To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-09
Kraków: Świadczenie usług specjalistycznego doradztwa na rzecz potencjalnych beneficjentów projektów współfinansowanych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013 (w ramach Małopolskiego Project Pipeline - druga edycja)
Numer ogłoszenia: 61005 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27409 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług specjalistycznego doradztwa na rzecz potencjalnych beneficjentów projektów współfinansowanych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013 (w ramach Małopolskiego Project Pipeline - druga edycja).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług specjalistycznego doradztwa na rzecz potencjalnych beneficjentów projektów współfinansowanych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013 (w ramach Małopolskiego Project Pipeline - druga edycja). Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług specjalistycznego doradztwa na rzecz potencjalnych beneficjentów projektów współfinansowanych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (MRPO) na lata 2007-2013 (w ramach Małopolskiego Project Pipeline - druga edycja). Zamówienie składa się z 2 części: Część 1 zamówienia obejmuje usługi doradcze dla potencjalnych beneficjentów Działania 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową - 540 godzin usług doradczych, Część 2 zamówienia obejmuje usługi doradcze dla potencjalnych beneficjentów Działania 2.1 Rozwój i podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Schemat C Dotacje dla instytucji otoczenia biznesu - 360 godzin usług doradczych 1. Uzasadnienie realizacji projektu W ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (MRPO) zapewnione zostały moSliwości dofinansowania szeregu przedsięwzięć o relatywnie nowatorskim charakterze. Dotyczy to obszarów inwestowania, w których dotychczasowe doświadczenia małopolskich instytucji są niewielkie lub ich brak - w szczególności dotyczy to braku doświadczeń w przygotowaniu i realizacji projektów współfinansowanych środkami wspólnotowymi. Mając to na względzie, Instytucja Zarządzająca MRPO opracowała mechanizmy wsparcia beneficjentów przygotowujących tego typu trudne (ze względu na złoSony charakter, otoczenie prawne lub wysoki poziom innowacyjności) projekty. Wsparcie to będzie finansowane ze środków Osi Priorytetowej 9. Pomoc techniczna MRPO, i jako takie jest traktowane jako działanie mające na celu pomoc Instytucji Zarządzającej w osiągnięciu zakładanych celów i wskaźników realizacji MRPO. Zachodzi bowiem obawa, że bez specjalnego podejścia do trudnych obszarów programu, beneficjenci nie będą w stanie przygotować odpowiednio wysokiej jakości projektów, a przez to możliwości płynące z programu nie zostaną efektywnie wykorzystane. Istnieje również zagrożenie, że beneficjenci przygotowujący ciekawe i wartościowe przedsięwzięcia nie dopełnią obowiązków w zakresie opracowania wymaganej dokumentacji, przez co z przyczyn formalnych ich projekty mogłyby zostać odrzucone. 2. Ogólne określenie przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na doradztwie w sporządzaniu oraz weryfikacji prawidłowości sporządzenia dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (oraz opcjonalnie z budżetu państwa) w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, zwane dalej Usługami doradczymi. 2.2. Usługi doradcze będą realizowane na terenie Województwa Małopolskiego przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zakończenie realizacji świadczenia usług doradczych może nastąpić wcześniej w wyniku wyczerpania limitu godzin dla poszczególnych części zamówienia, określonych w pkt. 3.1.1. Miejscem świadczenia usług doradczych będzie siedziba potencjalnego Beneficjenta tych usług lub inne miejsce wskazane przez potencjalnego Beneficjenta (np. siedziba Wykonawcy), pod warunkiem, że będzie ono zlokalizowane na terenie Województwa Małopolskiego. 2.3. Docelowa grupa odbiorców/beneficjenci usług doradczych: Projekt ma na celu wsparcie potencjalnych beneficjentów Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, należących do typu beneficjentów wskazanych w Uszczegółowieniu Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (dokument przyjęty Uchwałą Zarządu Województwa Małopolskiego nr 938/07 z dnia 27 listopada 2007 r., z późn. zm.), przygotowujących dokumenty niezbędne do aplikowania o wsparcie w ramach działań/schematów MRPO wskazanych w punkcie 3.1. 2.4. Potencjalni beneficjenci, którzy będą odbiorcami usług doradczych świadczonych przez ich Wykonawcę/Wykonawców zostaną wyłonieni i wskazani Wykonawcy/Wykonawcom przez Zamawiającego. (W celu wyłonienia odbiorców usług doradczych Instytucja Zarządzająca MRPO przeprowadzi otwarty nabór zgłoszeń. Spośród zainteresowanych podmiotów - potencjalnych beneficjentów MRPO, o których mowa w pkt 2.3, zostaną wyłonieni odbiorcy usług doradczych. Wykonawca/Wykonawcy/ zostanie powiadomiony przez Zamawiającego na piśmie o wyłonionych odbiorcach usług doradczych i zakresie doradztwa, o jakie ubiegał się każdy z nich.. Zakłada się, że zainteresowane podmioty będą mogły ubiegać się o maksymalnie 60 godzin usług doradczych. 2.5. Językiem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego będzie język polski. Cała oficjalna korespondencja i dokumenty przygotowane będą w języku polskim. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiot zamówienia - ilość godzin usług doradczych 3.1.1. Zamówienie obejmuje łącznie 900 godzin usług doradczych i zostało podzielone na następujące części: a) Część 1: świadczenie usług doradczych dla potencjalnych beneficjentów Działania 3.1. Rozwój infrastruktury turystycznej Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową - 540 godzin usług doradczych, b) Część 2: świadczenie usług doradczych dla potencjalnych beneficjentów Działania 2.1 Rozwój i podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Schemat C Dotacje dla instytucji otoczenia biznesu - 360 godzin usług doradczych. 3.1.2. Jednostką pomiaru wykonanych usług doradczych i jednocześnie jednostką stosowaną do rozliczeń za wykonane usługi doradcze jest (godzina świadczenia usług doradczych). Przez godzinę usług doradczych rozumie się 60 minut efektywnego świadczenia usług doradczych, tj. faktycznego wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem, w miejscu, o którym mowa w pkt. 2.2, bez względu na ilość osób zaangażowanych w doradztwo po stronie Wykonawcy, tj. niezależnie od tego, czy usługę wykonuje jedna osoba czy też cały zespół. W skład godziny świadczenia usług doradczych nie wlicza się czasu dojazdu Wykonawcy do siedziby Beneficjenta, czasu poświęconego na zorganizowanie pracy Wykonawcy ani czasu poświęconego na inne czynności niezbędne do świadczenia usług doradczych, nie polegających na ich wykonywaniu. W szczególności nie wlicza się czasu poświęconego przez Wykonawcę na weryfikację dokumentacji sporządzonej przez Beneficjenta, która odbywa się poza miejscem świadczenia usługi, o którym mowa w pkt 2.2 i bez udziału przedstawicieli Beneficjenta, jak również czasu poświęconego przez Wykonawcę na sporządzenie raportu, o którym mowa w pkt 3.2.1. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa za godzinę usług doradczych powinna uwzględniać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę/Wykonawców w związku z realizacją usług doradczych, takie jak np. koszty dojazdów, koszty prowadzenia biura i inne koszty ogólne ponoszone przez Wykonawcę, wynikające z realizacji zamówienia. 3.2. Przedmiot zamówienia - charakterystyka zamawianych usług. 3.2.1. W przypadku, gdy potencjalny Beneficjent dysponuje przygotowanymi dokumentami Wykonywanie usług doradczych polegać będzie na: a) weryfikacji oraz opiniowaniu dokumentów przygotowanych przez potencjalnego Beneficjenta lub na jego zlecenie, niezbędnych do złożenia wniosku o dofinansowanie ze środków MRPO; Weryfikacja będzie prowadzona pod kątem: zgodności z wymogami stawianymi przez Instytucję Zarządzającą MRPO, w tym w szczególności zawartymi w dokumentach programowych, w regulaminach konkursu (jeśli w czasie realizacji usług doradczych będzie ogłoszony konkurs dla danego działania/schematu MRPO) oraz w wytycznych IZ MRPO; zgodności z prawem (polskim i wspólnotowym), w tym w szczególności w odniesieniu do Ustawy Prawo zamówień publicznych, polskich i wspólnotowych regulacji dotyczących ochrony środowiska oraz do zasad udzielania pomocy publicznej określonych w regulacjach krajowych i wspólnotowych, zgodności z wytycznymi ministra rozwoju regionalnego określającymi zasady postępowania w związku z realizacją programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, podanymi do publicznej wiadomości na stronie internetowej: http://www.mrr.gov.pl/Dokumenty+oficjalne (Okres+programowania+2007- 2013/Wytyczne+MRR/Horyzontalne+obowiazujace), b) zdefiniowaniu dalszych działań potencjalnego Beneficjenta prowadzących do realizacji wszystkich wymogów związanych z przygotowaniem wniosku o dofinansowanie ze środków MRPO. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca sporządzi listę sprawdzającą, w oparciu o którą realizował będzie czynności określone w pkt 3.2.1 lit. a-b. , i przekaże ją na piśmie w terminie 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy Zamawiającemu do akceptacji. Lista sprawdzająca opracowana będzie przez Wykonawcę jednorazowo dla danej części zamówienia, przed przystąpieniem do świadczenia usług doradczych i zawierać będzie wszystkie elementy niezbędne do świadczenia usługi w ramach danej części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć realizację usługi w terminie 21 dni od daty wskazania przez Zamawiającego potencjalnego Beneficjenta i zakresu świadczonych usług. Za dzień rozpoczęcia świadczenia usługi przyjmuje się dzień, w którym odbyło się pierwsze spotkanie Wykonawcy z potencjalnym Beneficjentem. Wykonawca, w oparciu o listę sprawdzającą zrealizuje czynności o których mowa w pkt. 3.2.1. lit. a-b, i po ich przeprowadzeniu przekaże potencjalnemu Beneficjentowi oraz Zamawiającemu pisemny raport z wyniku weryfikacji. Jeśeli raport będzie zawierał uwagi i zastrzeżenia, Wykonawca udzieli doradztwa w zakresie prawidłowego sporządzenia dokumentów. 3.2.2. W przypadku, gdy potencjalny Beneficjent nie dysponuje przygotowanymi dokumentami świadczenie usługi polegać będzie na doradztwie Wykonawcy przy sporządzaniu dokumentów przez potencjalnego Beneficjenta. W żadnym wypadku świadczone usługi doradcze nie będą polegać na sporządzeniu przez Wykonawcę dokumentacji niezbędnej do aplikowania w ramach MRPO. 3.2.3. W zakresie, o którym mowa w punkcie 3.1.1. usługi doradcze, których charakter określono w punktach 3.2.1 i 3.2.2. dotyczyć będą następujących rodzajów dokumentów: a) wniosku o dofinansowanie w ramach MRPO; b) załączników do wniosku o dofinansowanie, w tym studium wykonalności (lub biznesplanu); c) innych niezbędnych dokumentów aplikacyjnych; d) raportu o oddziaływaniu na środowisko. 3.2.5. Szczegółowy zakres usług doradczych świadczonych poszczególnym potencjalnym beneficjentom zależny będzie od zapotrzebowania zgłoszonego przez potencjalnego Beneficjenta Instytucji Zarządzającej MRPO. O osobie potencjalnego Beneficjenta oraz zakresie doradztwa Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Potencjalni Beneficjenci będą mogli ubiegać się o maksymalnie 60 godzin usług doradczych przeznaczonych dla jednego potencjalnego Beneficjenta, w ramach danej części zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy i po konsultacjach z potencjalnym Beneficjentem i Wykonawcą Zamawiający dopuszcza moSliwość zwiększenia limitu godzin świadczonych usług. 3.2.6. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi doradcze, wg zaproponowanych w ofercie stawek za godzinę świadczenia usług na podstawie protokołu sporządzonego przez Wykonawcę, podpisanego przez potencjalnego Beneficjenta i Wykonawcę, potwierdzającego wymiar czasowy zrealizowanych usług. Wzór protokołu z realizacji usługi stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. 3.2.7. Świadczenie usług doradczych będzie wykonywane wyłącznie przez osoby (zespoły osób), o których mowa w punkcie VI ppkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazane w ofercie Wykonawcy...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.31.34.40 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 252495.74 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług doradczych dla potencjalnych Beneficjentów Działania 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B. Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Scott Wilson Sp. z o.o w konsorcjum z: Scott Wilson Ltd reprezentowany przez Scott Wilson Ltd Sp. z o.o. Oddział w Polsce, ul. Rejtana 17, 02-516 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 191655.74
- Oferta z najniższą ceną: 191655.74 oferta z najwyższą ceną: 191655.74
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług doradczych dla potencjalnych Beneficjentów Działania 2.1 Rozwój i podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Schemat C Dotacje dla instytucji otoczenia biznesu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum, którego liderem jest Collect Consulting Sp. z o.o., ul. Rolna 14, 40-555 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 60840.00
- Oferta z najniższą ceną: 60840.00 oferta z najwyższą ceną: 127770.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w Gminie Radomsko"
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 1765E na odcinku Strońsko - Pstrokonie wraz z budową ronda na skrzyżowaniu dróg nr 1765E i 4919E
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





