eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynWykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu Gminy Kętrzyn.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-27

Kętrzyn: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu Gminy Kętrzyn.
Numer ogłoszenia: 61102 - 2008; data zamieszczenia: 27.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 29402 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, fax 089 7512746.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu Gminy Kętrzyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia : Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (zwanego dalej planem) terenu Gminy Kętrzyn zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kętrzyn Nr XV/82/2007 z dnia 19 grudnia 2007r. CPV: 74251000-3. 2.Zakres zamówienia : Etap 1. 1) prace przygotowawcze : a) przygotowanie materiałów geodezyjnych; b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego; c) przygotowanie zawiadomień instytucji i organów o przystąpieniu do sporządzenia planu; d) ustalenie szczegółowego zakresu prac na podstawie studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego oraz analizy wniosków do planu; e) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego; 2) analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich uwzględnienia; 3) opracowanie koncepcji planu (części tekstowej i rysunku planu); 4) prezentacja i przekazanie Zamawiającemu koncepcji planu łacznie z opracowaniem ekofizjograficznym; -------------------------------------------------------------------------------------------------- Etap II. 5) opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag zamawiającego; 6) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko; 7) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; 8) opracowanie wniosków o zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; zamawiający występuje z wnioskiem o zgodę na zmianę przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne; -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Etap III. 9) prezentacja projektu planu komisji urbanistyczno-architektonicznej; zamawiający ustala termin posiedzenia komisji urbanistyczno- architektonicznej; 10) przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie i uzgodnienie projektu planu wraz z kopią projektu planu (część graficzna i tekstowa) i prognozy oddziaływania na środowisko; 11) opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach; 12) wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, w sposób ustalony z Zamawiającym; 13) opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie planu; 14) opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, w związku ze zmianami w projekcie planu; ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Etap IV. 15) prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej zorganizowanej w trakcie wyłożenia planu do publicznego wglądu; termin dyskusji publicznej ustala zamawiający; 16) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; 17) wprowadzenie zmian do projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag; 18) prezentacja projektu planu Zamawiającemu; -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Etap V. 19) przygotowanie projektu wystąpienia o ponowne uzgodnienie wraz z kopią projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko; 20) opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w uzgodnieniach; o sposobie ich uwzględnienia rozstrzyga Zamawiający; 21) wprowadzenie zmian do: - tekstu i rysunku projektu planu, - prognozy oddziaływania na środowisko, - prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, odpowiednio do uwzględnionych uwag, w sposób ustalony z Zamawiającym; 22) przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag; 23) przygotowanie projektu oświadczenia o zgodności projektu planu z ustaleniami studium; 24) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji, zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz zasadach ich finansowania; -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Etap VI. 25) przygotowanie kompletu dokumetacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawa; 26) przygotowanie wystąpienia do wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawa uchwały rady gminy wraz z załącznikami; 27) przygotowanie planu do publikacji : tekst w wersji elektronicznej, rysunek planu zmniejszony do formatu A4; -------------------------------------------------------------------------------------------------------- Etap VII. 28) sporządzenie kopii planu : - tekst planu : 3 egzemplarze + wersja elektroniczna, - rysunek planu : 3 egzemplarze w wersji kolorowej + wersja elektroniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 235000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Planowania Przestrzennego Łączpol Projekt Sp. z o.o., ul. Mostowa 1, 80-778 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 235000
  • Oferta z najniższą ceną: 235000 / oferta z najwyższą ceną: 388000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.