eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie operatów szacunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Łódź: Wykonanie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 61318 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości, celem ustalenia odszkodowania za nieruchomość zajętą pod drogę publiczną - gminną, według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonej w Tuszynie, obręb 1-Bądzyń, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 17/40 o pow. 0,0132ha oraz działka nr 17/41 o pow. 0,0127 ha, dla których przez Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00034924/6. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości, celem ustalenia odszkodowania za nieruchomość zajętą pod drogę publiczną - gminną, według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o podziale nieruchomości oraz według aktualnej wartości, stosownie do treści art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 102, poz. 651 ze zm.), dla nieruchomości położonej w Tuszynie, obręb 1-Bądzyń, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 6/18 o pow. 0,0467ha, dla której przez Sąd Rejonowy w Piotrkowie Trybunalskim prowadzona jest księga wieczysta PT1P/00021493/1. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości położonej w obrębie 21 - Stefanów, gmina Koluszki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 441/4 o pow. 0,7900ha, w związku z planowanym przejęciem przez Skarb Państwa w/w nieruchomości na podstawie art. 9021 Kodeksu cywilnego. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta KW LD1B/00028799/2. Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności i wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działki nr ew. 249/1, 249/3, 249/4, 249/5, 249/8, 249/10 o powierzchni łącznej 3,8491 ha, objętej księga wieczystą PT1P/00055378/6 prowadzoną przez Wydział Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim, dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku (t.j. Dz. U. z 2012 roku Nr 83).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń/dokumentów załączonych do oferty wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej na potrzeby przemiotowego postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń/dokumentów załączonych do oferty wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej na potrzeby przemiotowego postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń/dokumentów załączonych do oferty wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej na potrzeby przemiotowego postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami ( t.j Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń/dokumentów załączonych do oferty wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej na potrzeby przemiotowego postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie oświadczeń/dokumentów załączonych do oferty wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opracowanej na potrzeby przemiotowego postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli z innego załączanego do oferty dokumentu, ani z danych zawartych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki nie wynika zasada reprezentacji Wykonawcy, oferta powinna zawierać dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Zaleca się, aby do oferty był załączony dokument określający zasady reprezentacji Wykonawcy. 2. Wykonawca, który w celu wykazania warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Forma pisemna przedstawianego zobowiązania musi spełniać wymagania określone w art. 78 § 1 kodeksu cywilnego tj. na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli musi być złożony własnoręczny podpis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w przypadku: 1) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. W takim wypadku nastąpi zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego i ustalenie jego nowej wartości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy. 2) wystąpienia zdarzeń niezawinionych przez Wykonawcę o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lodzkiwschodni.samorzady.pl/?k=274
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, XI p. pok. 902.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, VIII p. pok. 809.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga udzielenia na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zamówienia/zadań gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.