To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-22
Warszawa: Zakup usług wsparcia technicznego i serwisu
pogwarancyjnego do 4 szt. urządzeń Load Balancer F5 BIG-IP 1600 oraz oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach
Numer ogłoszenia: 60925 - 2013; data zamieszczenia: 22.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46539 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług wsparcia technicznego i serwisu pogwarancyjnego do 4 szt. urządzeń Load Balancer F5 BIG-IP 1600 oraz oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówieniaobejmuje: 1)serwis pogwarancyjny w zakresie tożsamym z zakresem standardowych usług serwisowych świadczonych przez producenta urządzeń, w tym usuwanie zdarzenia rozumianego jako przywrócenie pełnej funkcjonalności urządzeń lub dostarczenie i zainstalowanie urządzeń o parametrach technicznych zapewniających pełną funkcjonalność urządzeń oraz skonfigurowanie ich według konfiguracji zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego backupem ustawień operacyjnych, których to backup Zamawiający udostępni Wykonawcy. 2)wsparcie techniczne dla urządzeń w następującym zakresie: a)usuwanie zdarzeń nie później niż, w ciągu 1 dnia roboczego liczonego od dnia dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia, o którym mowa w § 3 ust. 6 wzoru Umowy, b)możliwości bezpłatnego pobierania (online) poprawek oraz aktualizacji do oprogramowania urządzeń, c)zapewnienie interakcyjnej (online) oraz telefonicznej pomocy technicznej, obejmującej problemy w eksploatacji urządzeń, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00-17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 3) zapewnienie dostępu do interakcyjnej (online) bazy danych zawierającej artykuły informacyjne, podręczniki referencyjne, dokumenty techniczne w zakresie sposobów rozwiązywania zidentyfikowanych w przyszłości problemów dotyczących serwisowanego sprzętu, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 4) wykonanie wszelkich innych czynności wprost nie wymienionych w projekcie umowy, a bez których nie można należycie wykonać przedmiotu umowy. Umowa obejmuje okres 21.04.2013 r. - 20.04.2015 r. z uwzględnieniem zapisów SIWZ. Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDEX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDEX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- SOLIDEX S.A., ul. Juliusza Lea 124, 30-133 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203252,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 232470,00
Oferta z najniższą ceną: 232470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 252845,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Usługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.