Ogłoszenie z dnia 2011-04-01
Poznań: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 61340 - 2011; data zamieszczenia: 01.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475320, faks 061 8517562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, szczegółowy opis oraz zakres zamówienia zawierał Załącznik nr 4 do SIWZ (Formularz cenowy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. WRPO - Projekt - Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów biurowych; 2. Pomoc Techniczna PROW PO RYBY (Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013; 3. Pomoc Techniczna PROW (Schemat I); 4. WRPO, POKL: - WRPO 1.5 Promocja regionalnej gospodarki; 5. POKL: Regionalne sieci innowacji i promocja innowacji w regionie; Budowa Wielkopolskiego Systemu Innowacji.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SEK-POL" SYLWESTER WIECZORKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"SEK-POL" SYLWESTER WIECZORKOWSKI
- SEK-pol Sylwester Wieczorkowski, Edward Gimżewski, ul. Sokoła 9, 60-644 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 513900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 628543,53
Oferta z najniższą ceną: 628543,53 / Oferta z najwyższą ceną: 639851,17
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
podstawa prawna:art. 69 oraz art. 70 Pzp. Podstawa faktyczna: dostawa polegająca na sukcesywnej dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, o wartości poniżej 193 tys. euro. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na postawie art. 11 ust. 8 Pzp. Według Zamawiającego, w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, zaszły wszystkie przesłanki zastosowania ww. trybu postępowania.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie badania rocznych sprawozdań finansowych za lata 2025 i 2026 - postępowanie powtórzone
- Remont łazienek na II i III piętrze
- Wykonanie usługi mycia okien i powierzchni szklanych w budynku Collegium Polonicum w Słubicach
- Kompleksowa organizacja stoisk wystawienniczych w ramach projektu "Wielkopolska 2050" z podziałem na części
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim.
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKACH 6,7,18 W KOMPLEKSIE 2982 w m. ŚREM
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jejkowicach" w ramach projektu Kompetencje jutra w SP w Jejkowicach
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Usługa drukowania wraz z kompleksową obsługą urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Białymstoku
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW I SPRZĘTU BIUROWEGO1.2.12
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.