eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDoposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - Modernizacja placu zabaw przy ul. Zielnej - zamówienie z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - Modernizacja placu zabaw przy ul. Zielnej – zamówienie z wolnej ręki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - Modernizacja placu zabaw przy ul. Zielnej – zamówienie z wolnej ręki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5951d471-5ebc-48c8-81b5-ad826d98cb1d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono
żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób
zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2e5cfc8c-2b3e-40eb-a0e5-ce97732bf6ad

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.40.2025.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77135,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

A. Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych -
Modernizacja placu zabaw przy ul. Zielnej.

B. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej;
2) dostarczenie i zamontowanie urządzeń zabawowych;
3) wykonanie piaszczystej strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych.

C. Ponadto w ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

1) informowania Zamawiającego o bieżącym stanie realizacji zadania. W szczególności przed każdym etapem
zakończenia prac zanikających. Zamawiający będzie kontrolował sposób ich wykonania w celu weryfikacji czy
zostały zachowane wszystkie standardy. Jeżeli warunki te nie zostaną dotrzymane i powstaną z tego faktu
wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie do rozebrania miejsca prac zanikających i jego wykonania
ponownie zgodnie z założeniami Zamawiającego. Wszystkie te czynności ponownego wykonania Wykonawca
wykona na własny koszt;

2) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia urządzeń zabawowych spełniające wymagania określone w
normie PN – EN 1176 – 1:2017 – 12. W celu weryfikacji zobowiązany będzie do przedstawienia Certyfikatów
PCA (Polskiego Centrum Akredytacji) wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą na każde urządzenie
zabawowe z osobna. Oryginały certyfikatów muszą zostać przekazane Zamawiającemu najpóźniej do dnia
odbioru prac.

3) uporządkowania i wyrównania terenu po wykonaniu wszystkich prac, wykopany ewentualny gruz bądź inne
odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na całym terenie objętym zakresem prac, w miejscach gdzie się pojawiły ubytki ziemi oraz traw, Wykonawca naprawi te miejsca
i
dokona siewu trawy, na którą udzieli jednorocznej gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego całego
zadania;
4) remontów i napraw ewentualnych zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń
nawierzchni chodników;
5) transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem na własny koszt;
6) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych równoważnych
rozwiązań o podobnych parametrach (nie gorszych) niewpływających na pogorszenie jakości, bez wpływu na
cenę zadania, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody Zamawiającego.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu
zamówienia, Projektowane postanowienia umowy zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej
na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
E. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga
zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących
następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - prace w zakresie montażu urządzeń zabawowych;
Zamawiający zaleca i umożliwia wykonanie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KW LUPUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6463001364

7.3.3) Ulica: Granitowa 70A/7

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-155

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.