcz: Instalowanie znaków drogowych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Tuchola w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 61363 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, faks (052) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalowanie znaków drogowych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Tuchola w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie opisane jest po przez dokumentację w składzie określonym w pkcie 1.4. informacji ogólnych . Zakres robót obejmuje: instalacje oznakowania pionowego na drodze wojewódzkiej nr 241 Sępólno Krajeńskie - Wiele od km 29+669 do km 50+039 1. Instalacja (bez demontażu) słupków do znaków drogowych ocynkowanych o średnicy 2: o dług. 3,5 m - 391 szt. 2. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji - kategoria A średnie - 112 szt. 3. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji kategoria B średnie - 65 szt. 4. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji kategoria D średnie - 59 szt. 5. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji Kategoria E o pow. do 1m2 - 44,80 m2 6. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji Kategoria F o pow. do 1m2 - 5,10 m2 7. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji kategoria G (G1a, b, c) - 12 szt. 8. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji Kategoria T o pow. do 0,5 m2 - 16,85 m 2 9. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji kategoria U 3a, b. - 55 szt. 10. Wykonanie i instalacja znaków drogowych II generacji kategoria U 3c, d. - 10 szt. 11. Obejmy - 844 szt. Materiały i urządzenia użyte do wykonania robót powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczających do obrotu i stosowania w budownictwie , określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane i posiadają dokumenty zgodności z obowiązującymi normami bądź aprobatą techniczną wydaną przez uprawniony podmiot (np. ITB, IBDiMO). Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SST. Wykonawca powinien wykazać się możliwością wykonania oznakowania pionowego z materiałów własnych ( wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały do oznakowania pionowego, niekoniecznie musi być ich producentem)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który: 1. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p.; 2. Prowadzenie działalności gospodarczej.; 3. Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.; 4. Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat.; 5. Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby.; 6. Majster robót - 1 osoba., 2 pracowników fizycznych posiadających doświadczenie w pracy w branży drogowej minimum 2 lata.; 7. Sprzęt do robót drogowych : Wiertnica - 1 szt. , Betoniarka przewoźna - 1 szt. , Środki transportowe - 1 szt., Przewoźny zbiornik na wodę - 1 szt.; 8. Doświadczenie wykonawcy w wykonaniu robót w zakresie instalowania oznakowania pionowego polegające na zrealizowaniu i ukończeniu robót na kwotę łącznie 100 tys. zł. Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy to w tym okresie wykonał roboty w zakresie instalowania oznakowania pionowego na kwotę łącznie minimum - 100 tys. zł.; 9. Nie określa się warunków.; 10. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem.; 11. Gwarancja na wykonane roboty na okres minimum 3 lata licząc od terminu odbioru ostatecznego, na tablice oraz tarcze znaków udzieli gwarancji minimum 7 lat od terminu odbioru ostatecznego.; 12. Aktualne (ważne na dzień składania oferty) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości /kserokopia lub oryginał/.; 13. Aktualne (ważne na dzień składania oferty) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości /kserokopia lub oryginał/.; 14. Aktualne (ważne na dzień składania oferty) świadectwo autoryzacji producenta folii odblaskowej /kserokopia lub oryginał/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oswiadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną częśćL: 1. Oświadczenieże wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p. i spełnia wymagania określone art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy p.z.p. (zał. nr 1 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/.; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .; 5. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - kserokopia uprawnień budowlanych - kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC.; 6. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia.; 7. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi (sprzętu) i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego wymaganego przez Zamawiającego przez inne podmioty należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotów.; 8. Wykaz zrealizowanych umów na roboty w zakresie instalowania oznakowania pionowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość robót w zakresie instalowania oznakowania pionowego na kwotę łącznie 100 tys. zł. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane z należycie.; 9.Wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom.; 10. Aktualna Polisa lub inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.; 11. Dokument potwierdzający udzielenie gwarancji.; 12. Potwierdzenie, że produkty (znaki drogowe) które wykonawca będzie instalował odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (dokument na podstawie którego wykonawca wystawia krajową deklarację zgodności wyrobów budowlanych) Dotyczy wszystkich rodzajów dostaw /znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, znaki dodatkowe. Zgodnie z RMI z dnia 11 sierpnia 2004r w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym B lub CE, oraz RMB z dnia 22.12.2006r. DZ.U NR. 245 poz. 1782 pod definicję specyfikacji technicznych należy rozumieć PN lub aprobatę techniczną.; 13. Potwierdzenie ,że folia użyta do produkcji znaków drogowych i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego spełnia określone normy lub specyfikacje techniczne dotyczące folii I generacji.; 14. Aktualne świadectwo autoryzacji wydane przez producenta folii odblaskowej uprawniające wykonawcę znaków drogowych do stosowania folii odblaskowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw-bydgoszcz.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi
ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Tucholi ul. Przemysłowa 4, 89-500 Tuchola.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja- przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na działce nr ewid. 1411 w miejscowości Mościska gmina Rudnik
- Rozbudowa ul. Popielskiego na odcinku od ul. Myszkowskiej do ul. Sosnowieckiej dla potrzeb obsługi komunikacyjnej Ośrodka Wsparcia dla Osób w Kryzysie Bezdomności przy ul. Popielskiego 8 we Wrocławiu
- Przebudowa drogi gminnej Nr 250701W Łączki - Ksebki od km 0+023,00 do km 1+197,40
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 114983L w m. Łukowa
- "Rozbudowa ul. Jeziornej w Piotrkowie Trybunalskim"
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg w latach 2025 - 2028
więcej: Instalowanie znaków drogowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.