eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Serwis i konserwacja Systemu Alarmu Pożaru (SAP), Systemu klap pożarowych na instalacji wentylacji mechanicznej oraz drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Chemii przy ul. Wita Stwosza 63



Ogłoszenie z dnia 2014-03-21

Gdańsk: Serwis i konserwacja Systemu Alarmu Pożaru (SAP), Systemu klap pożarowych na instalacji wentylacji mechanicznej oraz drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Chemii przy ul. Wita Stwosza 63
Numer ogłoszenia: 60957 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacja Systemu Alarmu Pożaru (SAP), Systemu klap pożarowych na instalacji wentylacji mechanicznej oraz drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Chemii przy ul. Wita Stwosza 63.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie serwisu i konserwacji Systemu Alarmu Pożaru (SAP), Systemu klap pożarowych na instalacji wentylacji mechanicznej oraz drzwi przeciwpożarowych w budynku Wydziału Chemii przy ul. Wita Stwosza 63..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe SUPONEX Sp. z o.o., ul. Przebendowskich 49, 81-526 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19561,92

  • Oferta z najniższą ceną: 19561,92 / Oferta z najwyższą ceną: 19561,92

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawa prawna: Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie wyboru trybu: 1. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym do zamówienia podstawowego nr A120-211-41/11/MB. 2. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które zostało udzielone w dniu 06.05.2011 r. 4. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług realizującego zamówienie podstawowe tj. P.U. SUPONEX Sp. z o.o., ul. Przebendowskich 49a, 81-526 Gdynia. 5. Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 6. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 7. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 96721-2011 z 25.03.2011 r. 8. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. przedmiotem zamówienia podstawowego i uzupełniającego jest: Konserwacja i serwis systemów alarmu pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegania, systemu zapobiegania zadymianiu, systemu detekcji tlenku węgla w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.