Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-10-15
Og³oszenie nr 609776-N-2019 z dnia 2019-10-15 r.
Dom Pomocy Spo³ecznej w Cisewiu: Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Cisewiu na okres od listopada 2019 r. do sierpnia 2020 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Spo³ecznej w Cisewiu, krajowy numer identyfikacyjny
19277244600000, ul.
Cisewie
35
,
83-440
Karsin, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
58 6873119, 58 6873127, e-mail
dps.cisewie@powiatkoscierski.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
www.e-bip.org.pl/dpscisewie/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.e-bip.org.pl/dpscisewie/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
na pi¶mie, osobi¶cie lub za po¶rednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
Adres:
Dom Pomocy Spo³ecznej w Cisewiu, 83-440 Karsin, Cisewie 35
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Cisewiu na okres od listopada 2019 r. do sierpnia 2020 r.
Numer referencyjny:
DPS.DOB.272.1.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego. Szacunkowa ilo¶æ dostawy w okresie realizacji w ilo¶ci 62.000 litrów do Zamawiaj±cego. 2.Wskazana ilo¶æ oleju opa³owego ma charakter ilo¶ci maksymalnej. Rzeczywista ilo¶æ zostanie dostosowana do potrzeb Zamawiaj±cego. Niewykorzystanie pe³nego limitu ilo¶ciowego lub warto¶ciowego przedmiotu zamówienia nie skutkuje ¿adnymi roszczeniami ze strony Wykonawcy. Przys³uguje mu tylko zap³ata za faktycznie dostarczon± ilo¶æ.3.Zmiana cen w trakcie realizacji zamówienia mo¿e byæ dokonywana wy³±cznie w przypadku zmiany cen u producenta/importera u którego zaopatruje siê wykonawca.4. W przypadku zmiany ceny netto oleju opa³owego Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu wydruk ze strony internetowej producenta-importera z dnia dostawy stwierdzaj±cy podwy¿kê lub obni¿kê cen. 5.Zmiana ceny jednego litra opa³owego nie obejmuje wyra¿onej w z³otych i okre¶lonych w formularzu ofertowym mar¿ lub upustu Wykonawcy, która(y) jest sta³a(y) przez ca³y okres wykonania zamówienia. 6.Dostarczony olej powinien posiadaæ ¶wiadectwo jako¶ci lub inny dokument wystawiony przez producenta, zawieraj±cy wszystkie niezbêdne informacje, pozwalaj±ce oceniæ, czy dostarczony olej opa³owy odpowiada wymaganiom okre¶lonym w punktach poni¿ej: 6.1. warto¶æ opa³owa: nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg 6.2. gêsto¶æ w temperaturze 15 stopni C: nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3 6.3. temperatura zap³onu: nie ni¿sza ni¿ 56 stopni C 6.4. zawarto¶æ siarki: nie wiêcej ni¿ 2,2% m/m 6.5. lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20stopni C: nie wy¿sza ni¿ 6,00 mm2/s ,7.Dostarczony olej opa³owy winien byæ wysokiej jako¶ci oraz zapewniaæ prawid³ow± pracê urz±dzeñ kot³owni. Wykonawca zobowi±zany jest do przedstawienia aktualnego cennika producenta jak równie¿ atestu (¶wiadectwa jako¶ci) na olej opa³owy w dniu ka¿dorazowej dostawy. Cennik i atest musi byæ potwierdzony za zgodno¶æ z orygina³em i podpisany przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy. 8. Olej opa³owy dostarczany bêdzie do Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy autocysternami wyposa¿onymi w przep³ywomierz z wa¿nym ¶wiadectwem legalizacji.9.Dostawy oleju napêdowego bêd± realizowane sukcesywnie, na podstawie zg³oszeñ Zamawiaj±cego.
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-08-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-08-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê przedmiotowego warunku Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;:2.za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ze Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3.za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne, lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu 4 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1.aktualna koncesja na obrót paliami ciek³ymi
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy - wype³niony przez wykonawcê - za³±cznik nr 2; wydruk ze strony internetowej producenta paliw, u którego zaopatruje siê dostawca (Wykonawca) - zawieraj±cy cenê obowi±zuj±c± u producenta oleju opa³owego w dniu 17.10.2019 r. ; Zobowi±zanie podmiotu za³±cznik nr 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- za³±cznik nr 4 do SIWZ. wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczeñ Wykonawca mo¿e z³o¿yæ dowody, ¿e powi±zania z innymi Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2,3,4,5,6 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) zmiany podwykonawców oraz zakresu prac im powierzonych, pod warunkiem zachowania kwalifikacji podwykonawców, na których potencja³ powo³ywa³ siê Wykonawca sk³adaj±c ofertê w postêpowaniu, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w wyniku faktycznie wykonanych dostaw, tj. podsumowania ilo¶ci faktycznie wykonanych dostaw, 4) zmiany przepisów prawa maj±cych istotny wp³yw na realizacjê umowy. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 pkt 2, dotyczyæ bêdzie wynagrodzenia umownego nale¿nego za us³ugi wykonane po dacie zawarcia aneksu do umowy. 3. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania nieistotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, które nie dotycz± tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym zmiany danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn±, danych teleadresowych. 4. Strona wnioskuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy obowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust.1. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ sporz±dzony w formie pisemnej. 5.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy, wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 2016: L.119/1), dalej zwanego RODO: informujemy, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej Cisewiu, Cisewie 35, 83-440 Karsin, tel.: 58 786 31 19, adres e-mail: dps.cisewie@powiatkoscierski.pl. 2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Domu Pomocy Spo³ecznej poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod@dpscisewie.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, oraz ustaw± o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r. w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenia zamówienia publicznego DPS.DOB.272.1.1.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych oraz podmiotom, które przetwarzaj± dane na zlecenie Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych. 5. Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do kraju trzeciego tzn. kraju spoza Europejskiej Wspólnoty Gospodarczej. 6. Pani/Pana dane osobowe po zrealizowania celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane dla celów realizacji zamówienia oraz celów archiwalnych zgodnie z Instrukcj± Kancelaryjn± obowi±zuj±c± w Domu Pomocy Spo³ecznej w Cisewiu na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 7. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych , prawo ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania. 8. Ma Pani/Pan równie¿ prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 9. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencj± niepodania danych bêdzie brak mo¿liwo¶ci wziêcia w nim udzia³u. Podanie danych jest niezbêdne do realizacji w/w celów. 10. Pañstwa dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do podejmowania decyzji, która opiera siê wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI KARSIN
wiêcej: przetargi KARSIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego dla jednostki CUL - OSW "KAPER" w Juracie
- "Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³dakach w II pó³roczu roku 2025"
- Zakup oleju opa³owego wraz z dostaw±.
- Dostawa oleju grzewczego: oleju lekkiego w ilo¶ci oko³o 16 000 litrów w okresie od 1 wrze¶nia do 31 grudnia 2025 roku do kot³owni Zespo³u Szkó³ w Lubominie.
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYS£OWO - OPA£OWEGO W II PÓ£ROCZU 2025 ROKU
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminê Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.