eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zakupy inwestycyjne sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-23

Słupsk: Zakupy inwestycyjne sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 61205 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Teatr im. Witkacego w Słupsku , ul. Lutosławskiego 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 846 70 00, faks 59 846 70 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyteatr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakupy inwestycyjne sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nowego sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku. 2.Zamówienie zostało podzielone na części, tj.: część I- Zakup wraz z dostawą sprzętu tj. reflektorów, naświetlaczy, konsolety do sterowania światłem, splitera, regulatorów oświetlenia, żarówek oraz okablowania, uchwytów, haków, część II- Zakup wraz z dostawą podestów scenicznych, system wózków z oprzyrządowaniem do konstrukcji TRI SYSTEM 250, część III- Zakup wraz z dostawą kamery cyfrowej, część IV- Zakup wraz z dostawą mikrofonów do mikroportów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4.W przypadku wątpliwości, co do parametrów oferowanych urządzeń, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. W tym przypadku oferent jest zobowiązany do dostarczenia 1 sztuki oferowanego urządzenia w ciągu 7 dni od daty ewentualnej prośby zamawiającego. 5.Do każdego sprzętu bądź wyposażenia, wraz z ofertą należy dostarczyć karty katalogowe producenta potwierdzające parametry oferowanych urządzeń. 6.Dostawca jest zobowiązany do każdego sprzętu bądź wyposażenia, dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim, deklaracje CE lub deklaracje zgodności z dyrektywami nr 73/23/EWG i 89/336/EWG. Dla podestów scenicznych należy dostarczyć Certyfikatu TÜV lub SLV. 7.Wykonawca zobowiązuje się, aby cały sprzęt lub wyposażenie był nowy, wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadał atesty lub certyfikaty. Sprzęt lub wyposażenie nie może zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.60.00.00-2, 42.41.10.00-0, 44.11.22.10-3, 32.33.32.00-8, 32.34.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2A do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są do wykazania wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, dowodach lub oświadczeniach, które Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. część I- Zakup wraz z dostawą sprzętu tj. reflektorów, naświetlaczy, konsolety do sterowania światłem, splitera, regulatorów oświetlenia, żarówek oraz okablowania, uchwytów, haków. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu o wartości brutto nie niższej niż 100 000,00 zł. Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 6 do SIWZ. część II- Zakup wraz z dostawą podestów scenicznych, system wózków z oprzyrządowaniem do konstrukcji TRI SYSTEM 250. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, co najmniej dwóch dostaw wyposażenia obiektu teatralnego o wartości brutto nie niższej niż 20 000,00 zł. Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 6 do SIWZ. część III- Zakup wraz z dostawą kamery cyfrowej, Spełnieniem warunku będzie wykazanie, co najmniej jednej dostawy kamery cyfrowej o wartości brutto nie niższej niż 2 000,00 zł. Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 6 do SIWZ. część IV- Zakup wraz z dostawą mikrofonów do mikroportów. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, co najmniej dwóch dostaw urządzeń dźwięku o wartości brutto nie niższej niż 5 000,00 zł. Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2A do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2A do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 2A do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4, b)Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, c)Dokument, w którym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z nich (podpisany przez wszystkich Wykonawców) - w formie oryginału, w przypadku wyboru oferty tych Wykonawców, Zamawiający przed zawarciem umowy ws. zamówienia publicznego będzie żądał umowę regulującą ich współpracę, d)Foldery, prospekty z opisami i fotografiami oferowanego sprzętu, karty katalogowe producenta potwierdzające parametry oferowanych urządzeń, e)Opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia f)Instrukcje obsługi w języku polskim, deklaracje CE lub certyfikaty bezpieczeństwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: a) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: - przestojów i opóźnień niezawinionych przez Wykonawcę, takich jak w szczególności konieczność wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania przedmiotu umowy lub konieczność dostosowania przez Zamawiającego sposobu wykonywania przedmiotu umowy do specyfiki działalności Zamawiającego, - działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia, W ww. przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalają nowe terminy realizacji, z tym że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. b) zmiana parametrów technicznych, w tym wielkościowych, lub parametrów użytkowych lub/i funkcjonalnych dostarczanego sprzętu i wyposażenia lub jego części - dopuszczalna w przypadku, gdy Wykonawca uprawdopodobni, że dostawa sprzętu zgodnie z ofertą napotyka nieprzewidziane utrudnienia, takie jak: - wycofanie sprzętu lub jego części (po złożeniu oferty) ze sprzedaży wolnorynkowej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, - uznanie sprzętu lub jego części (po złożeniu oferty) za produkt niebezpieczny lub -utrata przez sprzęt objęty ofertą, po jej złożeniu (i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy), parametrów objętych ofertą (zmiana sposobu produkcji, zmiana oprogramowania, zmiana materiałów używanych do produkcji itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowyteatr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowy Teatr im. Witkacego w Słupsku, ul. Lutosławskiego 1, 76 -200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Nowy Teatr im. Witkacego w Słupsku, ul. Lutosławskiego 1, 76 -200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą sprzętu tj. reflektorów, naświetlaczy, konsolety do sterowania światłem, splitera, regulatorów oświetlenia, żarówek oraz okablowania, uchwytów, haków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: 1) Reflektor automatyczny typu - ruchoma głowa - na lampie wyładowczej - 1szt.; 2) Naświetlacz asymetryczny LED RGBA do równomiernego oświetlania horyzontu teatralnego z płynnym mieszaniem barw wraz z uchwytami do wieszania - 3 szt.; 3) Stół sterowniczy - 1 szt.; 4) Spliter DMX - 1 szt.; 5) Regulator oświetlenia 12x2,3 KW sterowany protokołem DMX - 4 szt.; 6) Żarówki 100W, 2000 W - 20 szt.; 7) Okablowanie podstawy - 157 elementów zestawu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.60.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą podestów scenicznych, system wózków z oprzyrządowaniem do konstrukcji TRI SYSTEM 250.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: 1) Podesty sceniczne - 20 szt.; 2) System wózków z oprzyrządowaniem do konstrukcji TRI SYSTEM 250 - 4 pkl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.10.00-0, 44.11.22.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą kamery cyfrowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: 1) Kamera cyfrowa - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup wraz z dostawą mikrofonów do mikroportów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup: 1) Mikrofony do mikroportów - 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.